Muskas patvirtino, kad „Tesla“ kuria du naujus produktus, kuriuos vėliau pavadino „naujais modeliais“. Jam prognozuojant, kad vien dviejų naujų modelių bus parduota 5 milijonai vienetų per metus, šalia jo buvo rodomas vaizdas. Gali būti, kad tai, ką matėme, buvo „Tesla Model 2“, kuris, pasak gandų, bus gaminamas naujajame „Giga Mexico“.

Antrasis produktas buvo gana miglotas, Muskas visiškai nepasidalino jokia informacija. Tai gali būti furgonas, kurį pirmą kartą pamatėme per Investuotojo dieną prieš kelis mėnesius. „Tesla“ vis dažniau siekia plėstis į komercinių transporto priemonių rinką, o „Semi“ yra tik pradžia.

Žinoma, taip pat pasirodė ir „Optimus“, ir sukėlė nuostabą, kokia didelė pažanga buvo padaryta per kelis trumpus mėnesius nuo tada, kai paskutinį kartą matėme humanoidą. „Optimus“ dabar vaikšto pats, pažįstą aplinką ir mokosi rankinių užduočių iš žmonių. Muskas įsitikinęs, kad „Optimus“ galės perimti daugumą darbo vietų daug greičiau, nei tikimės.

Taip pat patvirtintas naujos kartos „Tesla“ pavaros blokas, kuriame naudojama 75 % mažiau silicio karbido ir nenaudojamos retosios žemės medžiagos. Jam surinkti reikia pusės gamyklos vietos ir „Tesla“ tvirtina, kad tai kainuoja mažiau nei 1000 $ – kas yra labai svarbus veiksnys. Muskas patvirtino, kad 12 V baterijos jau juda link savo dienų pabaigos, o įmonė jas keičia 48 V sistemomis.

Prieštaringai vertinamas generalinis direktorius teisingai pasakė apie „Tesla“ naudojamą kobaltą. Dauguma bendrovės naudojamų baterijų turi geležies pagrindą, kai kurios naudoja nikelį, o kobaltas naudojamas nedaug. Muskas užsiminė, kad mobiliuosiuose telefonuose naudojamos kobalto baterijos, tad mes turėtume pradėti dėl to skųstis telefonų kompanijoms. Turint omenyje, kiek yra išleista mobiliųjų telefonų, jis neklysta.

„Tesla“ atliks išorinį savo kasybos operacijų auditą, o Muskas netgi pasiūlė „įdiegti internetinę kamerą į kasyklą“, kad visas pasaulis pamatytų, jog „Tesla“ kasybos partneriai yra patikimi ir vaikų darbas nėra išnaudojamas.

Dar vienas vertingas Musko pastebėjimas buvo „Tesla“ palyginimas su kitais elektromobilių gamintojais. Nors BYD teigia esanti didžiausia pasaulyje ETP gamintoja, į savo pardavimų skaičių bendrovė įtraukė įkraunamus hibridus ir EREV (padidinto nuotolio elektromobilius). Praėjusiais metais BYD pardavė beveik puse milijono baterijomis varomų elektromobilių mažiau nei „Tesla“, tačiau šiemet šis skaičius pasikeis. Muskas akcentavo pelningumą – kiti gamintojai gali pasivyti „Teslą“ pardavimų skaičiumi, tačiau nė vienas iš jų nėra pelningas – hibridinių automobilių dėka BYD tiesiog išlaiko galvą virš vandens.

Tačiau turbūt didžiausia naujiena buvo patvirtinimas, kad „Tesla“ tyrinės tradicinę reklamą. Bendrovė niekada nereklamavo savo gaminių, tad tai yra didžiulis pokytis. „Tesla“ neturi rinkodaros skyriaus ir iki šiol pasitikėjo savo klientais, tačiau įmonei augant ir virstant masinės gamybos automobilių gamintoja, ji suvokia tradicinės rinkodaros vertę. Bus įdomu pamatyti, kaip atrodo pirmoji „Tesla“ reklama.

Ir galiausiai – FSD (visiškas autonominis vairavimas). Nebūna tokio „Tesla“ renginio, kuriame nebūtų kalbama apie FSD ir garantuojama, kad jis visai šalia. Tačiau atmetus visus vėlavimus, Muskas pateikė gerą argumentą – kai FSD pagaliau pradės veikti, „Tesla“ transporto priemonių vertė padidės per naktį. Įmonės vertė tiesiog pramuš stogą, nes kelių milijonų automobilių parko, galinčio važiuoti visiškai autonomiškai, pasekmės yra didžiulės. Ar Elonas tik bando suburti investuotojus, ar jis tikrai pateikė svarią mintį?

guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas