Tiltas į elektrinę ateitį: „Mercedes-Benz“ pristatė visiškai naują „E-klasę“

Didesnis, komfortiškesnis, technologiškesnis, gražesnis. Daugiau nei 75 metus „Mercedes-Benz E“ yra vidutinės klasės sedano ar universalo aukso standartas.

Tiltas į elektrinę ateitį: „Mercedes-Benz“ pristatė visiškai naują „E-klasę“

2023-ieji žymi lūžį šios klasės suvokime – ši karta taps tiltu į elektros variklių pasaulį, tačiau savo naująja elektroninių sistemų architektūra „E-klasė“ jau yra ateities automobilis, skirtas skaitmeninei kartai. Vienintelio oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo „Veho“ salonuose naujoji 214 serijos „E-klasė“ atsiras šių metų rudenį.

2023-ieji žymi lūžį šios klasės suvokime – ši karta taps tiltu į elektros variklių pasaulį, tačiau savo naująja elektroninių sistemų architektūra „E-klasė“ jau yra ateities automobilis, skirtas skaitmeninei kartai. Vienintelio oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo „Veho“ salonuose naujoji 214 serijos „E-klasė“ atsiras šių metų rudenį.

2023-ieji žymi lūžį šios klasės suvokime – ši karta taps tiltu į elektros variklių pasaulį, tačiau savo naująja elektroninių sistemų architektūra „E-klasė“ jau yra ateities automobilis, skirtas skaitmeninei kartai. Vienintelio oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo „Veho“ salonuose naujoji 214 serijos „E-klasė“ atsiras šių metų rudenį.

2023-ieji žymi lūžį šios klasės suvokime – ši karta taps tiltu į elektros variklių pasaulį, tačiau savo naująja elektroninių sistemų architektūra „E-klasė“ jau yra ateities automobilis, skirtas skaitmeninei kartai. Vienintelio oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo „Veho“ salonuose naujoji 214 serijos „E-klasė“ atsiras šių metų rudenį.

2023-ieji žymi lūžį šios klasės suvokime – ši karta taps tiltu į elektros variklių pasaulį, tačiau savo naująja elektroninių sistemų architektūra „E-klasė“ jau yra ateities automobilis, skirtas skaitmeninei kartai. Vienintelio oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo „Veho“ salonuose naujoji 214 serijos „E-klasė“ atsiras šių metų rudenį.

2023-ieji žymi lūžį šios klasės suvokime – ši karta taps tiltu į elektros variklių pasaulį, tačiau savo naująja elektroninių sistemų architektūra „E-klasė“ jau yra ateities automobilis, skirtas skaitmeninei kartai. Vienintelio oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo „Veho“ salonuose naujoji 214 serijos „E-klasė“ atsiras šių metų rudenį.

2023-ieji žymi lūžį šios klasės suvokime – ši karta taps tiltu į elektros variklių pasaulį, tačiau savo naująja elektroninių sistemų architektūra „E-klasė“ jau yra ateities automobilis, skirtas skaitmeninei kartai. Vienintelio oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo „Veho“ salonuose naujoji 214 serijos „E-klasė“ atsiras šių metų rudenį.

2023-ieji žymi lūžį šios klasės suvokime – ši karta taps tiltu į elektros variklių pasaulį, tačiau savo naująja elektroninių sistemų architektūra „E-klasė“ jau yra ateities automobilis, skirtas skaitmeninei kartai. Vienintelio oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo „Veho“ salonuose naujoji 214 serijos „E-klasė“ atsiras šių metų rudenį.

2023-ieji žymi lūžį šios klasės suvokime – ši karta taps tiltu į elektros variklių pasaulį, tačiau savo naująja elektroninių sistemų architektūra „E-klasė“ jau yra ateities automobilis, skirtas skaitmeninei kartai. Vienintelio oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo „Veho“ salonuose naujoji 214 serijos „E-klasė“ atsiras šių metų rudenį.

2023-ieji žymi lūžį šios klasės suvokime – ši karta taps tiltu į elektros variklių pasaulį, tačiau savo naująja elektroninių sistemų architektūra „E-klasė“ jau yra ateities automobilis, skirtas skaitmeninei kartai. Vienintelio oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo „Veho“ salonuose naujoji 214 serijos „E-klasė“ atsiras šių metų rudenį.

2023-ieji žymi lūžį šios klasės suvokime – ši karta taps tiltu į elektros variklių pasaulį, tačiau savo naująja elektroninių sistemų architektūra „E-klasė“ jau yra ateities automobilis, skirtas skaitmeninei kartai. Vienintelio oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo „Veho“ salonuose naujoji 214 serijos „E-klasė“ atsiras šių metų rudenį.

2023-ieji žymi lūžį šios klasės suvokime – ši karta taps tiltu į elektros variklių pasaulį, tačiau savo naująja elektroninių sistemų architektūra „E-klasė“ jau yra ateities automobilis, skirtas skaitmeninei kartai. Vienintelio oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo „Veho“ salonuose naujoji 214 serijos „E-klasė“ atsiras šių metų rudenį.

2023-ieji žymi lūžį šios klasės suvokime – ši karta taps tiltu į elektros variklių pasaulį, tačiau savo naująja elektroninių sistemų architektūra „E-klasė“ jau yra ateities automobilis, skirtas skaitmeninei kartai. Vienintelio oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo „Veho“ salonuose naujoji 214 serijos „E-klasė“ atsiras šių metų rudenį.

2023-ieji žymi lūžį šios klasės suvokime – ši karta taps tiltu į elektros variklių pasaulį, tačiau savo naująja elektroninių sistemų architektūra „E-klasė“ jau yra ateities automobilis, skirtas skaitmeninei kartai. Vienintelio oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo „Veho“ salonuose naujoji 214 serijos „E-klasė“ atsiras šių metų rudenį.

2023-ieji žymi lūžį šios klasės suvokime – ši karta taps tiltu į elektros variklių pasaulį, tačiau savo naująja elektroninių sistemų architektūra „E-klasė“ jau yra ateities automobilis, skirtas skaitmeninei kartai. Vienintelio oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo „Veho“ salonuose naujoji 214 serijos „E-klasė“ atsiras šių metų rudenį.

2023-ieji žymi lūžį šios klasės suvokime – ši karta taps tiltu į elektros variklių pasaulį, tačiau savo naująja elektroninių sistemų architektūra „E-klasė“ jau yra ateities automobilis, skirtas skaitmeninei kartai. Vienintelio oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo „Veho“ salonuose naujoji 214 serijos „E-klasė“ atsiras šių metų rudenį.

2023-ieji žymi lūžį šios klasės suvokime – ši karta taps tiltu į elektros variklių pasaulį, tačiau savo naująja elektroninių sistemų architektūra „E-klasė“ jau yra ateities automobilis, skirtas skaitmeninei kartai. Vienintelio oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo „Veho“ salonuose naujoji 214 serijos „E-klasė“ atsiras šių metų rudenį.

2023-ieji žymi lūžį šios klasės suvokime – ši karta taps tiltu į elektros variklių pasaulį, tačiau savo naująja elektroninių sistemų architektūra „E-klasė“ jau yra ateities automobilis, skirtas skaitmeninei kartai. Vienintelio oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo „Veho“ salonuose naujoji 214 serijos „E-klasė“ atsiras šių metų rudenį.

2023-ieji žymi lūžį šios klasės suvokime – ši karta taps tiltu į elektros variklių pasaulį, tačiau savo naująja elektroninių sistemų architektūra „E-klasė“ jau yra ateities automobilis, skirtas skaitmeninei kartai. Vienintelio oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo „Veho“ salonuose naujoji 214 serijos „E-klasė“ atsiras šių metų rudenį.

2023-ieji žymi lūžį šios klasės suvokime – ši karta taps tiltu į elektros variklių pasaulį, tačiau savo naująja elektroninių sistemų architektūra „E-klasė“ jau yra ateities automobilis, skirtas skaitmeninei kartai. Vienintelio oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo „Veho“ salonuose naujoji 214 serijos „E-klasė“ atsiras šių metų rudenį.

2023-ieji žymi lūžį šios klasės suvokime – ši karta taps tiltu į elektros variklių pasaulį, tačiau savo naująja elektroninių sistemų architektūra „E-klasė“ jau yra ateities automobilis, skirtas skaitmeninei kartai. Vienintelio oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo „Veho“ salonuose naujoji 214 serijos „E-klasė“ atsiras šių metų rudenį.

2023-ieji žymi lūžį šios klasės suvokime – ši karta taps tiltu į elektros variklių pasaulį, tačiau savo naująja elektroninių sistemų architektūra „E-klasė“ jau yra ateities automobilis, skirtas skaitmeninei kartai. Vienintelio oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo „Veho“ salonuose naujoji 214 serijos „E-klasė“ atsiras šių metų rudenį.

2023-ieji žymi lūžį šios klasės suvokime – ši karta taps tiltu į elektros variklių pasaulį, tačiau savo naująja elektroninių sistemų architektūra „E-klasė“ jau yra ateities automobilis, skirtas skaitmeninei kartai. Vienintelio oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo „Veho“ salonuose naujoji 214 serijos „E-klasė“ atsiras šių metų rudenį.

2023-ieji žymi lūžį šios klasės suvokime – ši karta taps tiltu į elektros variklių pasaulį, tačiau savo naująja elektroninių sistemų architektūra „E-klasė“ jau yra ateities automobilis, skirtas skaitmeninei kartai. Vienintelio oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo „Veho“ salonuose naujoji 214 serijos „E-klasė“ atsiras šių metų rudenį.

2023-ieji žymi lūžį šios klasės suvokime – ši karta taps tiltu į elektros variklių pasaulį, tačiau savo naująja elektroninių sistemų architektūra „E-klasė“ jau yra ateities automobilis, skirtas skaitmeninei kartai. Vienintelio oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo „Veho“ salonuose naujoji 214 serijos „E-klasė“ atsiras šių metų rudenį.

2023-ieji žymi lūžį šios klasės suvokime – ši karta taps tiltu į elektros variklių pasaulį, tačiau savo naująja elektroninių sistemų architektūra „E-klasė“ jau yra ateities automobilis, skirtas skaitmeninei kartai. Vienintelio oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo „Veho“ salonuose naujoji 214 serijos „E-klasė“ atsiras šių metų rudenį.

2023-ieji žymi lūžį šios klasės suvokime – ši karta taps tiltu į elektros variklių pasaulį, tačiau savo naująja elektroninių sistemų architektūra „E-klasė“ jau yra ateities automobilis, skirtas skaitmeninei kartai. Vienintelio oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo „Veho“ salonuose naujoji 214 serijos „E-klasė“ atsiras šių metų rudenį.

2023-ieji žymi lūžį šios klasės suvokime – ši karta taps tiltu į elektros variklių pasaulį, tačiau savo naująja elektroninių sistemų architektūra „E-klasė“ jau yra ateities automobilis, skirtas skaitmeninei kartai. Vienintelio oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo „Veho“ salonuose naujoji 214 serijos „E-klasė“ atsiras šių metų rudenį.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas