Panašu, kad su tuo sutinka ir Jungtinė Karalystė, kuri vėl uždraudė naujų transporto priemonių su vidaus degimo varikliu pardavimą. Šalies vyriausybė uždraudė parduoti naujas benzinines ir dyzelines transporto priemones, tokios taisyklės įsigalioja nuo 2030 metų.

Šis plataus užmojo tikslas, kurį iš pradžių nustatė, bet vėliau atšaukė ankstesnė vyriausybė, pabrėžia Jungtinės Karalystės įsipareigojimą siekti tvarios ateities. Likus vos penkeriems su puse metų, šalis greitai pereis nuo penktadalio naujų automobilių pardavimų prie visiškai elektrinių.

Šis drąsus tikslas iš tiesų yra visiškai pasiekiamas. Tikimasi, kad natūralus rinkos vystymasis šį pokytį atneš iš esmės savaime. Elektromobilių raida, visų pirma dėl ridos, įperkamumo ir eksploatacinių savybių, leis vartotojams rinktis būtent juos.

Jungtinė Karalystė tik nustato griežtą terminą tam, kas greičiausiai įvyks bet kuriuo atveju, patvirtindama gamintojams, kad visos jų investicijos vėliau atsipirks. Nors ankstesnė vyriausybė nepaaiškino dėl ko atidėjo vidaus degimo variklių draudimą, naujai išrinkta leiboristų vyriausybė greitai atkūrė pradinį tikslą.

Vis dėlto lieka klausimų dėl konkrečių draudimo sąlygų. Vis dar neaišku, ar į 2030 metų tikslą bus įtraukti mikroautobusai, o dėl hibridinių transporto priemonių – tiek lengvųjų, tiek iš tinklo įkraunamų – dar nenuspręsta. Pagal pirminį teisės aktą iki 2035 metų buvo leidžiama parduoti hibridines transporto priemones, galinčias važiuoti dideliu nulinės taršos režimu.

Jungtinės Karalystės ryžtinga pozicija spartinti perėjimą prie elektrinių transporto priemonių yra pavyzdys kitoms valstybėms. Ji rodo, kad ambicijos ir ryžtingi veiksmai yra labai svarbūs sprendžiant klimato krizę ir užtikrinant tvarią transporto ateitį.

Arba bent jau iki tol, kol kita vyriausybė nuspręs imtis savų veiksmų. Kaip visada – niekas šiame pasaulyje nėra tikra, kol iš tikrųjų neįvyksta.

guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas