Visų vilčių į elektromobilius nesudėtų – sunkiajam transportui prognozuojamas kitas kelias

Nors Europos Sąjungos ministrai kovo 28-ąją galiausiai pritarė daug diskusijų sukėlusiam planui nuo 2035 metų registruoti naujus asmeninius ir lengvuosius komercinius automobilius su vidaus degimo varikliais tik tuo atveju, jei jie bus varomi klimatui neutraliais degalais, svarstymų dėl šio plano išlieka.

Visų vilčių į elektromobilius nesudėtų – sunkiajam transportui prognozuojamas kitas kelias

Sprendimas buvo įstrigęs, kai Vokietijos transporto ministras Volkeris Wissingas paskutinę minutę pasipriešino įstatymo projektui, kuriuo nuo 2035-ųjų būtų buvę uždrausta registruoti visas naujas lengvąsias transporto priemones su vidaus degimo varikliais. Galiausiai Berlyno ir Briuselio politikams pavyko susitarti, tačiau kelias kompromiso link pasėjo abejonių.

Sprendimas buvo įstrigęs, kai Vokietijos transporto ministras Volkeris Wissingas paskutinę minutę pasipriešino įstatymo projektui, kuriuo nuo 2035-ųjų būtų buvę uždrausta registruoti visas naujas lengvąsias transporto priemones su vidaus degimo varikliais. Galiausiai Berlyno ir Briuselio politikams pavyko susitarti, tačiau kelias kompromiso link pasėjo abejonių.

Sprendimas buvo įstrigęs, kai Vokietijos transporto ministras Volkeris Wissingas paskutinę minutę pasipriešino įstatymo projektui, kuriuo nuo 2035-ųjų būtų buvę uždrausta registruoti visas naujas lengvąsias transporto priemones su vidaus degimo varikliais. Galiausiai Berlyno ir Briuselio politikams pavyko susitarti, tačiau kelias kompromiso link pasėjo abejonių.

Sprendimas buvo įstrigęs, kai Vokietijos transporto ministras Volkeris Wissingas paskutinę minutę pasipriešino įstatymo projektui, kuriuo nuo 2035-ųjų būtų buvę uždrausta registruoti visas naujas lengvąsias transporto priemones su vidaus degimo varikliais. Galiausiai Berlyno ir Briuselio politikams pavyko susitarti, tačiau kelias kompromiso link pasėjo abejonių.

Sprendimas buvo įstrigęs, kai Vokietijos transporto ministras Volkeris Wissingas paskutinę minutę pasipriešino įstatymo projektui, kuriuo nuo 2035-ųjų būtų buvę uždrausta registruoti visas naujas lengvąsias transporto priemones su vidaus degimo varikliais. Galiausiai Berlyno ir Briuselio politikams pavyko susitarti, tačiau kelias kompromiso link pasėjo abejonių.

Sprendimas buvo įstrigęs, kai Vokietijos transporto ministras Volkeris Wissingas paskutinę minutę pasipriešino įstatymo projektui, kuriuo nuo 2035-ųjų būtų buvę uždrausta registruoti visas naujas lengvąsias transporto priemones su vidaus degimo varikliais. Galiausiai Berlyno ir Briuselio politikams pavyko susitarti, tačiau kelias kompromiso link pasėjo abejonių.

Sprendimas buvo įstrigęs, kai Vokietijos transporto ministras Volkeris Wissingas paskutinę minutę pasipriešino įstatymo projektui, kuriuo nuo 2035-ųjų būtų buvę uždrausta registruoti visas naujas lengvąsias transporto priemones su vidaus degimo varikliais. Galiausiai Berlyno ir Briuselio politikams pavyko susitarti, tačiau kelias kompromiso link pasėjo abejonių.

Sprendimas buvo įstrigęs, kai Vokietijos transporto ministras Volkeris Wissingas paskutinę minutę pasipriešino įstatymo projektui, kuriuo nuo 2035-ųjų būtų buvę uždrausta registruoti visas naujas lengvąsias transporto priemones su vidaus degimo varikliais. Galiausiai Berlyno ir Briuselio politikams pavyko susitarti, tačiau kelias kompromiso link pasėjo abejonių.

Sprendimas buvo įstrigęs, kai Vokietijos transporto ministras Volkeris Wissingas paskutinę minutę pasipriešino įstatymo projektui, kuriuo nuo 2035-ųjų būtų buvę uždrausta registruoti visas naujas lengvąsias transporto priemones su vidaus degimo varikliais. Galiausiai Berlyno ir Briuselio politikams pavyko susitarti, tačiau kelias kompromiso link pasėjo abejonių.

Sprendimas buvo įstrigęs, kai Vokietijos transporto ministras Volkeris Wissingas paskutinę minutę pasipriešino įstatymo projektui, kuriuo nuo 2035-ųjų būtų buvę uždrausta registruoti visas naujas lengvąsias transporto priemones su vidaus degimo varikliais. Galiausiai Berlyno ir Briuselio politikams pavyko susitarti, tačiau kelias kompromiso link pasėjo abejonių.

Sprendimas buvo įstrigęs, kai Vokietijos transporto ministras Volkeris Wissingas paskutinę minutę pasipriešino įstatymo projektui, kuriuo nuo 2035-ųjų būtų buvę uždrausta registruoti visas naujas lengvąsias transporto priemones su vidaus degimo varikliais. Galiausiai Berlyno ir Briuselio politikams pavyko susitarti, tačiau kelias kompromiso link pasėjo abejonių.

Sprendimas buvo įstrigęs, kai Vokietijos transporto ministras Volkeris Wissingas paskutinę minutę pasipriešino įstatymo projektui, kuriuo nuo 2035-ųjų būtų buvę uždrausta registruoti visas naujas lengvąsias transporto priemones su vidaus degimo varikliais. Galiausiai Berlyno ir Briuselio politikams pavyko susitarti, tačiau kelias kompromiso link pasėjo abejonių.

Sprendimas buvo įstrigęs, kai Vokietijos transporto ministras Volkeris Wissingas paskutinę minutę pasipriešino įstatymo projektui, kuriuo nuo 2035-ųjų būtų buvę uždrausta registruoti visas naujas lengvąsias transporto priemones su vidaus degimo varikliais. Galiausiai Berlyno ir Briuselio politikams pavyko susitarti, tačiau kelias kompromiso link pasėjo abejonių.

Sprendimas buvo įstrigęs, kai Vokietijos transporto ministras Volkeris Wissingas paskutinę minutę pasipriešino įstatymo projektui, kuriuo nuo 2035-ųjų būtų buvę uždrausta registruoti visas naujas lengvąsias transporto priemones su vidaus degimo varikliais. Galiausiai Berlyno ir Briuselio politikams pavyko susitarti, tačiau kelias kompromiso link pasėjo abejonių.

Sprendimas buvo įstrigęs, kai Vokietijos transporto ministras Volkeris Wissingas paskutinę minutę pasipriešino įstatymo projektui, kuriuo nuo 2035-ųjų būtų buvę uždrausta registruoti visas naujas lengvąsias transporto priemones su vidaus degimo varikliais. Galiausiai Berlyno ir Briuselio politikams pavyko susitarti, tačiau kelias kompromiso link pasėjo abejonių.

Sprendimas buvo įstrigęs, kai Vokietijos transporto ministras Volkeris Wissingas paskutinę minutę pasipriešino įstatymo projektui, kuriuo nuo 2035-ųjų būtų buvę uždrausta registruoti visas naujas lengvąsias transporto priemones su vidaus degimo varikliais. Galiausiai Berlyno ir Briuselio politikams pavyko susitarti, tačiau kelias kompromiso link pasėjo abejonių.

Sprendimas buvo įstrigęs, kai Vokietijos transporto ministras Volkeris Wissingas paskutinę minutę pasipriešino įstatymo projektui, kuriuo nuo 2035-ųjų būtų buvę uždrausta registruoti visas naujas lengvąsias transporto priemones su vidaus degimo varikliais. Galiausiai Berlyno ir Briuselio politikams pavyko susitarti, tačiau kelias kompromiso link pasėjo abejonių.

Sprendimas buvo įstrigęs, kai Vokietijos transporto ministras Volkeris Wissingas paskutinę minutę pasipriešino įstatymo projektui, kuriuo nuo 2035-ųjų būtų buvę uždrausta registruoti visas naujas lengvąsias transporto priemones su vidaus degimo varikliais. Galiausiai Berlyno ir Briuselio politikams pavyko susitarti, tačiau kelias kompromiso link pasėjo abejonių.

Sprendimas buvo įstrigęs, kai Vokietijos transporto ministras Volkeris Wissingas paskutinę minutę pasipriešino įstatymo projektui, kuriuo nuo 2035-ųjų būtų buvę uždrausta registruoti visas naujas lengvąsias transporto priemones su vidaus degimo varikliais. Galiausiai Berlyno ir Briuselio politikams pavyko susitarti, tačiau kelias kompromiso link pasėjo abejonių.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas