Jau anksčiau dalinomės, kad „Nio“ neketina sekti „Tesla“ kainų mažinimo pavyzdžiu, ir kompanijos atstovai atviravo, kad „Tesla“ tikrai gali paveikti automobilių kainas Kinijoje. Tačiau „Der Spiegel“ neseniai dar kartą pakalbino „Nio“ generaliniu direktoriumi ir įkūrėju Williamu Li, kuris pasidalino papildoma informacija.
Žinoma, Vokietijos leidinys paklausė Li apie „Tesla“ kainų mažinimą, žinodamas, kad „Nio“ neketina sekti JAV elektromobilių gamintojo pavyzdžiu. Li dar kartą atsakė, kad „Tesla“ negali diktuoti kainų Kinijoje, nes jos rinkos dalis yra mažesnė nei 10 proc. Nepaisant to, kai kurie Kinijos automobilių gamintojai dėl „Tesla“ jau sumažino kainas.
„Electrek“ teigimu, korespondentas paklausė W.Li, ar jis mano, kad „Nio“ praras dalį rinkos „Tesla“ naudai. „Nio“ įkūrėjas atsakė: „Ne, panašūs mūsų modeliai jau yra maždaug 20 000 $ brangesni už „Tesla“ , tai nėra mūsų pagrindinis segmentas.“
Generalinis direktorius pridūrė, kad taip pat svarbu, jog automobiliai išlaikytų savo vertę, o šie kainų mažinimai kartu sumažina ir elektromobilių likutinę vertę. Jis mano, kad tokie žingsniai tiesiog kenkia klientams.
„Nio“ vadovas taip pat kalbėjo apie Vokietijos prabangių automobilių gamintojus, kuriuos, jo teigimu, jis labai gerbia, ir Europos elektromobilių rinką. Jis pažymėjo, kad Vokietija, lyginant su Kinija, turi dar daug darbo su elektriniais automobiliais, ypač programinės įrangos ir technologijų srityje. Jis pasidalino, kad „Nio“ planuoja paskatinti elektromobilių augimą Europoje pristatydama du naujus elektrinių transporto priemonių prekės ženklus.
„Nio“ naudos vieną naują prekės ženklą, kad padėtų patenkinti augančią mažų ir nebrangių elektromobilių, kurių kaina mažesnė nei 30 000 eurų, paklausą. Šio prekės ženklo taikinys bus stambesni tradicinių automobilių gamintojai, tokie kaip „Volkswagen“.
W.Li tvirtino, kad Kinija turi 20 proc. kaštų pranašumą prieš Europą ir JAV, o tai padės jų situacijai. Apie antrąjį naują prekės ženklą jis per daug nesiplėtė.
„Kalbant apie kainą, mes labiau nei anksčiau pulsime „Volkswagen”. Naujasis prekės ženklas bus skirtas Europos šalims, kuriose parduodami masinės gamybos automobiliai, pradedant Prancūzija, Italija ir Ispanija“ ,- portalui „Electrek“ sakė W.Li.