Be naujausios programinės įrangos, kompaktiškas elektromobilis pasižymi patobulinta išore ir išskirtiniu interjero dizainu. Spalvų asortimentą papildė naujos spalvos, tokios kaip tamsaus olivino žalia, o naudojamos aukštos kokybės, ne gyvūninės kilmės, tvarios medžiagos atspindi „Volkswagen“ vien elektra varomų ID. šeimos strategiją.
„ID.3 yra populiariausias „Volkswagen“ elektromobilis Baltijos šalyse, jų parduodama daugiau nei visų kitų vien elektra varomų modelių kartu sudėjus. Neabejoju, kad elektromobilių mėgėjai Lietuvoje su nekantrumu laukia atnaujinto ID.3. Dar nuo pernai metų gruodžio sulaukėme dešimčių klientų užklausų, nors jie dar nebuvo matę galutinės naujojo modelio versijos. Išankstinė prekyba naujaisiais ID.3 Lietuvoje prasidės balandžio mėnesį, o pirmieji automobiliai mūsų regione pasirodys jau šią vasarą“, – sako „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Baltijos šalims Justas Nekrošius.
Išorė: patobulintas dizainas, pagerinta aerodinamika
Kompaktinės klasės visiškai elektrinio modelio išorė traukia akį nauja, griežtesne išvaizda: optimizuotos oro aušinimo angos ir dideli dažyti plotai priekinėje dalyje kuria pasitikėjimo savimi ir draugiškumo įspūdį, kokiu kampu bepažiūrėtum. Viena iš to priežasčių – naujas bamperis. Variklio dangtis vizualiai atrodo ilgesnis, nes atsisakyta juodos juostos priekinio stiklo apačioje, o šonuose esančios įdubos dar labiau optiškai pailgina jo priekį. „Volkswagen“ optimizavo aerodinamiką pagerindamas oro aptakumą aplink priekinius ratus, panaudojant vadinamąją „oro užuolaidą“. Gale dviejų dalių galiniai žibintai dabar pirmą kartą šviečia ir ant bagažinės dangčio.
Vidaus dizainas: aukščiausios kokybės, tvarus ir ne gyvūninės kilmės
Naujasis ID.3 salonas – modernaus dizaino ir tvarių medžiagų derinys. Kokybės pojūtį dar labiau sustiprina tiksliai sudygsniuotos kontrastingos spalvos siūlės. Durų apvadams ir sėdynių užvalkalams naudojama mikropluošto medžiaga „Artvelours Eco“. Net 71 proc. šio audinio sudaro reciklatas – antrinė žaliava, gaunama perdirbant bent kartą panaudoto plastiko atliekas. „Artvelours Eco“ pasižymi tokiomis pačiomis išvaizdos, pojūčio ir patvarumo savybėmis, kaip ir įprastos naujos medžiagos. Interjere taip pat nenaudojamos jokios gyvūninės kilmės medžiagos.
Be to, buvo atsižvelgta į daugybę klientų pasiūlymų, kurie įgyvendinti tobulinant produktą ir papildant standartinės įrangos paketą. Minkšti, putplasčiu sutvirtinti paviršiai kabinoje sukuria naują lytėjimo patirtį. Atnaujintos durys tapo dar patogesnės dėl minkštesnių ir didesnių paviršių.
Junglumas tampa standartu
Krovimas taps dar lengvesnis ir patogesnis, nes naujojo ID.3 įkrovimo patirtį palengvina ir supaprastina tokios standartinės funkcijos, kaip „Plug & Charge“ – kai transporto priemonė pati autentifikuojasi ir pradeda įkrovimo procesą, kuomet įkrovimo laidas prijungiamas prie įkrovimo stotelės. Taip pat ir išmanusis kelionių planuoklis „Electric Vehicle Route Planner“, kuris ilgesnėse kelionėse suplanuoja įkrovimo sustojimus taip, kad kelionės tikslas būtų pasiektas kaip galima greičiau – atsižvelgiama ne tik į akumuliatoriaus įkrovimo lygį, bet ir į eismo informaciją, spūsčių prognozes. Įkrovimo sustojimai dinamiškai vertinami atsižvelgiant į įkrovimo stotelės pajėgumą, taigi vairuotojui gali būti pasiūlyti du trumpi įkrovimo sustojimai didelės galios stotelėse vietoje vieno ilgo sustojimo ten, kur baterija būtų įkraunama maža galia. Be to, sistema atpažįsta jau užimtas įkrovimo stoteles ir jų net nesiūlo. Naudojant nemokamą programėlę „We Connect ID.“ automobiliui galima nurodyti vietas, kurias norima aplankyti pakeliui.
Modernus ir intuityvus valdymas
Naujajame ID.3 įdiegta naujausia programinė įranga, pagerinanti sistemos darbą ir gebanti gauti atnaujinimus belaidžiu būdu. Kompaktiškas 13,4 cm (5,3 colio) įstrižainės vairuotojo ekranas valdomas ant daugiafunkcinio vairo. Priekinės panelės viduryje yra 30,5 cm (12 colių) įstrižainės jutiklinis ekranas, kuriame valdoma navigacijos sistema, telefono funkcijos, medija, pagalbinės sistemos ir automobilio nustatymai. Meniu struktūra patobulinta atsižvelgus į įvairius klientų pageidavimus. Be kita ko, išdėstymas tapo aiškesnis, o įkrovimo meniu dabar yra viršutiniame jutiklinio ekrano lygyje.
Pasirinktinai siūlomame papildytosios realybės projekciniame ekrane rodoma informacija apie greitį ir aktyvios ir dinamiškos navigacijos instrukcijos. Aiškiai atpažįstamos instrukcijos vairuotojui rodomos iš tinkamos perspektyvos, sudarant įspūdį, kad jos yra už 10 metrų priešais transporto priemonę.
Naujausios kartos pagalbinės sistemos
ID.3 nuo šiol prieinama ir papildomai pasirenkama „Travel Assist“ su spiečiaus duomenimis .Ši sistema pilnai išnaudoja dvi pasiteisinusias ir naujajame ID.3 tarpusavyje pilnai integruotas sistemas –prisitaikančią pastovaus greičio palaikymo sistemą (ACC), veikiančią nuo 0 km/val. iki maksimalaus greičio, ir eismo juostos išlaikymo asistentą „Lane Assist“. Jei prieinami spiečiaus duomenys, juos pasitelkdama „Travel Assist“ sistema užmiesčio keliuose gali išlaikyti transporto priemonę toje pačioje eismo juostoje naudodama tik vieną kelio juostos ženklinimą.
„Su naujuoju ID.3 aukštos kokybės technologijos atkeliauja į kompaktinę klasę – taip pildomas „Volkswagen“ pažadas pasiūlyti mūsų inovacijas visoje modelių gamoje. Tai atspindi ir ID.3 įdiegtos naujausios kartos patogumo bei pagalbinės sistemos: naudodami „Travel Assist“ su spiečiaus duomenimis esame dar vienu žingsniu arčiau autonominio vairavimo“, – paaiškina Kai Grünitzas, „Volkswagen“ valdybos narys, atsakingas už prekės ženklo technologinį vystymą.
„Volkswagen“ pakeliui į nulį emisijų
„Volkswagen“ pasiekė dar vieną etapą siekdama tapti nulinės taršos, programinės įrangos pagrindu veikiančia mobilumo paslaugų teikėja. Nuo ID. šeimos pradžios klientams visame pasaulyje jau pristatyta daugiau kaip 600 000 ID. modelių, sukurtų modulinės elektrinės pavaros (MEB) platformos pagrindu. Šiuo metu „Volkswagen“ produktų gamą sudaro šeši ID. modeliai. Nuo 2023 m. rudens naujasis ID.3 bus gaminamas ne tik Cvikau ir Drezdene, bet ir motininėje gamykloje Volfsburge.