„Volvo“ susidūrė su netikėtomis problemomis: naujasis bendrovės flagmanas debiutuos vėliau nei tikėtasi, atskleista to priežastis

Automobilių pramonė yra tikslumo ir naujovių šokis. „Volvo“ ritmas šiek tiek sutriko, nes jų ilgai lauktas debiutantas EX90 daro trumpą pauzę prieš lipdamas į šokių aikštelę. EX90, flagmano elektrinio visureigio, debiutas buvo atidėtas iki 2024 m. vidurio dėl sudėtingos programinės įrangos integracijos.

„Volvo“ susidūrė su netikėtomis problemomis: naujasis bendrovės flagmanas debiutuos vėliau nei tikėtasi, atskleista to priežastis

Liepos 20 d., per pokalbį dėl pajamų, generalinis direktorius Jimas Rowanas paskelbė šią ne itin entuziastingą naujieną. Šis delsimas žymi didžiausią produkto pristatymo pokytį nuo XC40. Pagrindinė priežastis? Sudėtingas programinės įrangos kodo labirintas ir siekis integruoti pagrindines saugos technologijas į EX90 SPA2 platformą, išdidų „Polestar 3“ partnerį.

"Mes visapusiškai dirbame su programine įranga. Tai nėra vaikų žaidimas, kai reikia integruoti „lidar“ į savo saugos sistemas. Mes tiesiog norime užtikrinti, kad jis tinkamai veiktų", - komentavo Jimas Rowanas. Šis kalniukas „Volvo“ inžinieriams suteikia „papildomo laiko smėlio dėžėje“, kad jie pasiektų užsibrėžtą tikslą. Vis dėlto tai pastumia svarbų EX90 įėjimą į galbūt trečiąjį 2024 m. ketvirtį.

„LiDAR“, lazeriu valdomas savarankiško vairavimo jutiklių startuolio „Luminar Technologies“ sumanymas, yra „Volvo“ pagrindinė tema. Integravus tai į EX90, jis tapo pirmuoju modeliu, kuris standartiškai aprūpintas „LiDAR“. Tai tarsi ėjimas į vakarėlį su geidžiamiausiu partneriu, kai kiti, pavyzdžiui, „Polestar 3“, jį siūlo tik kaip pasirinkimą.

„LiDAR“ sistema, EX90 stebėjimo technologijos sudedamoji dalis, harmoningai susilieja su kameromis, radarais ir ultragarso jutikliais. Ji siūlo apsaugą iki 820 pėdų atstumu, pastebėdama pėsčiuosius net judant greitkelio greičiu. Per lazerio šviesos impulsus ji pateikia tikslius aplinkos vaizdus, lyg turėdama savo asmeninį eskizų tapytoją.

Ši technologija sukuria „nematomą saugos kokoną“ aplink „Volvo EX90“, kurio tikslas – penktadaliu sumažinti rimtų avarijų skaičių. Drąsiu žingsniu „Volvo“ nusprendė įtraukti šią aukščiausios klasės technologiją kaip standartinę įrangą, todėl tapo šios pramonės mados lydere.

Pažymėtina, kad šis delsimas yra ne suklupimas, o apskaičiuotas „Volvo“ žingsnis atgal. EX90 pristatymas yra „Volvo“ įsipareigojimo kokybei, o ne skubėjimui įrodymas. Kadangi gamyba vyks „Volvo“ Ridžvilio gamykloje Pietų Karolinoje, didysis uždangos pakėlimas, iš pradžių numatytas 2023 m. pabaigoje, turės palaukti iki 2024 m.

Vėluojantis EX90 pristatymas gali būti ne itin džiugi proga „Volvo“ entuziastams, kurie nekantriai laukė šio naujoviško stebuklo. Tačiau džiugina tai, kad „Volvo“ pirmenybę teikia saugai ir tobulumui integruodama savo naują programinę įrangą. Galų gale, kelių mėnesių delsimas platesniame paveiksle yra nedidelė kaina, kurią reikia sumokėti už elektromobilio pristatymą, kuriuo siekiama nustatyti naujus pramonės standartus.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas