„Xiaomi“ ketina rimtai patriukšmauti automobilių rinkoje: pirmasis bendrovės elektromobilis pasiūlys didžiulės talpos baterijas

Lukas Snarskis

2023-07-23, 07:35 (atnaujinta 2024-06-03, 11:51)

0 komentarų

Jau kurį laiką nieko negirdėjome apie „Xiaomi“ ir jų elektromobilį. Vis dėlto atrodo, kad projektas vyksta gana sėkmingai. Būsimasis bendrovės elektromobilis, apie kurį jau pranešama nutekėjimuose ir ganduose, turėtų gauti galingą 101 kWh bateriją.

„Xiaomi“ ketina rimtai patriukšmauti automobilių rinkoje: pirmasis bendrovės elektromobilis pasiūlys didžiulės talpos baterijas

„MetaAuto“ pasidalino visiškai nauju vaizdu, kuriame demonstruojama „Xiaomi“ ETP baterija. Akumuliatorius, nevaizdingai pavadintas A1310C, turi 726,7 voltų įtampą ir didelę 139,0 Ah talpą (prisidedant prie iki 101,0 kWh). Ir visa tai supakuota į 642 kg pakuotę.

Mažas paukštelis mums pačiulbėjo, kad ši baterija greičiausiai bus trejopo ličio versija, pažįstama sudėtinga parinktis ETP baterijų srityje. Kol kas „Xiaomi“ nekalba apie bet kokį oficialų patvirtinimą. Taigi, kol imituojame Šerloką su turimais įkalčiais, visada geriau į informaciją žiūrėti skeptiškai.

Kadangi „Xiaomi“ debiutas automobilių pramonėje vis labiau laukiamas, nuolat daugėja intriguojančių faktų apie jų elektromobilius. Nepaisant jokių oficialių žvilgsnių į dizainą ar tikrąjį automobilį nebuvimo, mes žinome, kad preliminariai planuojama, kad jis bus išleistas kitais metais.

Svarbiausia, kad „Xiaomi“ ETP turėtų naudoti savo sukurtus lustus ir visus pagrindinius komponentus. Nebereikės tenkintis kitų teikiamomis dalimis – „Xiaomi“ tiki, kad kiekvienos į jos elektromobilį patenkančios detalės pasirinkimas yra būdas užtikrinti kokybę ir kontrolę.

Sklando gandai, kad „Xiaomi Motors“ jau tikrina potencialius pristatymo centrus (negalime nesvarstyti, kokie gali būti jų kriterijai). Be to, sklinda žinia, kad šio revoliucinio modelio kainos buvo galutinai nustatytos. Kalbant apie pačius skaičius, mūsų krištolinis rutulys jų dar neatskleidė.

Trumpai tariant, būsimas „Xiaomi“ įsiveržimas į elektromobilių pramonę atrodo daug žadantis. Turėdamas galingą 101 kWh bateriją, 800 V architektūrą ir aukštos kokybės, pačių sukurtus komponentus, jis sudaro sąlygas įdomiai konkurencijai elektromobilių rinkoje. Smagu, kad įmonė taip pat eina savo keliu, net jei kitų gamintojų dalys būtų buvusios greičiau paruoštos galutiniam produktui.

0 komentarų

Populiarios naujienos

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas