„Xiaomi“ vadovas pasidalino pirmojo bendrovės elektromobilio nuotrauka: patvirtintos automobilio dizaino linijos, paaiškėjo, kokia operacinė sistema bus naudojama

Lukas Snarskis

2023-12-27, 17:40 (atnaujinta 2024-06-03, 11:50)

0 komentarų

Kalbos apie „Xiaomi“ kuriamus elektrinius automobilius sklando jau daugiau nei metus. Dar 2022 metų rugsėjo mėnesį, kompanijos atstovai užregistravo naują kompaniją, kuri yra skirta būtent automobilių sektoriui. Naujasis padalinys veiks po „Xiaomi EV, Inc.“ vardu, o šios bendrovės kapitalas siekia 1,55 mlrd. JAV dolerių.

„Xiaomi“ vadovas pasidalino pirmojo bendrovės elektromobilio nuotrauka: patvirtintos automobilio dizaino linijos, paaiškėjo, kokia operacinė sistema bus naudojama

Nors apie pirmąjį „Xiaomi“ elektrinį automobilį kalbama daug, tačiau oficialios informacijos apie jį nebuvo iki šiol. Ilgai trunkančią tylą apie naująjį „Xiaomi SU7“ elektrinį automobilį nutraukė bendrovės įkūrėjas Lei Junas, kuris pasidalino pirmąja oficialia automobilio nuotrauka.

„Xiaomi“ vadovas pirmojo bendrovės elektromobilio nuotrauka pasidalino socialiniame tinkle „X“. Pateiktas paveikslėlis tik dar kartą patvirtina „Xiaomi SU7“ modelio dizaino ypatumas, kurie internete aptarinėjami jau bent keletą savaičių. Paveikslėlyje taip pat matyti, jog ši transporto priemonė naudos „HyperOS“ operacinę sistemą.

„Xiaomi EV“ jau ruošiasi ir pirmajai viešai spaudos konferencijai, kuri bus surengta gruodžio 28 dieną. Pranešama, jog renginio metu bendrovės atstovai ketina didžiulį dėmesį skirti inovacijoms, o naujų produktų pristatymo tą dieną nėra tikimasi. Kaip bebūtų, ekspertai neatmeta galimybės, jog „SU7“ modelis gali būti pademonstruotas jau rytoj įvyksiančio renginio metu.

Priminsime, jog naujasis „Xiaomi SU7“ turėtų būti prieinamas trijų skirtingų konfigūracijų. Pirkėjams bus siūlomas modelis su vienu varikliu, kurio svoris sieks 1 980 kg, o taip pat ir „SU7 Pro“ bei „Max“ modeliai, kurie svers maždaug 2 205 kg. Pranešama, jog pirmasis variantas bus aprūpintas 220 kW varikliu, o kiti du turės 220 kW ir 275 kW variklius.

Standartinis „Xiaomi SU7“ variantas bus aprūpintas LFP baterijomis, kurias gaminti turėtų su Kinijos milžine BYD susijusi „FinDreams“ bendrovė. Tuo tarpu, „SU7 Pro“ ir „Xiaomi SU7 Max“ modeliai naudos CATL baterijas. Neoficialiais duomenimis, čia turėtų būti naudojama 800V akumuliatorių architektūra.

Pirmasis „Xiaomi“ elektrinis automobilis turėtų kainuoti mažiau nei 40 tūkst. eurų, tačiau tikslesnė kaina kol kas nėra žinoma. Tiesa, tokia kaina turėtų pasižymėti pigiausias modelis. Verta paminėti ir tai, jog pirmieji elektromobiliai pirkėjus gali pasiekti dar 2024 metų pradžioje, kas reiškia ir artėjantį oficialų pristatymą.

„Xiaomi SU7“ elektromobilis, net ir užmaskuotas kamufliažiniais elementais, atrodo išties gerai. Skelbiama, jog šis automobilis bus 4,997 metrų ilgio, 1,963 metrų pločio, o aukštis sieks 1,455 metro. Kinijos technologijų milžinės modelis bus ir ilgesnis ir platesnis nei pagrindiniai jo konkurentai, tokie kaip „Tesla Model 3“ ar „Nio ET5“.

Naujasis „Xiaomi SU7“ turėtų būti prieinamas trijų skirtingų konfigūracijų. Pirkėjams bus siūlomas modelis su vienu varikliu, kurio svoris sieks 1 980 kg, o taip pat ir „SU7 Pro“ bei „Max“ modeliai, kurie svers maždaug 2 205 kg. Pranešama, jog pirmasis variantas bus aprūpintas 220 kW varikliu, o kiti du turės 220 kW ir 275 kW variklius.

Standartinis „Xiaomi SU7“ variantas bus aprūpintas LFP baterijomis, kurias gaminti turėtų su Kinijos milžine BYD susijusi „FinDreams“ bendrovė. Tuo tarpu, „SU7 Pro“ ir „Xiaomi SU7 Max“ modeliai naudos CATL baterijas. Neoficialiais duomenimis, čia turėtų būti naudojama 800V akumuliatorių architektūra.

0 komentarų

Populiarios naujienos

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas