Tobulėjant automobiliams kartais arklio galių nepakanka – įkvėpimo tenka semtis iš „Formulės-1“

Augantis vartotojų sąmoningumas ir vis griežtėjantys ES taršos reikalavimai automobilių gamintojus dar prieš kurį laiką privertė pasukti tvarumo keliu. Tai iš esmės buvo priežastys, lėmusios hibridinių ir elektrinių pavarų atsiradimą bei plėtrą kasdienai skirtuose modeliuose.

Tobulėjant automobiliams kartais arklio galių nepakanka – įkvėpimo tenka semtis iš „Formulės-1“

Kurdami jas, didieji gamintojai neretai pasitelkia net ir automobilių sporte įgytą patirtį. Štai „Renault“, projektuodama 2020-aisiais debiutavusią novatorišką hibridinę galios pavarą E-TECH, panaudojo žinias iš „Formulės-1“ lenktynių. Nuo to laiko minėta sistema buvo dar labiau patobulinta.

Kurdami jas, didieji gamintojai neretai pasitelkia net ir automobilių sporte įgytą patirtį. Štai „Renault“, projektuodama 2020-aisiais debiutavusią novatorišką hibridinę galios pavarą E-TECH, panaudojo žinias iš „Formulės-1“ lenktynių. Nuo to laiko minėta sistema buvo dar labiau patobulinta.

Kurdami jas, didieji gamintojai neretai pasitelkia net ir automobilių sporte įgytą patirtį. Štai „Renault“, projektuodama 2020-aisiais debiutavusią novatorišką hibridinę galios pavarą E-TECH, panaudojo žinias iš „Formulės-1“ lenktynių. Nuo to laiko minėta sistema buvo dar labiau patobulinta.

Kurdami jas, didieji gamintojai neretai pasitelkia net ir automobilių sporte įgytą patirtį. Štai „Renault“, projektuodama 2020-aisiais debiutavusią novatorišką hibridinę galios pavarą E-TECH, panaudojo žinias iš „Formulės-1“ lenktynių. Nuo to laiko minėta sistema buvo dar labiau patobulinta.

Kurdami jas, didieji gamintojai neretai pasitelkia net ir automobilių sporte įgytą patirtį. Štai „Renault“, projektuodama 2020-aisiais debiutavusią novatorišką hibridinę galios pavarą E-TECH, panaudojo žinias iš „Formulės-1“ lenktynių. Nuo to laiko minėta sistema buvo dar labiau patobulinta.

Kurdami jas, didieji gamintojai neretai pasitelkia net ir automobilių sporte įgytą patirtį. Štai „Renault“, projektuodama 2020-aisiais debiutavusią novatorišką hibridinę galios pavarą E-TECH, panaudojo žinias iš „Formulės-1“ lenktynių. Nuo to laiko minėta sistema buvo dar labiau patobulinta.

Kurdami jas, didieji gamintojai neretai pasitelkia net ir automobilių sporte įgytą patirtį. Štai „Renault“, projektuodama 2020-aisiais debiutavusią novatorišką hibridinę galios pavarą E-TECH, panaudojo žinias iš „Formulės-1“ lenktynių. Nuo to laiko minėta sistema buvo dar labiau patobulinta.

Kurdami jas, didieji gamintojai neretai pasitelkia net ir automobilių sporte įgytą patirtį. Štai „Renault“, projektuodama 2020-aisiais debiutavusią novatorišką hibridinę galios pavarą E-TECH, panaudojo žinias iš „Formulės-1“ lenktynių. Nuo to laiko minėta sistema buvo dar labiau patobulinta.

Kurdami jas, didieji gamintojai neretai pasitelkia net ir automobilių sporte įgytą patirtį. Štai „Renault“, projektuodama 2020-aisiais debiutavusią novatorišką hibridinę galios pavarą E-TECH, panaudojo žinias iš „Formulės-1“ lenktynių. Nuo to laiko minėta sistema buvo dar labiau patobulinta.

Kurdami jas, didieji gamintojai neretai pasitelkia net ir automobilių sporte įgytą patirtį. Štai „Renault“, projektuodama 2020-aisiais debiutavusią novatorišką hibridinę galios pavarą E-TECH, panaudojo žinias iš „Formulės-1“ lenktynių. Nuo to laiko minėta sistema buvo dar labiau patobulinta.

Kurdami jas, didieji gamintojai neretai pasitelkia net ir automobilių sporte įgytą patirtį. Štai „Renault“, projektuodama 2020-aisiais debiutavusią novatorišką hibridinę galios pavarą E-TECH, panaudojo žinias iš „Formulės-1“ lenktynių. Nuo to laiko minėta sistema buvo dar labiau patobulinta.

Kurdami jas, didieji gamintojai neretai pasitelkia net ir automobilių sporte įgytą patirtį. Štai „Renault“, projektuodama 2020-aisiais debiutavusią novatorišką hibridinę galios pavarą E-TECH, panaudojo žinias iš „Formulės-1“ lenktynių. Nuo to laiko minėta sistema buvo dar labiau patobulinta.

Kurdami jas, didieji gamintojai neretai pasitelkia net ir automobilių sporte įgytą patirtį. Štai „Renault“, projektuodama 2020-aisiais debiutavusią novatorišką hibridinę galios pavarą E-TECH, panaudojo žinias iš „Formulės-1“ lenktynių. Nuo to laiko minėta sistema buvo dar labiau patobulinta.

Tai yra pranešimas spaudai, o jo turinys nebūtinai atitinka redakcijos nuomonę, požiūrį ar įsitikinimus. Už pranešimo turinį mūsų portalo administracija neatsako.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas