„Sodra“ pristato fantastišką naujieną, kuri pravers daugeliui, o taip pat ir siunčia svarbų perspėjimą, šią informaciją privalu žinoti kiekvienam iš mūsų

Pranešimas spaudai , 2024-12-18, 05:54 (atnaujinta 2025-03-04, 19:41)
8
„Sodra“ pristato fantastišką naujieną, kuri pravers daugeliui, o taip pat ir siunčia svarbų perspėjimą, šią informaciją privalu žinoti kiekvienam iš mūsų

„Sodros“ interneto svetainėje www.sodra.lt jau dvi savaites dirba Meda – virtuali asistentė, pasirengusi padėti klientams bet kuriuo paros metu. Dirbtinio intelekto pagrindu sukurtas išmanusis pokalbių robotas šiuo metu atsako į gyventojų klausimus trimis temomis ir nuolat tobulina savo žinias.

Virtuali asistentė Meda teikia informaciją apie savarankišką privalomojo sveikatos draudimo (PSD) įmokų mokėjimą bei ligos išmokas. Ji taip pat gali padėti užsiregistruoti vizitui į „Sodrą“ bei pateikti teritorinių skyrių kontaktinę informaciją. Šios temos parinktos pagal dažniausiai klientų užduodamus klausimus skambučių centro darbuotojams ir www.sodra.lt internetinės svetainės naršymo duomenis.

Per dvi savaites su išmaniuoju pokalbių robotu jau bendravo ir klausimų uždavė daugiau kaip 4000 žmonių.

Po Medos vardu slypi „Tilde“ pokalbių robotas, kurį sukūrė „Sodros“ Klientų aptarnavimo valdymo skyrius. Pokalbių robotas sukurtas su „Tilde“ dirbtinio intelekto pokalbių platforma, kuri paremta didžiaisiais kalbos modeliais (ChatGPT ir pan.). Temų sąrašas, kuriomis gali konsultuoti išmanusis pokalbių robotas, sparčiai plėsis.

Planuojama, kad ateityje jis galės atsakyti į 80 proc. bendro pobūdžio klientų klausimų, o darbuotojai galės daugiau laiko skirti sudėtingesnėms problemoms. Klausiančiųjų skaičius neribojamas – virtuali asistentė vienu metu gali atsakinėti į neribotą skaičių klientų klausimų, tad tikimasi, kad sumažės laukiančiųjų konsultacijos telefonu ir pokalbio internetu („chat“) srautas.

Meda bendrauja su klientais aiškia ir paprasta kalba, pateikia trumpus atsakymus. Ji paaiškina trumpinius ir sudėtingus terminus, pateikia situacijų pavyzdžių. Ji geba suprasti natūralią klientų kalbą ir pateikti reikalingą atsakymą net jeigu klausime yra gramatinių klaidų. Dirbtinio intelekto pagrindu dirbanti virtuali konsultantė nuolat tobulina savo žinias, mokosi iš netikslių ar neišsamių atsakymų.

Vardas Meda, išrinktas „Sodros“ darbuotojų, simbolizuoja mandagumą, empatiją, darbštumą, atsakingumą.

Gavusi sudėtingesnį klausimą arba nerasdama atsakymo, Meda nukreipia klientą papildomos informacijos teirautis „Sodros“ darbuotojų telefono numeriu +370 5 250 0883 arba elektroniniu paštu info@sodra.lt.

Telefoniniai sukčiai toliau apsimeta „Sodros“ darbuotojais

Gyventojai ir toliau sulaukia melagingų skambučių, kuriuose sukčiai apsimeta „Sodros“ darbuotojais. Siekdami išvilioti asmens duomenis jie pasitelkia įvairius scenarijus. Šie skambučiai nėra susiję su „Sodra“, todėl labai svarbu jokiu būdu neteikti asmeninės informacijos telefonu.

Sukčiai bendrauja rusų arba lietuvių kalbomis. Šią savaitę gyventojai pranešė apie atvejus, kai paskambinę sukčiai informavo apie tariamą įmokų permoką ir prašė asmens duomenų, kad užregistruotų žmogų vizitui „Sodroje“. Anksčiau gyventojams skambinę sukčiai kalbėjo apie galimybę perskaičiuoti stažą pensijoms arba perskaičiuoti ligos išmokas.

Primename, kad „Sodros“ darbuotojai niekada neprašo pateikti asmens duomenų telefonu. Jei kyla įtarimų, padėkite ragelį ir savarankiškai susisiekite su „Sodra“ numeriu +370 5 250 0883 arba el. paštu info@sodra.lt.

Rekomenduojame perskaityti ir šiuos tekstus:

Pasidalinkite šiuo įrašu

Ar patiko šis įrašas?
 

8 komentarų

Leokadija Butkevičienė

Noriu paklausti " Sodros" kodėl vis dar negaunu pensijos už 2024 06-2024 12 mėn.Paskutinį kartą apsilankiusi "Sodroje" gavau atsakymą,kad viskas paruošta ir netrukus bus priimtas sprendimas (per 10d.) suteikti pensininko statusą.Tačiau jau praėjo visi terminai,o pensijos negaunu,o vietoje jos pradėjo skaičiuoti PSD ir reikalauja susimokėti.Jokių skolų PSD neturėjau."Sodra" vilkina dokumentų tvarkymą,nors darbo knygelė pas juos yra 15 metų ir jie žinojo nuo kada būsiu pensininkė! Šiuo metu esu nedirbanti,susikalbėti su "Sodra" telefonu neįmanoma.Šabloniniai atsakymai ir padedamas ragelis.Kreipsiuosi į teisininkus,nes dėl PSD įmokų įstatyme parašyta kad pensininkai neprivalo mokėti PSD.

Siga

Dieve, kokia fantastiška naujiena! Visą gyvenimą šio įvykio laukiau. O gal, kai atleis darbuotojus, pakels pensijas?

Tadaa

Susišnekėti su Sodra neįmanoma. Tai dabar visai susišnekėti bus neįmanoma.

Bens

Iš kur sukčiai sužino, kad žmogus pensininkas ar gabo socialines išmokad?
Kas nutekina, bet greičiausiai nepigiai parduoda duomenis?

Viltis

Ir kas iš to ? Ar robotas gali pakeisti gyvą balsą ? Apgailestauju, nes dar vienas darbuotojas neteks darbo...gerai kad technologijos eina į priekį, bet kieno sąskaita ? Galimai dar viena jauna šeima išvyks į užsienį...tas pats ir su prekybcentrių savitarnomis. Jos orientuotos taip pat į darbuotojų netektį...valiooo, vėl sodybų tuštėjimo metas tik padidės:surprised:‍:dashing_away::sleepy_face:

Nesiruošiu dirbti

nemokamai pardavėjo darbo, Neeinu į tokias parduotuvės.

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas