Prisijunkite
Prisijunkite
Didžiausios Europos internetinės naudotų mados prekių prekybos platformos „Vinted“ nariai Lietuvoje nuo šiol galės naudotus daiktus pirkti ir parduoti paprasčiau bei saugiau. Platformoje pradės veikti nauja pirkimo funkcija, nariams suteiksianti papildomų verčių, tarp kurių – galimybės susigrąžinti pinigus politika, klientų aptarnavimo pagalba ir saugus užšifruotas mokėjimas.
Iki šiol Lietuvos vartotojai „Vinted“ platformoje pardavimo ir pirkimo sandorius vykdė tik vienas su kitu bendraudami tiesiogiai. Gruodžio mėnesį apsiperkant „Vinted“ jau bus galima pasinaudoti specialia paslauga, vadinama „Pirkėjų Apsauga“.
„Šia funkcija, jau puikiai veikianti kitose „Vinted“ rinkose, siekiama užtikrinti paprastą ir saugų būdą prekiauti naudotais daiktais. Visuomet atsižvelgiame į tai, ko reikia konkrečios bendruomenės nariams ir pagal šiuos poreikius geriname platformos veiklą. Lietuvos rinkoje nusprendėme imtis veiksmų dar patogesnei naudojimo patirčiai ir didesniam saugumui užtikrinti. Nuo šiol Lietuvos „Vinted“ bendruomenės nariai galės greitai ir lengvai įsigyti norimus naudotus daiktus vieno mygtuko paspaudimu. Jiems nebereikės keistis asmens duomenimis su kitais nariais, mokėjimo informacija bus saugi“, – sako „Vinted“ vykdomasis direktorius Mantas Mikuckas.
Perkant prekes naujuoju mygtuku „Pirkti“ bus aktyvuota „Pirkėjų Apsauga“, kuri kainuos 5 proc. norimos įsigyti prekės sumos, taip pat bus taikomas fiksuotas 0,7 euro mokestis. Paspaudus mygtuką „Vinted“ nariams nebereikės tiesiogiai susirašinėti su pardavėju dėl prekės apmokėjimo ir siuntimo. Vis dėlto, norintys susisiekti su pardavėju dėl papildomos informacijos (pavyzdžiui, dydžio ar būklės), tai padaryti galės taip, kaip iki šiol.
Naudodamasis paslauga pirkėjas per 2 dienas nuo oficialiai užfiksuotos prekės gavimo dienos galės patvirtinti, kad gauta prekė atitinka lūkesčius. Iškilus neaiškumams ar papildomiems klausimams, paslaugos naudotojai galės per tas pačias 2 dienas susisiekti su klientų aptarnavimo komanda. Jei prekė nebuvo gauta, sugadinta siuntimo metu ar visiškai neatitinka aprašymo, bus pritaikoma pinigų grąžinimo politika.
Be to, „Vinted“ taip pat palengvins prekių siuntimo procesą – paslaugoje bus integruotos pristatymo parinktys su specialiais kainų pasiūlymais. Pardavėjai gaus nesudėtingas siuntimo instrukcijas, padėsiančias paruošti prekę, o tada jiems tereikės nuvežti siuntinį į išsiuntimo vietą. Ir pirkėjai, ir pardavėjai galės patogiai sekti siuntas „Vinted“.
„Norime platformos nariams pasiūlyti paprastą naudoti ir saugų būdą pirkti ir parduoti naudotus daiktus internetu. Kaip technologijų bendrovė, visuomet siekiame pristatyti inovacijas. Dėl šios priežasties ir toliau investuojame į saugumo komandos plėtrą ir technologijas, taip pat tokias kryptis, kaip klientų aptarnavimas ir paslaugos“, – priduria M. Mikuckas.
2 komentarų
Merginos būkit atidžios! Lenkijos pirkėjos kai kurios žino, kad grąžint prekę iš Lietuvos kainuoja brangiau nei pati prekė ir tuo naudojasi. Ar žinot, kad grąžint netinkamą siuntą Lenkijon kartais kainuoja daugiau nei pats pirkinys? Turiu liūdną patirtį su Lenkijos pardavėja. Pardavė neva ''vieną kartą pabandytus tušus ir jie nauji'' gavau ne apdžiuvusius, o sudžiuvusias priemones. Ant kaklelio vieno tušo matėsi, kad ne kartą ir ne du naudotas buvo. Ieškojau kompromiso. Beprasmiška. Siųst atgal per dpd kainuoja 15,48 Eu! (Siuntinukas saldainių dėžutės dydžio sveria 0,3 kg) Per paštą 5.90 Eu. Tačiau pardavėja adreso neduoda, nes nenori, kad gražinčiau registruotu paštu.
Be to, pardavėja kaitalioja pristatymo adresą. Per parą 3 skirtingus adresus jai patinkančius paštomatis nurodė, kuriais iš Lietuvos nusiųst negaliu. O pagal Vinted nuostatas - jei per 3 diemas neišsiunčiu - pardavėja gauna pinigus.
Aišku, net dėl nesąžiningos pardavėjos VISA mokestinė našta krenta pirkėjai. T.y. man.
Vinted problemos nepadeda išspręst. Prašiau, kad suteiktų galimybę per Vinted platformą naudotis Dpd paslaugomis už tą patį 1.99 pirkimo mokestį. Pirkt per Vinted galiu, o grąžint per Vinted negaliu. Kam tas pirkėjo saugos mokestis, jei su bėda paliekama viena? Vinted nusikrato bet kokios pagalbos ir siunčia šablonines žinutes.
Blokuoja anketas, tel neatsako, atmetineja o el.pastu nebesiteikia atrasyti.
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti