„Xiaomi“ aplenkė „Apple“ išmaniųjų apyrankių ir laikrodžių srityje

Lukas Snarskis , 2018-12-04, 01:00 (atnaujinta 2025-03-02, 19:08)
0
„Xiaomi“ aplenkė „Apple“ išmaniųjų apyrankių ir laikrodžių srityje
Pastaruosius keletą metų Kinijos kompanijos sėkmingai įrodinėja, jog jos turi pasiūlyti daugiau nei dauguma mūsų galvoja. Šios šalies gamintojai tampa vis populiaresni ne tik išmaniųjų telefonų rinkoje, tačiau ir kitų elektronikos gaminių segmente. Viena iš tokių sričių - išmaniosios apyrankės ir laikrodžiai. Kaip skelbia rinkos tyrimus atliekanti kompanija IDC, Kinijos kompanijos „Xiaomi“ augimas išmaniųjų apyrankių ir laikrodžių sektoriuje pasiekė neįtikėtinus 90,9 proc., o tai leido gamintojui pralenkti „Apple“ ir užimti lyderio poziciją segmente. Skelbiama, jog „Xiaomi“ pardavė maždaug 6,9 mln. įrenginių šiame segmente. Daugiausiai įtakos „Xiaomi“ augimui šiame sektoriuje lėmė šiemet pristatyta trečios kartos „Mi Band“ išmanioji apyrankė. Tuo tarpu „Apple“ pristatė nepalyginamai brangesnį „Apple Watch Series 4“ išmanųjį laikrodį bei nusprendė nesumažinti senesnės kartos laikrodžių kainos. Žema „Xiaomi Mi Band 3“ kaina lemia tai, jog gamintojas išmaniųjų apyrankių ir laikrodžių grupėje sudaro 21,5 proc. rinkos dalies, kai „Apple“ tenkinasi gerokai kuklesniais procentais - 13,1. Tiesa, nors skirtumas tarp šių kompanijų yra pakankamai didelis, tačiau reikėtų nepamiršti, jog abu gamintojai žengia gerokai skirtingais keliais. „Xiaomi“ siekia parduoti kuo daugiau savo produkcijos ir taip vartotojams siūlo itin žemą kainą, o „Apple“ vadovai nesivaiko daugybės skaičių ir orientuojasi į pelną.

Rekomenduojame perskaityti ir šiuos tekstus:

Temos: Apple

Pasidalinkite šiuo įrašu

Ar patiko šis įrašas?
 

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas