Prisijunkite prie Bilis.lt ir mėgaukitės išskirtinėmis galimybėmis. Registruoti vartotojai mato mažiau reklamų, gali rašyti komentarus bei dalyvauti įvairiuose konkursuose!
Tęsdami prisijungimą soc. tinklais jūs automatiškai sutinkate su privatumo politika ir naudojimosi taisyklėmis, kurias rasite paspaudę čia.
„Samsung“ netrukus gali gerokai atnaujinti savo išmaniuosius laikrodžius: už poros metų debiutuosiantys „Galaxy Watch“ produktai gali turėti naujos kartos baterijas, tai keis situaciją iš esmės
Technologijoms vis labiau modernėjant, o mūsų gyvenimui persikeliant į virtualią erdvę, išmanieji įrenginiai tampa nepamainomi kiekvieno iš mūsų gyvenimo palydovai. Didieji gamintojai nuolat ieško būdų, kaip galėtų patobulinti naujausius savo produktus.
„Samsung Electro-Mechanics“ šiuo metu bando naują kietosios būsenos bateriją, skirtą dėvimiems prietaisams. Skirtingai nuo šiuo metu naudojamų ličio jonų akumuliatorių, kietojo būvio baterijoje – nereikia jokių skystų elektrolitų.
Kietojo būvio akumuliatoriaus energijos tankis – 200Wh/L, tai ne tik viršija ličio jonų akumuliatorių tankį, bet ir yra didžiausias šioje pramonės šakoje. „Samsung“ elektromechanikos padalinys trejus metus dirbo prie kietojo kūno baterijos ir sukūrė prototipą, kurį šiuo metu bando klientai.
Planuojama, kad toks akumuliatorius bus paruoštas masinei gamybai 2026 metais. Kietojo būvio baterija, skirta dėvimiems prietaisams, 2026 metais galėtų debiutuoti „Galaxy Watch 9“ laikrodyje. Ta pati baterija galėtų būti naudojama ir kitiems „Samsung“ prietaisams, įskaitant „Galaxy Buds“ ir „Samsung Galaxy Ring“. Šie naujieji akumuliatoriai mažiau linkę perkaisti, o tai yra didžiulis saugumo patobulinimas. Be to, jie pasižymi ilgesniu tarnavimo laiku ir didesniu energijos tankiu.
Dar vienas kietakūnių baterijų privalumas yra tas, kad jas galima gaminti įvairių formų, o tai padeda, kai baterijas planuojama naudoti mažuose dėvimuose prietaisuose. Samsung siekia apsaugoti savo pranašumą prieš kitas technologijų bendroves šiame akumuliatorių rinkos segmente, nes pateikė daugiau kaip 40 patentų paraiškų, susijusių su oksidų pagrindu pagamintais kietakūniais akumuliatoriais.
Gamintojai ieškojo būdo, kaip pakeisti ličio jonų baterijas, ir panašu, kad „Samsung“ turės pakaitalą vos už poros metų. Naujojo tipo baterijos gali būti gaminamos nuo milimetrų iki centimetrų dydžio, priklausomai nuo kiekvieno kliento poreikių. Bendrovė teigia, kad šioms baterijoms gaminti naudos savo daugiasluoksnių keraminių kondensatorių gamybos technologiją, pagal kurią pakaitomis spausdinami ploni medžiagos sluoksniai, o paskui jie sudedami vienas ant kito.
Milžiniškas pasiekimas baterijų technologijų pasaulyje, nes anglies dvideginio pėdsakas taip pat yra mažesnis, todėl jos yra saugesnės aplinkai. Be to, jie gali veikti įvairesnėse temperatūrose. Tačiau yra ir minusų – kietojo būvio akumuliatorių gamyba yra šiek tiek brangesnė nei ličio jonų baterijų gamyba.
Praėjo ketveri metai nuo tada, kai „Samsung“ pristatė kietojo būvio akumuliatorius ir bendrovė jau sukūrė tokias baterijas, skirtas elektromobiliams, kurių nuvažiuojamas atstumas siekia 600 mylių, įkraunamos vos per devynias minutes, o jų tarnavimo laikas - 20 metų.
Rašau apie sodininkystę, gamtą ir gyvenimą. Tai temos, kurios man artimos širdžiai ir šaknims. Tikiu, kad augalai moko mus kantrybės, cikliškumo ir ryšio su pasauliu, todėl savo tekstais stengiuosi ne tik dalintis žiniomis, bet ir įkvėpti gyventi lėčiau, sąmoningiau, arčiau žemės.
0 komentarų
Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“
privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.
0 komentarų
Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.