Iki 2050 metų bendroji visos „Audi“ veiklos junginių tarša turėtų siekti nulį – tokį ambicingą tikslą yra išsikėlusi Vokietijos bendrovė. Tai įgyvendinant itin svarbus yra drauge su partneriais vykdomas „MaterialLoop“ projektas.
Prie „Audi“ prisijungė net 15 mokslinių tyrimų, perdirbimo ir tiekimo sritis atstovaujančių įmonių, su kuriomis nagrinėjamos papildomos galimybės pasibaigus eksploatacijos laikotarpiui perdirbti senus automobilius ir panaudoti antrines žaliavas naujų transporto priemonių gamyboje. Įgyvendinant šį projektą taip pat siekiama išbandyti žiedinės ekonomikos principų taikymo efektyvumą.
Prie „Audi“ prisijungė net 15 mokslinių tyrimų, perdirbimo ir tiekimo sritis atstovaujančių įmonių, su kuriomis nagrinėjamos papildomos galimybės pasibaigus eksploatacijos laikotarpiui perdirbti senus automobilius ir panaudoti antrines žaliavas naujų transporto priemonių gamyboje. Įgyvendinant šį projektą taip pat siekiama išbandyti žiedinės ekonomikos principų taikymo efektyvumą.
Prie „Audi“ prisijungė net 15 mokslinių tyrimų, perdirbimo ir tiekimo sritis atstovaujančių įmonių, su kuriomis nagrinėjamos papildomos galimybės pasibaigus eksploatacijos laikotarpiui perdirbti senus automobilius ir panaudoti antrines žaliavas naujų transporto priemonių gamyboje. Įgyvendinant šį projektą taip pat siekiama išbandyti žiedinės ekonomikos principų taikymo efektyvumą.
Prie „Audi“ prisijungė net 15 mokslinių tyrimų, perdirbimo ir tiekimo sritis atstovaujančių įmonių, su kuriomis nagrinėjamos papildomos galimybės pasibaigus eksploatacijos laikotarpiui perdirbti senus automobilius ir panaudoti antrines žaliavas naujų transporto priemonių gamyboje. Įgyvendinant šį projektą taip pat siekiama išbandyti žiedinės ekonomikos principų taikymo efektyvumą.
Prie „Audi“ prisijungė net 15 mokslinių tyrimų, perdirbimo ir tiekimo sritis atstovaujančių įmonių, su kuriomis nagrinėjamos papildomos galimybės pasibaigus eksploatacijos laikotarpiui perdirbti senus automobilius ir panaudoti antrines žaliavas naujų transporto priemonių gamyboje. Įgyvendinant šį projektą taip pat siekiama išbandyti žiedinės ekonomikos principų taikymo efektyvumą.
Prie „Audi“ prisijungė net 15 mokslinių tyrimų, perdirbimo ir tiekimo sritis atstovaujančių įmonių, su kuriomis nagrinėjamos papildomos galimybės pasibaigus eksploatacijos laikotarpiui perdirbti senus automobilius ir panaudoti antrines žaliavas naujų transporto priemonių gamyboje. Įgyvendinant šį projektą taip pat siekiama išbandyti žiedinės ekonomikos principų taikymo efektyvumą.
Prie „Audi“ prisijungė net 15 mokslinių tyrimų, perdirbimo ir tiekimo sritis atstovaujančių įmonių, su kuriomis nagrinėjamos papildomos galimybės pasibaigus eksploatacijos laikotarpiui perdirbti senus automobilius ir panaudoti antrines žaliavas naujų transporto priemonių gamyboje. Įgyvendinant šį projektą taip pat siekiama išbandyti žiedinės ekonomikos principų taikymo efektyvumą.
Prie „Audi“ prisijungė net 15 mokslinių tyrimų, perdirbimo ir tiekimo sritis atstovaujančių įmonių, su kuriomis nagrinėjamos papildomos galimybės pasibaigus eksploatacijos laikotarpiui perdirbti senus automobilius ir panaudoti antrines žaliavas naujų transporto priemonių gamyboje. Įgyvendinant šį projektą taip pat siekiama išbandyti žiedinės ekonomikos principų taikymo efektyvumą.
Prie „Audi“ prisijungė net 15 mokslinių tyrimų, perdirbimo ir tiekimo sritis atstovaujančių įmonių, su kuriomis nagrinėjamos papildomos galimybės pasibaigus eksploatacijos laikotarpiui perdirbti senus automobilius ir panaudoti antrines žaliavas naujų transporto priemonių gamyboje. Įgyvendinant šį projektą taip pat siekiama išbandyti žiedinės ekonomikos principų taikymo efektyvumą.
Prie „Audi“ prisijungė net 15 mokslinių tyrimų, perdirbimo ir tiekimo sritis atstovaujančių įmonių, su kuriomis nagrinėjamos papildomos galimybės pasibaigus eksploatacijos laikotarpiui perdirbti senus automobilius ir panaudoti antrines žaliavas naujų transporto priemonių gamyboje. Įgyvendinant šį projektą taip pat siekiama išbandyti žiedinės ekonomikos principų taikymo efektyvumą.
Prie „Audi“ prisijungė net 15 mokslinių tyrimų, perdirbimo ir tiekimo sritis atstovaujančių įmonių, su kuriomis nagrinėjamos papildomos galimybės pasibaigus eksploatacijos laikotarpiui perdirbti senus automobilius ir panaudoti antrines žaliavas naujų transporto priemonių gamyboje. Įgyvendinant šį projektą taip pat siekiama išbandyti žiedinės ekonomikos principų taikymo efektyvumą.
0 komentarų
Taip pat skaitykite