„Autotoja“ gavo išskirtinį įmonės „Toyota“ apdovanojimą už aptarnavimo kokybę

Japonų automobilių gamintoja „Toyota“ nuodugniai vertina kiekvieno savo atstovo darbą, o geriausiems kiekvienais metais įteikia „Ichiban“ apdovanojimą. Šiemet Baltijos šalyse aukščiausius darbo su klientais standartus pademonstravo ir „Ichiban“ įvertinimą pelnė lietuviška „Toyota“ atstovybė „Autotoja“.

„Autotoja“ gavo išskirtinį įmonės „Toyota“ apdovanojimą už aptarnavimo kokybę

„Toyota“ turi daugiau nei 2 500 mažmeninės prekybos atstovybių visoje Europoje. Norėdama kuo geriau pasirūpinti klientais, japonų bendrovė kontroliuoja jų darbo kokybę.

Parduotų automobilių skaičius – tik viena maža dėlionės detalė. Kiekviena atstovybė yra vertinama pagal daugybę klientų aptarnavimo bei verslo procesų kokybės kriterijų. Taip pat didelis dėmesys skiriamas klientų nuomonės tyrimo rezultatams.

Japonų koncernui svarbu ne tik tai, kaip klientams parduodamas automobilis, bet ir ilgalaikis ryšys su „Toyota“ vairuotojais visu automobilio eksploatacijos laikotarpiu, įskaitant techninę priežiūrą, remontą ir kitą pagalbą klientams kilusiais klausimais.

„Toyota Ichiban“ yra nuostabi dovana mūsų komandai. Šis apdovanojimas itin svarbus, nes buvo pasiektas komandiniu darbu, vadovaujantis įmonės moto, kuris ragina visuomet žengti papildomą žingsnį. Šis nuopelnas puikiai liudija komandos atsidavimą“, – sakė UAB „Autotoja“ direktorius Vytautas Naujalis.

„Numeris vienas“

Aukščiausius reikalavimus atitikusioms ir geriausiai pasirodžiusioms „Toyota Motor Europe“ mažmeninės prekybos atstovybėms „Toyota Ichiban“ apdovanojimas teikiamas nuo 2007 metų. Išvertus iš japonų kalbos, „ichiban“ reiškia „numeris vienas“.

Šiais metais „Toyota“ papildomai vertino ir savo atstovų indėlį į ekologiją, taikomus tvarumo standartus bei duoklę juos supančioms bendruomenėms. Iš pustrečio tūkstančio oficialių japoniškų automobilių pardavėjų apdovanojimą gavo 38-ios įmonės iš 30-ies Europos valstybių, tarp kurių – tik viena iš Baltijos šalių regiono – Kaune įsikūrusi „Autotoja“.

„Svarbiausias Lietuvos įmonės orientyras – žmonės: tiek pirkėjai, tiek darbuotojai. Dėl tokios nuostatos laimi tiek salono klientai, tiek įmonės specialistai. Didelis dėmesys tvarumui bei socialinė atsakomybė vietos bendruomenei davė saldžių vaisių: „Autotoja“ tapo tikru „Toyota Ichiban“ – geriausiu mažmenininku savo regione. „Autotoja“ – vienintelė atstovė Lietuvoje ir visame Baltijos šalių regione, atitinkanti šių metų „Toyota Ichiban“ standartus“, – kalbėjo „Toyota Baltic AS“ prezidentas Mika Elojärvi.

„Autotoja“ jau yra vieną kartą laimėjusi prestižinį „Ichiban“ prizą 2018-aisiais, tad šis į Kauno „Toyota“ atstovybės rankas grįžo jau antrą kartą.

Pastaruosius trejus metus iš eilės, nuo 2020 iki 2022-ųjų, „Toyota Ichiban“ apdovanojimą pelnė Vilniuje įsikūrusi „Tokvila“. 2019-aisiais Lietuvoje „numeriu vienas“ buvo pažymėta „Mototoja“.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas