Be vairuotojo – daugiau nei 5 tūkst. km intensyviame eisme: kokias pamokas atnešė autonominių automobilių eksperimentas Vilniuje?

Pirkinių pristatymo į namus ateitis vienareikšmiškai siejama su autonominėmis technologijomis. Lietuva šioje srityje ne vejasi kitus, o imasi ir lyderystės, kuri atneša naudingų įžvalgų visai rinkai.

Be vairuotojo – daugiau nei 5 tūkst. km intensyviame eisme: kokias pamokas atnešė autonominių automobilių eksperimentas Vilniuje?

2022 m. į Vilniaus Balsių rajoną išvažiavo pirmasis „LastMile“ autonominis automobilis. Po mažiau nei metų jau trys robotai pasirodė sostinės centre ir tapo pirmuoju robotų-kurjerių trio, kurie centrinėse miesto gatvėse eisme dalyvavo kaip visateisės transporto priemonės.

2022 m. į Vilniaus Balsių rajoną išvažiavo pirmasis „LastMile“ autonominis automobilis. Po mažiau nei metų jau trys robotai pasirodė sostinės centre ir tapo pirmuoju robotų-kurjerių trio, kurie centrinėse miesto gatvėse eisme dalyvavo kaip visateisės transporto priemonės.

2022 m. į Vilniaus Balsių rajoną išvažiavo pirmasis „LastMile“ autonominis automobilis. Po mažiau nei metų jau trys robotai pasirodė sostinės centre ir tapo pirmuoju robotų-kurjerių trio, kurie centrinėse miesto gatvėse eisme dalyvavo kaip visateisės transporto priemonės.

2022 m. į Vilniaus Balsių rajoną išvažiavo pirmasis „LastMile“ autonominis automobilis. Po mažiau nei metų jau trys robotai pasirodė sostinės centre ir tapo pirmuoju robotų-kurjerių trio, kurie centrinėse miesto gatvėse eisme dalyvavo kaip visateisės transporto priemonės.

2022 m. į Vilniaus Balsių rajoną išvažiavo pirmasis „LastMile“ autonominis automobilis. Po mažiau nei metų jau trys robotai pasirodė sostinės centre ir tapo pirmuoju robotų-kurjerių trio, kurie centrinėse miesto gatvėse eisme dalyvavo kaip visateisės transporto priemonės.

2022 m. į Vilniaus Balsių rajoną išvažiavo pirmasis „LastMile“ autonominis automobilis. Po mažiau nei metų jau trys robotai pasirodė sostinės centre ir tapo pirmuoju robotų-kurjerių trio, kurie centrinėse miesto gatvėse eisme dalyvavo kaip visateisės transporto priemonės.

2022 m. į Vilniaus Balsių rajoną išvažiavo pirmasis „LastMile“ autonominis automobilis. Po mažiau nei metų jau trys robotai pasirodė sostinės centre ir tapo pirmuoju robotų-kurjerių trio, kurie centrinėse miesto gatvėse eisme dalyvavo kaip visateisės transporto priemonės.

2022 m. į Vilniaus Balsių rajoną išvažiavo pirmasis „LastMile“ autonominis automobilis. Po mažiau nei metų jau trys robotai pasirodė sostinės centre ir tapo pirmuoju robotų-kurjerių trio, kurie centrinėse miesto gatvėse eisme dalyvavo kaip visateisės transporto priemonės.

2022 m. į Vilniaus Balsių rajoną išvažiavo pirmasis „LastMile“ autonominis automobilis. Po mažiau nei metų jau trys robotai pasirodė sostinės centre ir tapo pirmuoju robotų-kurjerių trio, kurie centrinėse miesto gatvėse eisme dalyvavo kaip visateisės transporto priemonės.

2022 m. į Vilniaus Balsių rajoną išvažiavo pirmasis „LastMile“ autonominis automobilis. Po mažiau nei metų jau trys robotai pasirodė sostinės centre ir tapo pirmuoju robotų-kurjerių trio, kurie centrinėse miesto gatvėse eisme dalyvavo kaip visateisės transporto priemonės.

2022 m. į Vilniaus Balsių rajoną išvažiavo pirmasis „LastMile“ autonominis automobilis. Po mažiau nei metų jau trys robotai pasirodė sostinės centre ir tapo pirmuoju robotų-kurjerių trio, kurie centrinėse miesto gatvėse eisme dalyvavo kaip visateisės transporto priemonės.

2022 m. į Vilniaus Balsių rajoną išvažiavo pirmasis „LastMile“ autonominis automobilis. Po mažiau nei metų jau trys robotai pasirodė sostinės centre ir tapo pirmuoju robotų-kurjerių trio, kurie centrinėse miesto gatvėse eisme dalyvavo kaip visateisės transporto priemonės.

2022 m. į Vilniaus Balsių rajoną išvažiavo pirmasis „LastMile“ autonominis automobilis. Po mažiau nei metų jau trys robotai pasirodė sostinės centre ir tapo pirmuoju robotų-kurjerių trio, kurie centrinėse miesto gatvėse eisme dalyvavo kaip visateisės transporto priemonės.

2022 m. į Vilniaus Balsių rajoną išvažiavo pirmasis „LastMile“ autonominis automobilis. Po mažiau nei metų jau trys robotai pasirodė sostinės centre ir tapo pirmuoju robotų-kurjerių trio, kurie centrinėse miesto gatvėse eisme dalyvavo kaip visateisės transporto priemonės.

2022 m. į Vilniaus Balsių rajoną išvažiavo pirmasis „LastMile“ autonominis automobilis. Po mažiau nei metų jau trys robotai pasirodė sostinės centre ir tapo pirmuoju robotų-kurjerių trio, kurie centrinėse miesto gatvėse eisme dalyvavo kaip visateisės transporto priemonės.

2022 m. į Vilniaus Balsių rajoną išvažiavo pirmasis „LastMile“ autonominis automobilis. Po mažiau nei metų jau trys robotai pasirodė sostinės centre ir tapo pirmuoju robotų-kurjerių trio, kurie centrinėse miesto gatvėse eisme dalyvavo kaip visateisės transporto priemonės.

2022 m. į Vilniaus Balsių rajoną išvažiavo pirmasis „LastMile“ autonominis automobilis. Po mažiau nei metų jau trys robotai pasirodė sostinės centre ir tapo pirmuoju robotų-kurjerių trio, kurie centrinėse miesto gatvėse eisme dalyvavo kaip visateisės transporto priemonės.

2022 m. į Vilniaus Balsių rajoną išvažiavo pirmasis „LastMile“ autonominis automobilis. Po mažiau nei metų jau trys robotai pasirodė sostinės centre ir tapo pirmuoju robotų-kurjerių trio, kurie centrinėse miesto gatvėse eisme dalyvavo kaip visateisės transporto priemonės.

Tai yra pranešimas spaudai, o jo turinys nebūtinai atitinka redakcijos nuomonę, požiūrį ar įsitikinimus. Už pranešimo turinį mūsų portalo administracija neatsako.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas