„Dacia“ pramoninis žygdarbis, kuriuo siekiama atnaujinti transporto priemonių prekių ženklo identitetą

24 valandos – tiek laiko prireikė „Dacia“, kad įvykdytų pramoninį „tour-de-force“. Piteščio, Tanžero ir Kasablankos gamyklose visi modeliai tuo pačiu metu pradėti gaminti pagal naują prekių ženklo identitetą. Tai – 3 100 transporto priemonių per dieną!

„Dacia“ pramoninis žygdarbis, kuriuo siekiama atnaujinti transporto priemonių prekių ženklo identitetą

Dėl savo veržlumo „Dacia“, išlaikydama nepriekaištingą transporto priemonių kokybę, įveikė šį unikalų pramoninį iššūkį. Tam reikėjo daugiau nei metų kruopštaus pasiruošimo ir koordinavimo visuose skyriuose. Daugiau apie šią metamorfozę pasakoja „Dacia“ pramonės viceprezidentas Christophe Dridi.

Transporto priemonės gamyba apima visapusišką ir sudėtingą gamybos procesą. Vis dėlto, „Dacia“ pavyko vienu metu pakeisti visą savo gamą pagal naująjį prekių ženklo identitetą. Ir tai pavyko padaryti per rekordiškai trumpą laiką, tuo pačiu metu ir trijose skirtingose gamyklose: Piteščio Rumunijoje, Kasablankos ir Tanžero Maroke.

Taip prekių ženklas iš esmės pakeitė savo įvaizdį ir perėjo prie naujos tapatybės, perteikiančios ateities įsipareigojimus ir jais grindžiamas vertybes. Ši nauja prekių ženklo tapatybės strategija yra pirmasis „Dacia“ žingsnis įgyvendinant „Renaulution“ strateginį planą. Bendrovė sprendė keletą didelių iššūkių, pradedant dalių logistika ir darbuotojų mokymu, baigiant atstovybių tinklu.

Kad suprastume, kaip pirmadienio rytą nuo gamybos linijų nuriedėjusių automobilių grotelėse atsirado naujoji „Dacia Link“ emblema, nors vos prieš 24 valandas pasirodę automobiliai tebuvo „senos versijos“, pažvelkime į šių „Dacia“ gamyklų, kurios „perkirto Gordijaus mazgą“, užkulisius.

„Manome, kad tai pirmas kartas, kai automobilių gamybos įmonė vienu metu atnaujina visą savo gamą trijose gamyklose. Tai rodo, kokia lanksti ir veržli yra „Dacia“, – Christophe Dridi, „Dacia“ pramonės viceprezidentas.

1 skyrius: pramonės iššūkiai

Šiose trijose „Dacia“ gamyklose Piteštyje, Tanžere ir Kasablankoje kas 50 sekundžių nuo gamybos linijų nurieda po vieną automobilį. Iš viso 3 100 transporto priemonių per dieną turėjo būti paženklintos naująja prekių ženklo išvaizda. Būtent tiek transporto priemonių turėjo pasikeisti nuo 2022 m. spalio 24 d., pirmadienio, 9 val. ryto, kai automobiliai pasiekė liniją ir ant jų buvo montuojamos naujos dalys.

Viso asortimento vizualinio identiteto pakeitimas per vieną dieną buvo būtina projekto sėkmės sąlyga. Nauji komponentai buvo iš anksto užregistruoti IT sistemose, kurios visos buvo perjungtos pirmadienio rytą, kad būtų išvengta klaidų rizikos ir užtikrintas sėkmingas perėjimas nesumažinant kokybės. Logistikos zonos taip pat buvo pritaikytos taip, kad jose tilptų naujos dalys ir nesusimaišytų su senomis.

2 skyrius: logistikos iššūkis

Perėjimas prie naujo prekių ženklo identiteto taip pat buvo susijęs su dideliu logistikos iššūkiu: visų modelių – „Duster“, „Sandero Logan“ ir „Jogger“ – keitimas trijose gamyklose tuo pačiu metu, laikantis labai griežto kūrimo ir gamybos grafiko. Logistikos komandai teko tvarkyti 190 naujų produktų iš 57 skirtingų tiekėjų, įskaitant logotipą, naująją emblemą ir naujas spalvas. Be to, tai buvo daroma tuo metu, kai trūko atsarginių dalių ir žaliavų, o tai reiškia, kad komandai teko imtis papildomo iššūkio – kompensuoti vėlavimus ir užtikrinti, kad visos dalys atitiktų sutartus standartus.

„Mums pavyko tai padaryti nepriekaištingai, nes mūsų komandų organizuotumas, pasiaukojimas ir atsidavimas buvo pavyzdiniai. Visos transporto priemonės prieš gamybą buvo pristatytos laiku, o gamyba pradėta pagal grafiką. Kiekvieną kartą, kai kelyje pamatome naują automobilį, didžiuojamės, kad prisidėjome prie sėkmingo starto ir klientų pasitenkinimo.“, – Ileana-Florentina Botea, logistikos projektų vadovė

3 skyrius: mokymo iššūkis

Dar viena priežastis, dėl kurios šis radikalus pokytis pasiteisino, buvo nepaprastas 20 tūkst. žmonių, dirbančių trijose „Dacia“ gamyklose, komandinis darbas. Šios atsidavusios moterys ir vyrai, palaikantys ryšį su gamyklos skyriais, įveikė visus iššūkius, veikė greitai, laikydamiesi visos kūrimo ir pramoninės gamybos procedūros. Operatoriai buvo apmokyti, o tuo pat metu buvo įgyvendinamas svarbus gamybos planas. Štai kaip jiems pavyko užtikrinti sklandžią gamybą ir laikytis bekompromisių kokybės standartų nuo pat pirmos dienos.

„Šiam perėjimui ruošėmės metus: numatėme visus su tiekimo grandinėmis, mokymu ir kokybe susijusius klausimus. Dėl visų skyrių koordinavimo mums pavyko pirmadienio rytą palaipsniui įdiegti naująjį prekių ženklo identitetą be jokio reikšmingo poveikio gamybai. Tai nepaprasta!“, – Stefan Stanca, inžinerinių projektų vadovas

4 skyrius: pardavimų ir rinkodaros iššūkiai

Pardavimo ir rinkodaros iššūkis buvo susijęs su klientų lūkesčiais: turėjome pradėti priimti užsakymus, kol naujasis prekių ženklo identitetas dar nepasiekė gamybos linijų.

Šis pramoninis pasiekimas ir naujasis prekių ženklo identitetas perteikia „Dacia“ žinutę ir daro ją dar patrauklesnę nei anksčiau. Tai nauja pradžia prekių ženklui, kuris nuolat keičia taisykles!

„Visi nekantriai laukėme, kada galėsime pradėti gaminti transporto priemones su šiuo nauju ir labai sėkmingu identitetu, nepalikusiu abejingų. Mums pavyko sinchronizuoti tris gamyklas, kad būtų galima laiku pradėti darbą. Tai visų darbuotojų pasididžiavimas!“, – Mohammed DAHOU-FRAJ, projektų skyriaus vadovas Maroke.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas