Dauguma trokšta SUV modelių, tačiau praktiškumo lenktynėse vis dar nepralenkiamas kitas segmentas

Daugumai maga įsigyti naują miesto visureigį, vadinamąjį SUV modelį. Taip be didesnių išvedžiojimų galima pasakyti apie situaciją Lietuvoje – net 57 nuošimčiai pirkėjų pernai pasirinko būtent tokias transporto priemones. Vis dėlto jei norisi ypatingo praktiškumo, reikia turėti omenyje, kad šią sąlygą geriausiai atitinka kitokie automobiliai.

Dauguma trokšta SUV modelių, tačiau praktiškumo lenktynėse vis dar nepralenkiamas kitas segmentas

Daugybė atliktų bandymų ir žiniasklaidos lyginamųjų testų rodo, kad geriausi žmonių ir bagažo vežiotojai vis dar tebėra automobiliai universalo kėbulu. Jie dažnai ir pigesni, ir talpesni, ir turi ne prastesnę saugumo bei komforto įrangą nei „aukštesni“ giminaičiai iš SUV segmento.

Daugybė atliktų bandymų ir žiniasklaidos lyginamųjų testų rodo, kad geriausi žmonių ir bagažo vežiotojai vis dar tebėra automobiliai universalo kėbulu. Jie dažnai ir pigesni, ir talpesni, ir turi ne prastesnę saugumo bei komforto įrangą nei „aukštesni“ giminaičiai iš SUV segmento.

Daugybė atliktų bandymų ir žiniasklaidos lyginamųjų testų rodo, kad geriausi žmonių ir bagažo vežiotojai vis dar tebėra automobiliai universalo kėbulu. Jie dažnai ir pigesni, ir talpesni, ir turi ne prastesnę saugumo bei komforto įrangą nei „aukštesni“ giminaičiai iš SUV segmento.

Daugybė atliktų bandymų ir žiniasklaidos lyginamųjų testų rodo, kad geriausi žmonių ir bagažo vežiotojai vis dar tebėra automobiliai universalo kėbulu. Jie dažnai ir pigesni, ir talpesni, ir turi ne prastesnę saugumo bei komforto įrangą nei „aukštesni“ giminaičiai iš SUV segmento.

Daugybė atliktų bandymų ir žiniasklaidos lyginamųjų testų rodo, kad geriausi žmonių ir bagažo vežiotojai vis dar tebėra automobiliai universalo kėbulu. Jie dažnai ir pigesni, ir talpesni, ir turi ne prastesnę saugumo bei komforto įrangą nei „aukštesni“ giminaičiai iš SUV segmento.

Daugybė atliktų bandymų ir žiniasklaidos lyginamųjų testų rodo, kad geriausi žmonių ir bagažo vežiotojai vis dar tebėra automobiliai universalo kėbulu. Jie dažnai ir pigesni, ir talpesni, ir turi ne prastesnę saugumo bei komforto įrangą nei „aukštesni“ giminaičiai iš SUV segmento.

Daugybė atliktų bandymų ir žiniasklaidos lyginamųjų testų rodo, kad geriausi žmonių ir bagažo vežiotojai vis dar tebėra automobiliai universalo kėbulu. Jie dažnai ir pigesni, ir talpesni, ir turi ne prastesnę saugumo bei komforto įrangą nei „aukštesni“ giminaičiai iš SUV segmento.

Daugybė atliktų bandymų ir žiniasklaidos lyginamųjų testų rodo, kad geriausi žmonių ir bagažo vežiotojai vis dar tebėra automobiliai universalo kėbulu. Jie dažnai ir pigesni, ir talpesni, ir turi ne prastesnę saugumo bei komforto įrangą nei „aukštesni“ giminaičiai iš SUV segmento.

Daugybė atliktų bandymų ir žiniasklaidos lyginamųjų testų rodo, kad geriausi žmonių ir bagažo vežiotojai vis dar tebėra automobiliai universalo kėbulu. Jie dažnai ir pigesni, ir talpesni, ir turi ne prastesnę saugumo bei komforto įrangą nei „aukštesni“ giminaičiai iš SUV segmento.

Daugybė atliktų bandymų ir žiniasklaidos lyginamųjų testų rodo, kad geriausi žmonių ir bagažo vežiotojai vis dar tebėra automobiliai universalo kėbulu. Jie dažnai ir pigesni, ir talpesni, ir turi ne prastesnę saugumo bei komforto įrangą nei „aukštesni“ giminaičiai iš SUV segmento.

Daugybė atliktų bandymų ir žiniasklaidos lyginamųjų testų rodo, kad geriausi žmonių ir bagažo vežiotojai vis dar tebėra automobiliai universalo kėbulu. Jie dažnai ir pigesni, ir talpesni, ir turi ne prastesnę saugumo bei komforto įrangą nei „aukštesni“ giminaičiai iš SUV segmento.

Daugybė atliktų bandymų ir žiniasklaidos lyginamųjų testų rodo, kad geriausi žmonių ir bagažo vežiotojai vis dar tebėra automobiliai universalo kėbulu. Jie dažnai ir pigesni, ir talpesni, ir turi ne prastesnę saugumo bei komforto įrangą nei „aukštesni“ giminaičiai iš SUV segmento.

Daugybė atliktų bandymų ir žiniasklaidos lyginamųjų testų rodo, kad geriausi žmonių ir bagažo vežiotojai vis dar tebėra automobiliai universalo kėbulu. Jie dažnai ir pigesni, ir talpesni, ir turi ne prastesnę saugumo bei komforto įrangą nei „aukštesni“ giminaičiai iš SUV segmento.

Daugybė atliktų bandymų ir žiniasklaidos lyginamųjų testų rodo, kad geriausi žmonių ir bagažo vežiotojai vis dar tebėra automobiliai universalo kėbulu. Jie dažnai ir pigesni, ir talpesni, ir turi ne prastesnę saugumo bei komforto įrangą nei „aukštesni“ giminaičiai iš SUV segmento.

Daugybė atliktų bandymų ir žiniasklaidos lyginamųjų testų rodo, kad geriausi žmonių ir bagažo vežiotojai vis dar tebėra automobiliai universalo kėbulu. Jie dažnai ir pigesni, ir talpesni, ir turi ne prastesnę saugumo bei komforto įrangą nei „aukštesni“ giminaičiai iš SUV segmento.

Daugybė atliktų bandymų ir žiniasklaidos lyginamųjų testų rodo, kad geriausi žmonių ir bagažo vežiotojai vis dar tebėra automobiliai universalo kėbulu. Jie dažnai ir pigesni, ir talpesni, ir turi ne prastesnę saugumo bei komforto įrangą nei „aukštesni“ giminaičiai iš SUV segmento.

Daugybė atliktų bandymų ir žiniasklaidos lyginamųjų testų rodo, kad geriausi žmonių ir bagažo vežiotojai vis dar tebėra automobiliai universalo kėbulu. Jie dažnai ir pigesni, ir talpesni, ir turi ne prastesnę saugumo bei komforto įrangą nei „aukštesni“ giminaičiai iš SUV segmento.

Daugybė atliktų bandymų ir žiniasklaidos lyginamųjų testų rodo, kad geriausi žmonių ir bagažo vežiotojai vis dar tebėra automobiliai universalo kėbulu. Jie dažnai ir pigesni, ir talpesni, ir turi ne prastesnę saugumo bei komforto įrangą nei „aukštesni“ giminaičiai iš SUV segmento.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas