Elektromobilių rinkoje darosi karštą: „Renault“ mes iššūkį vokiečių milžinei ir ruošia pigų elektrinį automobilį

Londone vykusio „Financial Times Future of the Car“ renginio metu „Renault“ atskleidė, kad planuoja pristatyti dar mažesnį elektromobilį nei „Renault 5“. Penketukas dar net nepasirodė rinkoje ir jau dabar susiduria su didele konkurencija, todėl prancūzų automobilių gamintojas žino, kad nereikėtų užmigti ant laurų.

Elektromobilių rinkoje darosi karštą: „Renault“ mes iššūkį vokiečių milžinei ir ruošia pigų elektrinį automobilį

„Volkswagen“ išleidžiant „VW ID.2all“, o vėliau, iki 2025 m. pabaigos, ruošiantis išleisti ir „Škoda“ bei „Cupra“ versijas, mažųjų elektromobilių rinka Europoje tapo labai prigrūsta. Nepaisant to, kad „Renault 5“ ir jo konkurentai yra gana prieinami, jie vis tiek nėra pigūs. Prancūzijos automobilių gamintojas nusprendė pasirinkti pigiausią segmentą ir pasiūlyti mažiau nei 25 000 JAV dolerių kainuojantį elektromobilį, kuris visam pasauliui buvo žadėtas jau daug kartų.

Nors elektromobilių kainos nuolat kyla, jų dydžiai vis mažėja. Elektromobiliai yra visai kaip šokoladiniai batonėliai – visada per brangūs ir per maži. Ieškodama įkvėpimo „Renault“ nukeliavo net iki Japonijos ir tvirtina, kad „Kei“ automobiliai yra būtent tai, ko reikia užgrūstiems Europos keliams.

Nors elektromobilių kainos nuolat kyla, jų dydžiai vis mažėja. Elektromobiliai yra visai kaip šokoladiniai batonėliai – visada per brangūs ir per maži. Ieškodama įkvėpimo „Renault“ nukeliavo net iki Japonijos ir tvirtina, kad „Kei“ automobiliai yra būtent tai, ko reikia užgrūstiems Europos keliams.

Nors elektromobilių kainos nuolat kyla, jų dydžiai vis mažėja. Elektromobiliai yra visai kaip šokoladiniai batonėliai – visada per brangūs ir per maži. Ieškodama įkvėpimo „Renault“ nukeliavo net iki Japonijos ir tvirtina, kad „Kei“ automobiliai yra būtent tai, ko reikia užgrūstiems Europos keliams.

Nors elektromobilių kainos nuolat kyla, jų dydžiai vis mažėja. Elektromobiliai yra visai kaip šokoladiniai batonėliai – visada per brangūs ir per maži. Ieškodama įkvėpimo „Renault“ nukeliavo net iki Japonijos ir tvirtina, kad „Kei“ automobiliai yra būtent tai, ko reikia užgrūstiems Europos keliams.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas