Volkswagen“ išleidžiant „VW ID.2all“, o vėliau, iki 2025 m. pabaigos, ruošiantis išleisti ir „Škoda“ bei „Cupra“ versijas, mažųjų elektromobilių rinka Europoje tapo labai prigrūsta. Nepaisant to, kad „Renault 5“ ir jo konkurentai yra gana prieinami, jie vis tiek nėra pigūs. Prancūzijos automobilių gamintojas nusprendė pasirinkti pigiausią segmentą ir pasiūlyti mažiau nei 25 000 JAV dolerių kainuojantį elektromobilį, kuris visam pasauliui buvo žadėtas jau daug kartų.

Nors elektromobilių kainos nuolat kyla, jų dydžiai vis mažėja. Elektromobiliai yra visai kaip šokoladiniai batonėliai – visada per brangūs ir per maži. Ieškodama įkvėpimo „Renault“ nukeliavo net iki Japonijos ir tvirtina, kad „Kei“ automobiliai yra būtent tai, ko reikia užgrūstiems Europos keliams.

„Renault“ ne vienintelė turi tokius siekius. „Volkswagen“ jau planuoja 2027 m. į rinką įvesti VW ID1. Jis bus mažesnis nei „VW ID.2all“ ir kainuos mažiau nei 22 000 JAV dolerių, tačiau VW kainų pažadai yra tokie pat patikimi kaip jos informacinė ir pramoginė programinė įranga – „VW ID.2all“ turėjo tapti iki 22 000 JAV dolerių kainuojančiu elektromobiliu, o dabar jo kaina pasikeitė į kainuojantį mažiau nei 28 000 dolerius. Tokiu greičiu, kol jis pasieks rinką, kaina pasikeis į „mažiau nei 34 000“.

Grįžkime prie „Renault“ – mažytis elektrinis miesto automobilis bus pagrįstas ta pačia platforma kaip ką tik pristatyti „Alpine A290“ ir „Renault 5“. Dalis technologijų bus tokios pat, kaip „Dacia Spring“, kuris šiuo metu išlieka pigiausias elektromobilis rinkoje savo segmente. Bendrovė žiūri ne tik į automobilio kainą, bet ir į jo poveikį gamybai – kuo mažesnis ir pigesnis automobilis, tuo mažesnį poveikį jis daro tiek mūsų piniginei, tiek aplinkai.

Kada pamatysime mažiausią „Renault“? Bendrovė nori pastatyti jį prieš VW ID1, o tai reiškia 2027 m. Iki to dar toli, bet visi automobilių gamintojai pradeda suprasti, kad norint atitikti 2035 m. ES reglamentus, jiems reikia parduoti daugiau elektromobilių. Vienintelis būdas tai padaryti – atpiginti juos, kad daugiau žmonių galėtų juos įpirkti. Transporto priemonių sumažinimas tikrai turi prasmės kamščių kamuojamuose miestuose, tačiau sumažina pasirinkimą kaimo vietovėse gyvenantiems žmonėms.

guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas