Seniausiai užsitikrinęs gerą vardą ir pagarsėjęs puikia surinkimo kokybe Pietų Korėjos koncernas „Hyundai“ pristatė savo pirmąjį serijinį modelį „e-GMP“ platformoje, kuris bus gaminamas su „Ioniq“ prekės ženklu. Susipažinkite – tai ilgai lauktas „Ioniq 5“ krosoveris.

Nepaisant formalaus priklausymo krosoverių klasei, automobilis labiau panašus į didelį ir aukštą hečbeką, kurį taip pat bus galima įsigyti ir komplektacijoje su visais keturiais varančiaisiais ratais. Palyginti kuklus 4635 milimetrų ilgio automobilis su didžiule trijų metrų ratų baze žada daug vietos salone. Palyginimui, koncepcinio „Hyundai Palisade“ krosoverio ratų bazė yra 10 cm trumpesnė.

Pagrindinės versijos bus varomos tik galiniais ratais. Su mažesne 58 kWh baterija variklis išvystys 170 AG ir pasieks iki 100 km/h per 8,5 sekundės. Talpesnė 72,6 kilovatvalandės baterija varys 218 arklio galių variklį, o pagreitis nuo 0 iki 100 km/h pasiekiamas vos per 7,4 sekundės.

Taip pat bus dvi keturių varančiųjų ratų versijos. Su pagrindine baterija bus varomas galinis 163 AG elektrinis variklis, o priekį papildys dar 72 AG. Kartu veikdami iki 100 km/h jie turėtų įsibėgėti per 6,1 sekundės. Galiausiai, geriausia versija gali pasigirti 211 AG galiniu varikliu ir 95 AG priekiniu varikliu, o iki 100 km/h jis įsibėgėja per 5,2 sekundės.

Nepaisant pasirinktos versijos, maksimalus elektromobilio greitis apribotas iki 185 km/h, tas Vokietijos greitkeliuose su vietiniais nepalenktyniausite. Galios rezervas dar tikslinamas, tačiau bendrovė tikisi, kad turėdamas brangiausią akumuliatorių automobilis vienu įkrovimu galės nuvažiuoti mažiausiai 480 kilometrų.

Naujojo „Hyundai Ioniq 5“ salonas atrodo toks pat futuristinis, kaip ir jo kėbulas, ir toks pat minimalistinis. Jo plokščias prietaisų skydelis ir du 12 colių informacijos ir pramogų ekranai atrodo panašiai, kaip „Mercedes“ A klasėje. Skirtingai nei dauguma naujų automobilių, „Hyundai Ioniq 5“ neturi centrinės konsolės tarp vairuotojo ir keleivio, sėdinčio priekyje. Vietoje to jūs gaunate porą pakeltų puodelių laikiklių ir didelį centrinį laikymo dėklą, kuris gali būti stumdomas į priekį arba atgal iki 140 mm.

Elektra reguliuojamas priekines sėdynes galite palenkti tol, kol jos bus beveik plokščios. Šios sėdynės taip pat yra 30% plonesnės nei kituose „Hyundai“ modeliuose, kad gale sėdintiems keleiviams būtų daugiau vietos keliams.

Pagrindinė „Ioniq 5“ savybė turėtų būti greito įkrovimo iš itin galingų nuolatinės srovės terminalų palaikymas. Automobilio akumuliatorių galima įkrauti 800 voltų įtampa ir iki 350 kilovatų galia. Jei tikrai rasite tokį įkroviklį netoliese, galite įkrauti automobilį nuo 10 iki 80% tik per 18 minučių. Dar didesnį įspūdį daro tai, kad pakanka vos 5 minučių, kad būtų galima sukaupti energijos, pakankamos įveikti 100 kilometrų atstumą – miesto gyventojai tai tikrai įvertins, kadangi nebereikės ilgai medituoti prie įkrovimo stotelių, laukiant, kol baterija įsikraus tiek, kad būtų galima grįžti namo.

„Hyundai” naujienos kaina Europoje turėtų svyruoti tarp 45-49 tūkstančių eurų, o „Ioniq 5“ gamyba turėtų prasidėti dar šiais metais.

guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas