Į Europą atvyksta „Ford“ sukurtas bekelių šedevras: nuotykių dvasios simbolis, aprūpintas pažangiausiais sprendimais

Koncernas „Ford“ pranešė, kad legendinį amerikietišką visureigį „Ford Bronco“ jau netrukus bus galima įsigyti ir kai kuriose Europos šalyse. Gamintojai planuoja nedidelę dalį automobilių skirti ir Lietuvos pirkėjams.

Į Europą atvyksta „Ford“ sukurtas bekelių šedevras: nuotykių dvasios simbolis, aprūpintas pažangiausiais sprendimais

Europiečiams „Bronco“ bus siūlomas itin ribotu tiražu, tad kultinį modelį galės įsigyti tie, kas suskubs. Į Senąjį žemyną gamintojai atveš pačias pajėgiausias visureigio versijas „Outer Banks“ ir bekelėje našiausią „Badlands“.

Abiejuose modeliuose montuojamas 2,7 litro darbinio tūrio „Ford EcoBoost“ V6 benzininis variklis, pasiekiantis 335 AG ir 563 Nm sukimo momentą. Pažangios pavaros technologijos jau užsidirbo pravardę „G.O.A.T.“ (angl. Goes Over Any Type of Terrain) – įskaitant ir ištobulintą tradicinę bei palėtintą keturių varomųjų ratų transmisijas, „Trail Control“ funkciją bei iki septynių važiavimo režimų turinčią valdymo sistemą.

Abiejuose modeliuose montuojamas 2,7 litro darbinio tūrio „Ford EcoBoost“ V6 benzininis variklis, pasiekiantis 335 AG ir 563 Nm sukimo momentą. Pažangios pavaros technologijos jau užsidirbo pravardę „G.O.A.T.“ (angl. Goes Over Any Type of Terrain) – įskaitant ir ištobulintą tradicinę bei palėtintą keturių varomųjų ratų transmisijas, „Trail Control“ funkciją bei iki septynių važiavimo režimų turinčią valdymo sistemą.

Abiejuose modeliuose montuojamas 2,7 litro darbinio tūrio „Ford EcoBoost“ V6 benzininis variklis, pasiekiantis 335 AG ir 563 Nm sukimo momentą. Pažangios pavaros technologijos jau užsidirbo pravardę „G.O.A.T.“ (angl. Goes Over Any Type of Terrain) – įskaitant ir ištobulintą tradicinę bei palėtintą keturių varomųjų ratų transmisijas, „Trail Control“ funkciją bei iki septynių važiavimo režimų turinčią valdymo sistemą.

Abiejuose modeliuose montuojamas 2,7 litro darbinio tūrio „Ford EcoBoost“ V6 benzininis variklis, pasiekiantis 335 AG ir 563 Nm sukimo momentą. Pažangios pavaros technologijos jau užsidirbo pravardę „G.O.A.T.“ (angl. Goes Over Any Type of Terrain) – įskaitant ir ištobulintą tradicinę bei palėtintą keturių varomųjų ratų transmisijas, „Trail Control“ funkciją bei iki septynių važiavimo režimų turinčią valdymo sistemą.

Abiejuose modeliuose montuojamas 2,7 litro darbinio tūrio „Ford EcoBoost“ V6 benzininis variklis, pasiekiantis 335 AG ir 563 Nm sukimo momentą. Pažangios pavaros technologijos jau užsidirbo pravardę „G.O.A.T.“ (angl. Goes Over Any Type of Terrain) – įskaitant ir ištobulintą tradicinę bei palėtintą keturių varomųjų ratų transmisijas, „Trail Control“ funkciją bei iki septynių važiavimo režimų turinčią valdymo sistemą.

Abiejuose modeliuose montuojamas 2,7 litro darbinio tūrio „Ford EcoBoost“ V6 benzininis variklis, pasiekiantis 335 AG ir 563 Nm sukimo momentą. Pažangios pavaros technologijos jau užsidirbo pravardę „G.O.A.T.“ (angl. Goes Over Any Type of Terrain) – įskaitant ir ištobulintą tradicinę bei palėtintą keturių varomųjų ratų transmisijas, „Trail Control“ funkciją bei iki septynių važiavimo režimų turinčią valdymo sistemą.

Abiejuose modeliuose montuojamas 2,7 litro darbinio tūrio „Ford EcoBoost“ V6 benzininis variklis, pasiekiantis 335 AG ir 563 Nm sukimo momentą. Pažangios pavaros technologijos jau užsidirbo pravardę „G.O.A.T.“ (angl. Goes Over Any Type of Terrain) – įskaitant ir ištobulintą tradicinę bei palėtintą keturių varomųjų ratų transmisijas, „Trail Control“ funkciją bei iki septynių važiavimo režimų turinčią valdymo sistemą.

Abiejuose modeliuose montuojamas 2,7 litro darbinio tūrio „Ford EcoBoost“ V6 benzininis variklis, pasiekiantis 335 AG ir 563 Nm sukimo momentą. Pažangios pavaros technologijos jau užsidirbo pravardę „G.O.A.T.“ (angl. Goes Over Any Type of Terrain) – įskaitant ir ištobulintą tradicinę bei palėtintą keturių varomųjų ratų transmisijas, „Trail Control“ funkciją bei iki septynių važiavimo režimų turinčią valdymo sistemą.

Abiejuose modeliuose montuojamas 2,7 litro darbinio tūrio „Ford EcoBoost“ V6 benzininis variklis, pasiekiantis 335 AG ir 563 Nm sukimo momentą. Pažangios pavaros technologijos jau užsidirbo pravardę „G.O.A.T.“ (angl. Goes Over Any Type of Terrain) – įskaitant ir ištobulintą tradicinę bei palėtintą keturių varomųjų ratų transmisijas, „Trail Control“ funkciją bei iki septynių važiavimo režimų turinčią valdymo sistemą.

Abiejuose modeliuose montuojamas 2,7 litro darbinio tūrio „Ford EcoBoost“ V6 benzininis variklis, pasiekiantis 335 AG ir 563 Nm sukimo momentą. Pažangios pavaros technologijos jau užsidirbo pravardę „G.O.A.T.“ (angl. Goes Over Any Type of Terrain) – įskaitant ir ištobulintą tradicinę bei palėtintą keturių varomųjų ratų transmisijas, „Trail Control“ funkciją bei iki septynių važiavimo režimų turinčią valdymo sistemą.

Abiejuose modeliuose montuojamas 2,7 litro darbinio tūrio „Ford EcoBoost“ V6 benzininis variklis, pasiekiantis 335 AG ir 563 Nm sukimo momentą. Pažangios pavaros technologijos jau užsidirbo pravardę „G.O.A.T.“ (angl. Goes Over Any Type of Terrain) – įskaitant ir ištobulintą tradicinę bei palėtintą keturių varomųjų ratų transmisijas, „Trail Control“ funkciją bei iki septynių važiavimo režimų turinčią valdymo sistemą.

Abiejuose modeliuose montuojamas 2,7 litro darbinio tūrio „Ford EcoBoost“ V6 benzininis variklis, pasiekiantis 335 AG ir 563 Nm sukimo momentą. Pažangios pavaros technologijos jau užsidirbo pravardę „G.O.A.T.“ (angl. Goes Over Any Type of Terrain) – įskaitant ir ištobulintą tradicinę bei palėtintą keturių varomųjų ratų transmisijas, „Trail Control“ funkciją bei iki septynių važiavimo režimų turinčią valdymo sistemą.

Abiejuose modeliuose montuojamas 2,7 litro darbinio tūrio „Ford EcoBoost“ V6 benzininis variklis, pasiekiantis 335 AG ir 563 Nm sukimo momentą. Pažangios pavaros technologijos jau užsidirbo pravardę „G.O.A.T.“ (angl. Goes Over Any Type of Terrain) – įskaitant ir ištobulintą tradicinę bei palėtintą keturių varomųjų ratų transmisijas, „Trail Control“ funkciją bei iki septynių važiavimo režimų turinčią valdymo sistemą.

Abiejuose modeliuose montuojamas 2,7 litro darbinio tūrio „Ford EcoBoost“ V6 benzininis variklis, pasiekiantis 335 AG ir 563 Nm sukimo momentą. Pažangios pavaros technologijos jau užsidirbo pravardę „G.O.A.T.“ (angl. Goes Over Any Type of Terrain) – įskaitant ir ištobulintą tradicinę bei palėtintą keturių varomųjų ratų transmisijas, „Trail Control“ funkciją bei iki septynių važiavimo režimų turinčią valdymo sistemą.

Abiejuose modeliuose montuojamas 2,7 litro darbinio tūrio „Ford EcoBoost“ V6 benzininis variklis, pasiekiantis 335 AG ir 563 Nm sukimo momentą. Pažangios pavaros technologijos jau užsidirbo pravardę „G.O.A.T.“ (angl. Goes Over Any Type of Terrain) – įskaitant ir ištobulintą tradicinę bei palėtintą keturių varomųjų ratų transmisijas, „Trail Control“ funkciją bei iki septynių važiavimo režimų turinčią valdymo sistemą.

Abiejuose modeliuose montuojamas 2,7 litro darbinio tūrio „Ford EcoBoost“ V6 benzininis variklis, pasiekiantis 335 AG ir 563 Nm sukimo momentą. Pažangios pavaros technologijos jau užsidirbo pravardę „G.O.A.T.“ (angl. Goes Over Any Type of Terrain) – įskaitant ir ištobulintą tradicinę bei palėtintą keturių varomųjų ratų transmisijas, „Trail Control“ funkciją bei iki septynių važiavimo režimų turinčią valdymo sistemą.

Abiejuose modeliuose montuojamas 2,7 litro darbinio tūrio „Ford EcoBoost“ V6 benzininis variklis, pasiekiantis 335 AG ir 563 Nm sukimo momentą. Pažangios pavaros technologijos jau užsidirbo pravardę „G.O.A.T.“ (angl. Goes Over Any Type of Terrain) – įskaitant ir ištobulintą tradicinę bei palėtintą keturių varomųjų ratų transmisijas, „Trail Control“ funkciją bei iki septynių važiavimo režimų turinčią valdymo sistemą.

Abiejuose modeliuose montuojamas 2,7 litro darbinio tūrio „Ford EcoBoost“ V6 benzininis variklis, pasiekiantis 335 AG ir 563 Nm sukimo momentą. Pažangios pavaros technologijos jau užsidirbo pravardę „G.O.A.T.“ (angl. Goes Over Any Type of Terrain) – įskaitant ir ištobulintą tradicinę bei palėtintą keturių varomųjų ratų transmisijas, „Trail Control“ funkciją bei iki septynių važiavimo režimų turinčią valdymo sistemą.

Abiejuose modeliuose montuojamas 2,7 litro darbinio tūrio „Ford EcoBoost“ V6 benzininis variklis, pasiekiantis 335 AG ir 563 Nm sukimo momentą. Pažangios pavaros technologijos jau užsidirbo pravardę „G.O.A.T.“ (angl. Goes Over Any Type of Terrain) – įskaitant ir ištobulintą tradicinę bei palėtintą keturių varomųjų ratų transmisijas, „Trail Control“ funkciją bei iki septynių važiavimo režimų turinčią valdymo sistemą.

Abiejuose modeliuose montuojamas 2,7 litro darbinio tūrio „Ford EcoBoost“ V6 benzininis variklis, pasiekiantis 335 AG ir 563 Nm sukimo momentą. Pažangios pavaros technologijos jau užsidirbo pravardę „G.O.A.T.“ (angl. Goes Over Any Type of Terrain) – įskaitant ir ištobulintą tradicinę bei palėtintą keturių varomųjų ratų transmisijas, „Trail Control“ funkciją bei iki septynių važiavimo režimų turinčią valdymo sistemą.

Abiejuose modeliuose montuojamas 2,7 litro darbinio tūrio „Ford EcoBoost“ V6 benzininis variklis, pasiekiantis 335 AG ir 563 Nm sukimo momentą. Pažangios pavaros technologijos jau užsidirbo pravardę „G.O.A.T.“ (angl. Goes Over Any Type of Terrain) – įskaitant ir ištobulintą tradicinę bei palėtintą keturių varomųjų ratų transmisijas, „Trail Control“ funkciją bei iki septynių važiavimo režimų turinčią valdymo sistemą.

Abiejuose modeliuose montuojamas 2,7 litro darbinio tūrio „Ford EcoBoost“ V6 benzininis variklis, pasiekiantis 335 AG ir 563 Nm sukimo momentą. Pažangios pavaros technologijos jau užsidirbo pravardę „G.O.A.T.“ (angl. Goes Over Any Type of Terrain) – įskaitant ir ištobulintą tradicinę bei palėtintą keturių varomųjų ratų transmisijas, „Trail Control“ funkciją bei iki septynių važiavimo režimų turinčią valdymo sistemą.

Abiejuose modeliuose montuojamas 2,7 litro darbinio tūrio „Ford EcoBoost“ V6 benzininis variklis, pasiekiantis 335 AG ir 563 Nm sukimo momentą. Pažangios pavaros technologijos jau užsidirbo pravardę „G.O.A.T.“ (angl. Goes Over Any Type of Terrain) – įskaitant ir ištobulintą tradicinę bei palėtintą keturių varomųjų ratų transmisijas, „Trail Control“ funkciją bei iki septynių važiavimo režimų turinčią valdymo sistemą.

Abiejuose modeliuose montuojamas 2,7 litro darbinio tūrio „Ford EcoBoost“ V6 benzininis variklis, pasiekiantis 335 AG ir 563 Nm sukimo momentą. Pažangios pavaros technologijos jau užsidirbo pravardę „G.O.A.T.“ (angl. Goes Over Any Type of Terrain) – įskaitant ir ištobulintą tradicinę bei palėtintą keturių varomųjų ratų transmisijas, „Trail Control“ funkciją bei iki septynių važiavimo režimų turinčią valdymo sistemą.

Abiejuose modeliuose montuojamas 2,7 litro darbinio tūrio „Ford EcoBoost“ V6 benzininis variklis, pasiekiantis 335 AG ir 563 Nm sukimo momentą. Pažangios pavaros technologijos jau užsidirbo pravardę „G.O.A.T.“ (angl. Goes Over Any Type of Terrain) – įskaitant ir ištobulintą tradicinę bei palėtintą keturių varomųjų ratų transmisijas, „Trail Control“ funkciją bei iki septynių važiavimo režimų turinčią valdymo sistemą.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas