Japoniškas, vokiškas ar iš JAV – ar dar svarbu, kokioje šalyje pagamintas automobilis?

Ankstesniais laikais svarbus dažnos prekės vertinimo kriterijus buvo gamybos vieta. Kodėl taip buvo, nesunku suprasti – prieš kelis dešimtmečius visa ekonomika gerokai labiau priklausė nuo vietovės, tad vietinėmis gėrybėmis galėjo tapti tik tai, kuo buvo garsi šalis ar kraštas.

Japoniškas, vokiškas ar iš JAV – ar dar svarbu, kokioje šalyje pagamintas automobilis?

Ir atvirkščiai – geriausia prekės reklama galėjo būti šalis, kur ji pagaminta. Juk visame pasaulyje žmonės nori šveicariškų laikrodžių, itališkų kostiumų bei čekiško alaus. Bet ar tikrai tai vis dar taip svarbu šiandien?

Ir atvirkščiai – geriausia prekės reklama galėjo būti šalis, kur ji pagaminta. Juk visame pasaulyje žmonės nori šveicariškų laikrodžių, itališkų kostiumų bei čekiško alaus. Bet ar tikrai tai vis dar taip svarbu šiandien?

Ir atvirkščiai – geriausia prekės reklama galėjo būti šalis, kur ji pagaminta. Juk visame pasaulyje žmonės nori šveicariškų laikrodžių, itališkų kostiumų bei čekiško alaus. Bet ar tikrai tai vis dar taip svarbu šiandien?

Ir atvirkščiai – geriausia prekės reklama galėjo būti šalis, kur ji pagaminta. Juk visame pasaulyje žmonės nori šveicariškų laikrodžių, itališkų kostiumų bei čekiško alaus. Bet ar tikrai tai vis dar taip svarbu šiandien?

Ir atvirkščiai – geriausia prekės reklama galėjo būti šalis, kur ji pagaminta. Juk visame pasaulyje žmonės nori šveicariškų laikrodžių, itališkų kostiumų bei čekiško alaus. Bet ar tikrai tai vis dar taip svarbu šiandien?

Ir atvirkščiai – geriausia prekės reklama galėjo būti šalis, kur ji pagaminta. Juk visame pasaulyje žmonės nori šveicariškų laikrodžių, itališkų kostiumų bei čekiško alaus. Bet ar tikrai tai vis dar taip svarbu šiandien?

Ir atvirkščiai – geriausia prekės reklama galėjo būti šalis, kur ji pagaminta. Juk visame pasaulyje žmonės nori šveicariškų laikrodžių, itališkų kostiumų bei čekiško alaus. Bet ar tikrai tai vis dar taip svarbu šiandien?

Ir atvirkščiai – geriausia prekės reklama galėjo būti šalis, kur ji pagaminta. Juk visame pasaulyje žmonės nori šveicariškų laikrodžių, itališkų kostiumų bei čekiško alaus. Bet ar tikrai tai vis dar taip svarbu šiandien?

Ir atvirkščiai – geriausia prekės reklama galėjo būti šalis, kur ji pagaminta. Juk visame pasaulyje žmonės nori šveicariškų laikrodžių, itališkų kostiumų bei čekiško alaus. Bet ar tikrai tai vis dar taip svarbu šiandien?

Ir atvirkščiai – geriausia prekės reklama galėjo būti šalis, kur ji pagaminta. Juk visame pasaulyje žmonės nori šveicariškų laikrodžių, itališkų kostiumų bei čekiško alaus. Bet ar tikrai tai vis dar taip svarbu šiandien?

Ir atvirkščiai – geriausia prekės reklama galėjo būti šalis, kur ji pagaminta. Juk visame pasaulyje žmonės nori šveicariškų laikrodžių, itališkų kostiumų bei čekiško alaus. Bet ar tikrai tai vis dar taip svarbu šiandien?

Ir atvirkščiai – geriausia prekės reklama galėjo būti šalis, kur ji pagaminta. Juk visame pasaulyje žmonės nori šveicariškų laikrodžių, itališkų kostiumų bei čekiško alaus. Bet ar tikrai tai vis dar taip svarbu šiandien?

Ir atvirkščiai – geriausia prekės reklama galėjo būti šalis, kur ji pagaminta. Juk visame pasaulyje žmonės nori šveicariškų laikrodžių, itališkų kostiumų bei čekiško alaus. Bet ar tikrai tai vis dar taip svarbu šiandien?

Ir atvirkščiai – geriausia prekės reklama galėjo būti šalis, kur ji pagaminta. Juk visame pasaulyje žmonės nori šveicariškų laikrodžių, itališkų kostiumų bei čekiško alaus. Bet ar tikrai tai vis dar taip svarbu šiandien?

Ir atvirkščiai – geriausia prekės reklama galėjo būti šalis, kur ji pagaminta. Juk visame pasaulyje žmonės nori šveicariškų laikrodžių, itališkų kostiumų bei čekiško alaus. Bet ar tikrai tai vis dar taip svarbu šiandien?

Ir atvirkščiai – geriausia prekės reklama galėjo būti šalis, kur ji pagaminta. Juk visame pasaulyje žmonės nori šveicariškų laikrodžių, itališkų kostiumų bei čekiško alaus. Bet ar tikrai tai vis dar taip svarbu šiandien?

Ir atvirkščiai – geriausia prekės reklama galėjo būti šalis, kur ji pagaminta. Juk visame pasaulyje žmonės nori šveicariškų laikrodžių, itališkų kostiumų bei čekiško alaus. Bet ar tikrai tai vis dar taip svarbu šiandien?

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas