Kas bendra tarp namo Japonijoje, apartamentų Niujorke ir vieno prabangiausių pasaulio automobilių?

Per visą automobilizmo istoriją skirtingi gamintojai nuolat varžėsi, kuris sukurs kuo labiau akį traukiantį automobilį. Ilgainiui ši konkurencija dar labiau išsiplėtė ir netgi peraugo į naujas formas.

Kas bendra tarp namo Japonijoje, apartamentų Niujorke ir vieno prabangiausių pasaulio automobilių?

Maždaug nuo 2010-ųjų prabangiausių automobilių gamintojai netgi ėmė varžytis savo pagrindinių būstinių architektūra. Statinių įvairovė stulbinanti: nuo keturių cilindrų variklį imituojančių dangoraižių iki banguojančių linijų ar lūžtančios bangos formų verslo centrų.

Maždaug nuo 2010-ųjų prabangiausių automobilių gamintojai netgi ėmė varžytis savo pagrindinių būstinių architektūra. Statinių įvairovė stulbinanti: nuo keturių cilindrų variklį imituojančių dangoraižių iki banguojančių linijų ar lūžtančios bangos formų verslo centrų.

Maždaug nuo 2010-ųjų prabangiausių automobilių gamintojai netgi ėmė varžytis savo pagrindinių būstinių architektūra. Statinių įvairovė stulbinanti: nuo keturių cilindrų variklį imituojančių dangoraižių iki banguojančių linijų ar lūžtančios bangos formų verslo centrų.

Maždaug nuo 2010-ųjų prabangiausių automobilių gamintojai netgi ėmė varžytis savo pagrindinių būstinių architektūra. Statinių įvairovė stulbinanti: nuo keturių cilindrų variklį imituojančių dangoraižių iki banguojančių linijų ar lūžtančios bangos formų verslo centrų.

Maždaug nuo 2010-ųjų prabangiausių automobilių gamintojai netgi ėmė varžytis savo pagrindinių būstinių architektūra. Statinių įvairovė stulbinanti: nuo keturių cilindrų variklį imituojančių dangoraižių iki banguojančių linijų ar lūžtančios bangos formų verslo centrų.

Maždaug nuo 2010-ųjų prabangiausių automobilių gamintojai netgi ėmė varžytis savo pagrindinių būstinių architektūra. Statinių įvairovė stulbinanti: nuo keturių cilindrų variklį imituojančių dangoraižių iki banguojančių linijų ar lūžtančios bangos formų verslo centrų.

Maždaug nuo 2010-ųjų prabangiausių automobilių gamintojai netgi ėmė varžytis savo pagrindinių būstinių architektūra. Statinių įvairovė stulbinanti: nuo keturių cilindrų variklį imituojančių dangoraižių iki banguojančių linijų ar lūžtančios bangos formų verslo centrų.

Maždaug nuo 2010-ųjų prabangiausių automobilių gamintojai netgi ėmė varžytis savo pagrindinių būstinių architektūra. Statinių įvairovė stulbinanti: nuo keturių cilindrų variklį imituojančių dangoraižių iki banguojančių linijų ar lūžtančios bangos formų verslo centrų.

Maždaug nuo 2010-ųjų prabangiausių automobilių gamintojai netgi ėmė varžytis savo pagrindinių būstinių architektūra. Statinių įvairovė stulbinanti: nuo keturių cilindrų variklį imituojančių dangoraižių iki banguojančių linijų ar lūžtančios bangos formų verslo centrų.

Maždaug nuo 2010-ųjų prabangiausių automobilių gamintojai netgi ėmė varžytis savo pagrindinių būstinių architektūra. Statinių įvairovė stulbinanti: nuo keturių cilindrų variklį imituojančių dangoraižių iki banguojančių linijų ar lūžtančios bangos formų verslo centrų.

Maždaug nuo 2010-ųjų prabangiausių automobilių gamintojai netgi ėmė varžytis savo pagrindinių būstinių architektūra. Statinių įvairovė stulbinanti: nuo keturių cilindrų variklį imituojančių dangoraižių iki banguojančių linijų ar lūžtančios bangos formų verslo centrų.

Maždaug nuo 2010-ųjų prabangiausių automobilių gamintojai netgi ėmė varžytis savo pagrindinių būstinių architektūra. Statinių įvairovė stulbinanti: nuo keturių cilindrų variklį imituojančių dangoraižių iki banguojančių linijų ar lūžtančios bangos formų verslo centrų.

Maždaug nuo 2010-ųjų prabangiausių automobilių gamintojai netgi ėmė varžytis savo pagrindinių būstinių architektūra. Statinių įvairovė stulbinanti: nuo keturių cilindrų variklį imituojančių dangoraižių iki banguojančių linijų ar lūžtančios bangos formų verslo centrų.

Maždaug nuo 2010-ųjų prabangiausių automobilių gamintojai netgi ėmė varžytis savo pagrindinių būstinių architektūra. Statinių įvairovė stulbinanti: nuo keturių cilindrų variklį imituojančių dangoraižių iki banguojančių linijų ar lūžtančios bangos formų verslo centrų.

Maždaug nuo 2010-ųjų prabangiausių automobilių gamintojai netgi ėmė varžytis savo pagrindinių būstinių architektūra. Statinių įvairovė stulbinanti: nuo keturių cilindrų variklį imituojančių dangoraižių iki banguojančių linijų ar lūžtančios bangos formų verslo centrų.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas