Kodėl tradiciniai hečbekai atsilaikys prieš krosoverių bumą?

Tiesiog sprogstantis krosoverių ir SUV populiarumas jau pražudė minivenus, baigia išnaikinti vidutinės klasės sedanus, palengva marina universalus, tačiau tradiciniai kompaktiniai hečbekai laikosi dar gana stipriai. Ekspertai sako, kad juos išstumti iš rinkos nebus taip paprasta. Kodėl?

Kodėl tradiciniai hečbekai atsilaikys prieš krosoverių bumą?

„JATO Dynamics“ duomenimis, pernai Europos Sąjungoje populiariausių naujų automobilių dvidešimtuke net pusė modelių buvo didesnio pravažumo. Paklausiausias sedanas ir universalas tik 25-oje vietoje, 100-uke nėra jokio vienatūrio.

„JATO Dynamics“ duomenimis, pernai Europos Sąjungoje populiariausių naujų automobilių dvidešimtuke net pusė modelių buvo didesnio pravažumo. Paklausiausias sedanas ir universalas tik 25-oje vietoje, 100-uke nėra jokio vienatūrio.

„JATO Dynamics“ duomenimis, pernai Europos Sąjungoje populiariausių naujų automobilių dvidešimtuke net pusė modelių buvo didesnio pravažumo. Paklausiausias sedanas ir universalas tik 25-oje vietoje, 100-uke nėra jokio vienatūrio.

„JATO Dynamics“ duomenimis, pernai Europos Sąjungoje populiariausių naujų automobilių dvidešimtuke net pusė modelių buvo didesnio pravažumo. Paklausiausias sedanas ir universalas tik 25-oje vietoje, 100-uke nėra jokio vienatūrio.

„JATO Dynamics“ duomenimis, pernai Europos Sąjungoje populiariausių naujų automobilių dvidešimtuke net pusė modelių buvo didesnio pravažumo. Paklausiausias sedanas ir universalas tik 25-oje vietoje, 100-uke nėra jokio vienatūrio.

„JATO Dynamics“ duomenimis, pernai Europos Sąjungoje populiariausių naujų automobilių dvidešimtuke net pusė modelių buvo didesnio pravažumo. Paklausiausias sedanas ir universalas tik 25-oje vietoje, 100-uke nėra jokio vienatūrio.

„JATO Dynamics“ duomenimis, pernai Europos Sąjungoje populiariausių naujų automobilių dvidešimtuke net pusė modelių buvo didesnio pravažumo. Paklausiausias sedanas ir universalas tik 25-oje vietoje, 100-uke nėra jokio vienatūrio.

„JATO Dynamics“ duomenimis, pernai Europos Sąjungoje populiariausių naujų automobilių dvidešimtuke net pusė modelių buvo didesnio pravažumo. Paklausiausias sedanas ir universalas tik 25-oje vietoje, 100-uke nėra jokio vienatūrio.

„JATO Dynamics“ duomenimis, pernai Europos Sąjungoje populiariausių naujų automobilių dvidešimtuke net pusė modelių buvo didesnio pravažumo. Paklausiausias sedanas ir universalas tik 25-oje vietoje, 100-uke nėra jokio vienatūrio.

„JATO Dynamics“ duomenimis, pernai Europos Sąjungoje populiariausių naujų automobilių dvidešimtuke net pusė modelių buvo didesnio pravažumo. Paklausiausias sedanas ir universalas tik 25-oje vietoje, 100-uke nėra jokio vienatūrio.

„JATO Dynamics“ duomenimis, pernai Europos Sąjungoje populiariausių naujų automobilių dvidešimtuke net pusė modelių buvo didesnio pravažumo. Paklausiausias sedanas ir universalas tik 25-oje vietoje, 100-uke nėra jokio vienatūrio.

„JATO Dynamics“ duomenimis, pernai Europos Sąjungoje populiariausių naujų automobilių dvidešimtuke net pusė modelių buvo didesnio pravažumo. Paklausiausias sedanas ir universalas tik 25-oje vietoje, 100-uke nėra jokio vienatūrio.

„JATO Dynamics“ duomenimis, pernai Europos Sąjungoje populiariausių naujų automobilių dvidešimtuke net pusė modelių buvo didesnio pravažumo. Paklausiausias sedanas ir universalas tik 25-oje vietoje, 100-uke nėra jokio vienatūrio.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas