Lietuvoje parduotas brangiausias BMW automobilis: riboto leidimo modelis parduotas už sunkiai suvokiamą kainą

BMW

Įgaliotoji BMW atstovė Lietuvoje „Krasta Auto“ pranešė pardavusį brangiausią BMW pagamintą serijinį automobilį.

Lietuvoje parduotas brangiausias BMW automobilis: riboto leidimo modelis parduotas už sunkiai suvokiamą kainą

Už beveik 800 tūkst. eurų sumą neskelbiamas automobilių kolekcionierius Lietuvoje įsigijo specialaus leidimo dviejų durų „BMW 3.0 CSL“ modelį, kurių visame pasaulyje išleista tik 50 vienetų.

„Tai – išskirtinis sandoris mūsų istorijoje, nes „BMW 3.0 CSL“ yra brangiausias kada nors BMW sukurtas automobilis, skirtas važinėti automobilių keliais. Šį modelį koncernas pristatė praėjusių metų pabaigoje, minėdamas sportinių automobilių padalinio „BMW M GmbH“ 50-metį, todėl visame pasaulyje išleista labai nedaug – vos 50 tokių automobilių. Didžiuojamės, kad vienas jų įsigytas ir pirkėjo Lietuvoje. Iki pat rugsėjo vidurio šį automobilį BMW entuziastai gali apžiūrėti „Krasta Auto“ salone Vilniuje“, – sako BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.

„Tai – išskirtinis sandoris mūsų istorijoje, nes „BMW 3.0 CSL“ yra brangiausias kada nors BMW sukurtas automobilis, skirtas važinėti automobilių keliais. Šį modelį koncernas pristatė praėjusių metų pabaigoje, minėdamas sportinių automobilių padalinio „BMW M GmbH“ 50-metį, todėl visame pasaulyje išleista labai nedaug – vos 50 tokių automobilių. Didžiuojamės, kad vienas jų įsigytas ir pirkėjo Lietuvoje. Iki pat rugsėjo vidurio šį automobilį BMW entuziastai gali apžiūrėti „Krasta Auto“ salone Vilniuje“, – sako BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.

„Tai – išskirtinis sandoris mūsų istorijoje, nes „BMW 3.0 CSL“ yra brangiausias kada nors BMW sukurtas automobilis, skirtas važinėti automobilių keliais. Šį modelį koncernas pristatė praėjusių metų pabaigoje, minėdamas sportinių automobilių padalinio „BMW M GmbH“ 50-metį, todėl visame pasaulyje išleista labai nedaug – vos 50 tokių automobilių. Didžiuojamės, kad vienas jų įsigytas ir pirkėjo Lietuvoje. Iki pat rugsėjo vidurio šį automobilį BMW entuziastai gali apžiūrėti „Krasta Auto“ salone Vilniuje“, – sako BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.

„Tai – išskirtinis sandoris mūsų istorijoje, nes „BMW 3.0 CSL“ yra brangiausias kada nors BMW sukurtas automobilis, skirtas važinėti automobilių keliais. Šį modelį koncernas pristatė praėjusių metų pabaigoje, minėdamas sportinių automobilių padalinio „BMW M GmbH“ 50-metį, todėl visame pasaulyje išleista labai nedaug – vos 50 tokių automobilių. Didžiuojamės, kad vienas jų įsigytas ir pirkėjo Lietuvoje. Iki pat rugsėjo vidurio šį automobilį BMW entuziastai gali apžiūrėti „Krasta Auto“ salone Vilniuje“, – sako BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.

„Tai – išskirtinis sandoris mūsų istorijoje, nes „BMW 3.0 CSL“ yra brangiausias kada nors BMW sukurtas automobilis, skirtas važinėti automobilių keliais. Šį modelį koncernas pristatė praėjusių metų pabaigoje, minėdamas sportinių automobilių padalinio „BMW M GmbH“ 50-metį, todėl visame pasaulyje išleista labai nedaug – vos 50 tokių automobilių. Didžiuojamės, kad vienas jų įsigytas ir pirkėjo Lietuvoje. Iki pat rugsėjo vidurio šį automobilį BMW entuziastai gali apžiūrėti „Krasta Auto“ salone Vilniuje“, – sako BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.

„Tai – išskirtinis sandoris mūsų istorijoje, nes „BMW 3.0 CSL“ yra brangiausias kada nors BMW sukurtas automobilis, skirtas važinėti automobilių keliais. Šį modelį koncernas pristatė praėjusių metų pabaigoje, minėdamas sportinių automobilių padalinio „BMW M GmbH“ 50-metį, todėl visame pasaulyje išleista labai nedaug – vos 50 tokių automobilių. Didžiuojamės, kad vienas jų įsigytas ir pirkėjo Lietuvoje. Iki pat rugsėjo vidurio šį automobilį BMW entuziastai gali apžiūrėti „Krasta Auto“ salone Vilniuje“, – sako BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.

„Tai – išskirtinis sandoris mūsų istorijoje, nes „BMW 3.0 CSL“ yra brangiausias kada nors BMW sukurtas automobilis, skirtas važinėti automobilių keliais. Šį modelį koncernas pristatė praėjusių metų pabaigoje, minėdamas sportinių automobilių padalinio „BMW M GmbH“ 50-metį, todėl visame pasaulyje išleista labai nedaug – vos 50 tokių automobilių. Didžiuojamės, kad vienas jų įsigytas ir pirkėjo Lietuvoje. Iki pat rugsėjo vidurio šį automobilį BMW entuziastai gali apžiūrėti „Krasta Auto“ salone Vilniuje“, – sako BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.

„Tai – išskirtinis sandoris mūsų istorijoje, nes „BMW 3.0 CSL“ yra brangiausias kada nors BMW sukurtas automobilis, skirtas važinėti automobilių keliais. Šį modelį koncernas pristatė praėjusių metų pabaigoje, minėdamas sportinių automobilių padalinio „BMW M GmbH“ 50-metį, todėl visame pasaulyje išleista labai nedaug – vos 50 tokių automobilių. Didžiuojamės, kad vienas jų įsigytas ir pirkėjo Lietuvoje. Iki pat rugsėjo vidurio šį automobilį BMW entuziastai gali apžiūrėti „Krasta Auto“ salone Vilniuje“, – sako BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.

„Tai – išskirtinis sandoris mūsų istorijoje, nes „BMW 3.0 CSL“ yra brangiausias kada nors BMW sukurtas automobilis, skirtas važinėti automobilių keliais. Šį modelį koncernas pristatė praėjusių metų pabaigoje, minėdamas sportinių automobilių padalinio „BMW M GmbH“ 50-metį, todėl visame pasaulyje išleista labai nedaug – vos 50 tokių automobilių. Didžiuojamės, kad vienas jų įsigytas ir pirkėjo Lietuvoje. Iki pat rugsėjo vidurio šį automobilį BMW entuziastai gali apžiūrėti „Krasta Auto“ salone Vilniuje“, – sako BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.

„Tai – išskirtinis sandoris mūsų istorijoje, nes „BMW 3.0 CSL“ yra brangiausias kada nors BMW sukurtas automobilis, skirtas važinėti automobilių keliais. Šį modelį koncernas pristatė praėjusių metų pabaigoje, minėdamas sportinių automobilių padalinio „BMW M GmbH“ 50-metį, todėl visame pasaulyje išleista labai nedaug – vos 50 tokių automobilių. Didžiuojamės, kad vienas jų įsigytas ir pirkėjo Lietuvoje. Iki pat rugsėjo vidurio šį automobilį BMW entuziastai gali apžiūrėti „Krasta Auto“ salone Vilniuje“, – sako BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.

„Tai – išskirtinis sandoris mūsų istorijoje, nes „BMW 3.0 CSL“ yra brangiausias kada nors BMW sukurtas automobilis, skirtas važinėti automobilių keliais. Šį modelį koncernas pristatė praėjusių metų pabaigoje, minėdamas sportinių automobilių padalinio „BMW M GmbH“ 50-metį, todėl visame pasaulyje išleista labai nedaug – vos 50 tokių automobilių. Didžiuojamės, kad vienas jų įsigytas ir pirkėjo Lietuvoje. Iki pat rugsėjo vidurio šį automobilį BMW entuziastai gali apžiūrėti „Krasta Auto“ salone Vilniuje“, – sako BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.

„Tai – išskirtinis sandoris mūsų istorijoje, nes „BMW 3.0 CSL“ yra brangiausias kada nors BMW sukurtas automobilis, skirtas važinėti automobilių keliais. Šį modelį koncernas pristatė praėjusių metų pabaigoje, minėdamas sportinių automobilių padalinio „BMW M GmbH“ 50-metį, todėl visame pasaulyje išleista labai nedaug – vos 50 tokių automobilių. Didžiuojamės, kad vienas jų įsigytas ir pirkėjo Lietuvoje. Iki pat rugsėjo vidurio šį automobilį BMW entuziastai gali apžiūrėti „Krasta Auto“ salone Vilniuje“, – sako BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.

„Tai – išskirtinis sandoris mūsų istorijoje, nes „BMW 3.0 CSL“ yra brangiausias kada nors BMW sukurtas automobilis, skirtas važinėti automobilių keliais. Šį modelį koncernas pristatė praėjusių metų pabaigoje, minėdamas sportinių automobilių padalinio „BMW M GmbH“ 50-metį, todėl visame pasaulyje išleista labai nedaug – vos 50 tokių automobilių. Didžiuojamės, kad vienas jų įsigytas ir pirkėjo Lietuvoje. Iki pat rugsėjo vidurio šį automobilį BMW entuziastai gali apžiūrėti „Krasta Auto“ salone Vilniuje“, – sako BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.

„Tai – išskirtinis sandoris mūsų istorijoje, nes „BMW 3.0 CSL“ yra brangiausias kada nors BMW sukurtas automobilis, skirtas važinėti automobilių keliais. Šį modelį koncernas pristatė praėjusių metų pabaigoje, minėdamas sportinių automobilių padalinio „BMW M GmbH“ 50-metį, todėl visame pasaulyje išleista labai nedaug – vos 50 tokių automobilių. Didžiuojamės, kad vienas jų įsigytas ir pirkėjo Lietuvoje. Iki pat rugsėjo vidurio šį automobilį BMW entuziastai gali apžiūrėti „Krasta Auto“ salone Vilniuje“, – sako BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.

„Tai – išskirtinis sandoris mūsų istorijoje, nes „BMW 3.0 CSL“ yra brangiausias kada nors BMW sukurtas automobilis, skirtas važinėti automobilių keliais. Šį modelį koncernas pristatė praėjusių metų pabaigoje, minėdamas sportinių automobilių padalinio „BMW M GmbH“ 50-metį, todėl visame pasaulyje išleista labai nedaug – vos 50 tokių automobilių. Didžiuojamės, kad vienas jų įsigytas ir pirkėjo Lietuvoje. Iki pat rugsėjo vidurio šį automobilį BMW entuziastai gali apžiūrėti „Krasta Auto“ salone Vilniuje“, – sako BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.

„Tai – išskirtinis sandoris mūsų istorijoje, nes „BMW 3.0 CSL“ yra brangiausias kada nors BMW sukurtas automobilis, skirtas važinėti automobilių keliais. Šį modelį koncernas pristatė praėjusių metų pabaigoje, minėdamas sportinių automobilių padalinio „BMW M GmbH“ 50-metį, todėl visame pasaulyje išleista labai nedaug – vos 50 tokių automobilių. Didžiuojamės, kad vienas jų įsigytas ir pirkėjo Lietuvoje. Iki pat rugsėjo vidurio šį automobilį BMW entuziastai gali apžiūrėti „Krasta Auto“ salone Vilniuje“, – sako BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas