Lietuvoje užfiksuotas įspūdingas vokiečių milžinės populiarumo šuolis: daugelio pamėgtas automobilių gamintojas pasižymėjo įspūdingais pardavimais

Lyginant su 2022 metų birželiu, naujų „Audi“ automobilių pardavimai Lietuvoje per praėjusį mėnesį išaugo daugiau nei keturis kartus, o užimamos „premium“ segmento rinkos dalis siekė net 36,9 proc.

Lietuvoje užfiksuotas įspūdingas vokiečių milžinės populiarumo šuolis: daugelio pamėgtas automobilių gamintojas pasižymėjo įspūdingais pardavimais

Ne mažiau įspūdingi ir šio prekių ženklo pirmojo pusmečio rezultatai: iš viso klientams buvo pristatyta 719 automobilių, o lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, pardavimai išaugo 100 proc. Toks proveržis leido „Audi“ tapti populiariausiu „premium“ segmento automobilių gamintoju Lietuvoje.

Ne mažiau įspūdingi ir šio prekių ženklo pirmojo pusmečio rezultatai: iš viso klientams buvo pristatyta 719 automobilių, o lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, pardavimai išaugo 100 proc. Toks proveržis leido „Audi“ tapti populiariausiu „premium“ segmento automobilių gamintoju Lietuvoje.

Ne mažiau įspūdingi ir šio prekių ženklo pirmojo pusmečio rezultatai: iš viso klientams buvo pristatyta 719 automobilių, o lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, pardavimai išaugo 100 proc. Toks proveržis leido „Audi“ tapti populiariausiu „premium“ segmento automobilių gamintoju Lietuvoje.

Ne mažiau įspūdingi ir šio prekių ženklo pirmojo pusmečio rezultatai: iš viso klientams buvo pristatyta 719 automobilių, o lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, pardavimai išaugo 100 proc. Toks proveržis leido „Audi“ tapti populiariausiu „premium“ segmento automobilių gamintoju Lietuvoje.

Ne mažiau įspūdingi ir šio prekių ženklo pirmojo pusmečio rezultatai: iš viso klientams buvo pristatyta 719 automobilių, o lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, pardavimai išaugo 100 proc. Toks proveržis leido „Audi“ tapti populiariausiu „premium“ segmento automobilių gamintoju Lietuvoje.

Ne mažiau įspūdingi ir šio prekių ženklo pirmojo pusmečio rezultatai: iš viso klientams buvo pristatyta 719 automobilių, o lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, pardavimai išaugo 100 proc. Toks proveržis leido „Audi“ tapti populiariausiu „premium“ segmento automobilių gamintoju Lietuvoje.

Ne mažiau įspūdingi ir šio prekių ženklo pirmojo pusmečio rezultatai: iš viso klientams buvo pristatyta 719 automobilių, o lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, pardavimai išaugo 100 proc. Toks proveržis leido „Audi“ tapti populiariausiu „premium“ segmento automobilių gamintoju Lietuvoje.

Ne mažiau įspūdingi ir šio prekių ženklo pirmojo pusmečio rezultatai: iš viso klientams buvo pristatyta 719 automobilių, o lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, pardavimai išaugo 100 proc. Toks proveržis leido „Audi“ tapti populiariausiu „premium“ segmento automobilių gamintoju Lietuvoje.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas