Lietuvos keliuose – išskirtinės saugumo priemonės: siekiant pagerinti matomumą kelyje pradedama naudoti inovatyvią technologiją

Siekdama užtikrinti maksimalų saugumą keliuose, AB „Kelių priežiūra“ pradeda taikyti inovatyvią technologiją – taškinį kelio ženklinimą. Pirmieji darbai, atstatant nudėvėtą ženklinimą, įvyko Lietuvos automobilių kelių direkcijai inicijavus paprastąjį dangos remontą.

Lietuvos keliuose – išskirtinės saugumo priemonės: siekiant pagerinti matomumą kelyje pradedama naudoti inovatyvią technologiją

Pastarasis atliktas viename intensyviausių šalies kelių A1 Vilnius – Kaunas – Klaipėda, ruožo 74,915 - 80,504 km atkarpose.

Pastarasis atliktas viename intensyviausių šalies kelių A1 Vilnius – Kaunas – Klaipėda, ruožo 74,915 - 80,504 km atkarpose.

Pastarasis atliktas viename intensyviausių šalies kelių A1 Vilnius – Kaunas – Klaipėda, ruožo 74,915 - 80,504 km atkarpose.

Pastarasis atliktas viename intensyviausių šalies kelių A1 Vilnius – Kaunas – Klaipėda, ruožo 74,915 - 80,504 km atkarpose.

Pastarasis atliktas viename intensyviausių šalies kelių A1 Vilnius – Kaunas – Klaipėda, ruožo 74,915 - 80,504 km atkarpose.

Pastarasis atliktas viename intensyviausių šalies kelių A1 Vilnius – Kaunas – Klaipėda, ruožo 74,915 - 80,504 km atkarpose.

Pastarasis atliktas viename intensyviausių šalies kelių A1 Vilnius – Kaunas – Klaipėda, ruožo 74,915 - 80,504 km atkarpose.

Pastarasis atliktas viename intensyviausių šalies kelių A1 Vilnius – Kaunas – Klaipėda, ruožo 74,915 - 80,504 km atkarpose.

Tai yra pranešimas spaudai, o jo turinys nebūtinai atitinka redakcijos nuomonę, požiūrį ar įsitikinimus. Už pranešimo turinį mūsų portalo administracija neatsako.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas