„Moller Auto“ skaičiuoja rekordinius rezultatus: pernai metais augo ne tik pelnas, bet ir apyvarta

Automobilių prekybos grupė „Moller Auto“ pernai Baltijos šalyse pasiekė 315,4 mln. eurų apyvartą – 19 proc. didesnę nei 2021 m. Grupės pelnas palyginamuoju laikotarpiu padidėjo 51 proc. iki 8,3 mln. eurų.

„Moller Auto“ skaičiuoja rekordinius rezultatus: pernai metais augo ne tik pelnas, bet ir apyvarta

Grupė pranešė, kad nors naudotų automobilių paklausa buvo didžiausia, vėl pradėjo augti ir naujų automobilių rinka. Naujų automobilių pardavimai sudaro didžiausią grupės apyvartos dalį Baltijos šalyse, o bendra paklausa 2022-aisiais, palyginti su 2021 m., padidėjo 12 proc. Tuo tarpu paklausa naudotų automobilių segmente augo sparčiau – 39 proc.

Grupė pranešė, kad nors naudotų automobilių paklausa buvo didžiausia, vėl pradėjo augti ir naujų automobilių rinka. Naujų automobilių pardavimai sudaro didžiausią grupės apyvartos dalį Baltijos šalyse, o bendra paklausa 2022-aisiais, palyginti su 2021 m., padidėjo 12 proc. Tuo tarpu paklausa naudotų automobilių segmente augo sparčiau – 39 proc.

Grupė pranešė, kad nors naudotų automobilių paklausa buvo didžiausia, vėl pradėjo augti ir naujų automobilių rinka. Naujų automobilių pardavimai sudaro didžiausią grupės apyvartos dalį Baltijos šalyse, o bendra paklausa 2022-aisiais, palyginti su 2021 m., padidėjo 12 proc. Tuo tarpu paklausa naudotų automobilių segmente augo sparčiau – 39 proc.

Grupė pranešė, kad nors naudotų automobilių paklausa buvo didžiausia, vėl pradėjo augti ir naujų automobilių rinka. Naujų automobilių pardavimai sudaro didžiausią grupės apyvartos dalį Baltijos šalyse, o bendra paklausa 2022-aisiais, palyginti su 2021 m., padidėjo 12 proc. Tuo tarpu paklausa naudotų automobilių segmente augo sparčiau – 39 proc.

Grupė pranešė, kad nors naudotų automobilių paklausa buvo didžiausia, vėl pradėjo augti ir naujų automobilių rinka. Naujų automobilių pardavimai sudaro didžiausią grupės apyvartos dalį Baltijos šalyse, o bendra paklausa 2022-aisiais, palyginti su 2021 m., padidėjo 12 proc. Tuo tarpu paklausa naudotų automobilių segmente augo sparčiau – 39 proc.

Grupė pranešė, kad nors naudotų automobilių paklausa buvo didžiausia, vėl pradėjo augti ir naujų automobilių rinka. Naujų automobilių pardavimai sudaro didžiausią grupės apyvartos dalį Baltijos šalyse, o bendra paklausa 2022-aisiais, palyginti su 2021 m., padidėjo 12 proc. Tuo tarpu paklausa naudotų automobilių segmente augo sparčiau – 39 proc.

Grupė pranešė, kad nors naudotų automobilių paklausa buvo didžiausia, vėl pradėjo augti ir naujų automobilių rinka. Naujų automobilių pardavimai sudaro didžiausią grupės apyvartos dalį Baltijos šalyse, o bendra paklausa 2022-aisiais, palyginti su 2021 m., padidėjo 12 proc. Tuo tarpu paklausa naudotų automobilių segmente augo sparčiau – 39 proc.

Grupė pranešė, kad nors naudotų automobilių paklausa buvo didžiausia, vėl pradėjo augti ir naujų automobilių rinka. Naujų automobilių pardavimai sudaro didžiausią grupės apyvartos dalį Baltijos šalyse, o bendra paklausa 2022-aisiais, palyginti su 2021 m., padidėjo 12 proc. Tuo tarpu paklausa naudotų automobilių segmente augo sparčiau – 39 proc.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas