Kaip buvo žadėjusi anksčiau, „Volvo“ vakar pristatė antrąją elektromobilį – „XC40 Recharge“ krosoverio įkvėptą elektrinį kupė „C40 Recharge“. Pagrindiniu naujovės bruožu galima laikyti tai, kad tai yra pirmasis „Volvo“, kuris neturės versijos su vidaus degimo varikliu ar bent jau su hibridine jėgaine, nors techniškai tai tikriausiai ir yra įmanoma. Automobilis sukurtas pagal CMA architektūrą ir niekuo nesiskiria nuo „XC40“, kuriame yra įvairių benzininių ir dyzelinių variantų.

Naujojo kupė ilgis yra 4431 mm, automobilio plotis siekia 2035 mm, o aukštis – 1582 mm. Palyginus nedidelė 2702 mm ratų bazė dabar gali nustebinti tik benzininių automobilių savininkus, kadangi dauguma elektromobilių yra erdvesni. Bagažinės tūris yra 413 litrai, o tai tikrai daug, lyginant su klasikiniais modeliais.

Elektrinis „C40“ modelis yra panašus į „XC40 Recharge“ ir „Polestar 2“. Automobilis gavo 408 AG variklį ir praktiškai 75 kilovatvalandžių talpos akumuliatorių. Pastarojo turėtų pakakti 420 kilometrų pagal Europoje priimtą „WLTP“ metodą ir 338 kilometrams pagal griežtesnį Amerikos „EPA“ agentūros skaičiavimo metodą.

Kartu su automobiliu gausite 11 kilovatų įkroviklį namams, taip pat automobilis palaiko įkrovimą iš nuolatinės srovės terminalo, kurio talpa yra iki 150 kilovatų, o tai užtikrina 80% įkrovą per 40 minučių, kas nėra labai įspūdinga, bet pakenčiama.

Kaip ir visų šiuolaikinių „Volvo“, maksimalus greitis bus ribojamas iki 180 km/h greičio. Įsibėgėjimas iki 100 km/h truks tik 4,9 sekundės.

„C40 Recharge“ bus gaminamas gamykloje Belgijos mieste Gente, kur gaminamos elektrinės „XC40“ versijos. Gamyba pradedama rudenį. Kaip jau rašėme anksčiau, automobilio negalima nusipirkti automobilių atstovybėje, o užsisakyti galima tik internetu. Kainos dar nėra žinomos, tačiau anksčiau bendrovės vadovas sakė, kad automobilis bus brangesniame segmente nei benzininis „V40 Cross Country“.

Taip pat vakar „Volvo“ patvirtino, kad iki 2030 m. ketina visiškai pereiti prie grynai elektrinių transporto priemonių gamybos. Iki dešimtmečio vidurio įmonė turės septynis visiškai elektrinius modelius, įskaitant „C40“ ir „XC40 Recharge“. Tuo pačiu metu švedai dar nepaminėjo darbų, susijusių su perėjimu į visiškai elektrinę platformą. Todėl kol kas jie pristatinės elektromobilius ant kompromisinių važiuoklių, kurie numato teorinę galimybę įdiegti vidaus degimo variklius.

Prisiminkime, kad rudenį koncernas „Geely“, kuriam priklauso „Volvo“, pristatė savo visiškai elektrinę važiuoklę. Tuo pačiu metu tapo žinoma, kad „Geely“ ir „Volvo“ atsisakė visiško suvienijimo idėjos. Švedijos prekės ženklas išlieka Kinijos koncerno nuosavybė, tačiau išlaiko tam tikrą nepriklausomybę.

guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas