Ne kinų, o korėjiečių elektromobiliai užkariauja Europą

Kia

Prasidėjus transporto elektrifikacijai, į Europą atkeliavo net ekspertus techniniais parametrais stebinantys kinų automobilių gamintojai. Žiniasklaidoje vis pasirodo pareiškimų, esą „kinai užkariauja Europą“, tačiau skaičiai rodo ką kita – europiečiai mieliau renkasi laiko patikrintus Pietų Korėjos automobilių prekių ženklus.

Ne kinų, o korėjiečių elektromobiliai užkariauja Europą

Štai „Automotive News“ rašo, kad praėjusių metų pabaigoje visos kiniškos markės kartu sudėjus neaprėpė nė 3 proc. rinkos dalies. Europoje ir toliau karaliauja vietiniai gamintojai, savo nišą turi susikūrę japonai, bet sparčiai plečiasi korėjiečiai. Pavyzdžiui, „Hyundai-Kia“ koncernas buvo vienintelis, kurio pardavimas po pandemijos ne krito, o toliau augo. „Kia“ pirmą kartą pateko į populiariausių markių Europoje dešimtuką, įsitvirtino 9-oje vietoje.

Štai „Automotive News“ rašo, kad praėjusių metų pabaigoje visos kiniškos markės kartu sudėjus neaprėpė nė 3 proc. rinkos dalies. Europoje ir toliau karaliauja vietiniai gamintojai, savo nišą turi susikūrę japonai, bet sparčiai plečiasi korėjiečiai. Pavyzdžiui, „Hyundai-Kia“ koncernas buvo vienintelis, kurio pardavimas po pandemijos ne krito, o toliau augo. „Kia“ pirmą kartą pateko į populiariausių markių Europoje dešimtuką, įsitvirtino 9-oje vietoje.

Štai „Automotive News“ rašo, kad praėjusių metų pabaigoje visos kiniškos markės kartu sudėjus neaprėpė nė 3 proc. rinkos dalies. Europoje ir toliau karaliauja vietiniai gamintojai, savo nišą turi susikūrę japonai, bet sparčiai plečiasi korėjiečiai. Pavyzdžiui, „Hyundai-Kia“ koncernas buvo vienintelis, kurio pardavimas po pandemijos ne krito, o toliau augo. „Kia“ pirmą kartą pateko į populiariausių markių Europoje dešimtuką, įsitvirtino 9-oje vietoje.

Štai „Automotive News“ rašo, kad praėjusių metų pabaigoje visos kiniškos markės kartu sudėjus neaprėpė nė 3 proc. rinkos dalies. Europoje ir toliau karaliauja vietiniai gamintojai, savo nišą turi susikūrę japonai, bet sparčiai plečiasi korėjiečiai. Pavyzdžiui, „Hyundai-Kia“ koncernas buvo vienintelis, kurio pardavimas po pandemijos ne krito, o toliau augo. „Kia“ pirmą kartą pateko į populiariausių markių Europoje dešimtuką, įsitvirtino 9-oje vietoje.

Štai „Automotive News“ rašo, kad praėjusių metų pabaigoje visos kiniškos markės kartu sudėjus neaprėpė nė 3 proc. rinkos dalies. Europoje ir toliau karaliauja vietiniai gamintojai, savo nišą turi susikūrę japonai, bet sparčiai plečiasi korėjiečiai. Pavyzdžiui, „Hyundai-Kia“ koncernas buvo vienintelis, kurio pardavimas po pandemijos ne krito, o toliau augo. „Kia“ pirmą kartą pateko į populiariausių markių Europoje dešimtuką, įsitvirtino 9-oje vietoje.

Štai „Automotive News“ rašo, kad praėjusių metų pabaigoje visos kiniškos markės kartu sudėjus neaprėpė nė 3 proc. rinkos dalies. Europoje ir toliau karaliauja vietiniai gamintojai, savo nišą turi susikūrę japonai, bet sparčiai plečiasi korėjiečiai. Pavyzdžiui, „Hyundai-Kia“ koncernas buvo vienintelis, kurio pardavimas po pandemijos ne krito, o toliau augo. „Kia“ pirmą kartą pateko į populiariausių markių Europoje dešimtuką, įsitvirtino 9-oje vietoje.

Štai „Automotive News“ rašo, kad praėjusių metų pabaigoje visos kiniškos markės kartu sudėjus neaprėpė nė 3 proc. rinkos dalies. Europoje ir toliau karaliauja vietiniai gamintojai, savo nišą turi susikūrę japonai, bet sparčiai plečiasi korėjiečiai. Pavyzdžiui, „Hyundai-Kia“ koncernas buvo vienintelis, kurio pardavimas po pandemijos ne krito, o toliau augo. „Kia“ pirmą kartą pateko į populiariausių markių Europoje dešimtuką, įsitvirtino 9-oje vietoje.

Štai „Automotive News“ rašo, kad praėjusių metų pabaigoje visos kiniškos markės kartu sudėjus neaprėpė nė 3 proc. rinkos dalies. Europoje ir toliau karaliauja vietiniai gamintojai, savo nišą turi susikūrę japonai, bet sparčiai plečiasi korėjiečiai. Pavyzdžiui, „Hyundai-Kia“ koncernas buvo vienintelis, kurio pardavimas po pandemijos ne krito, o toliau augo. „Kia“ pirmą kartą pateko į populiariausių markių Europoje dešimtuką, įsitvirtino 9-oje vietoje.

Štai „Automotive News“ rašo, kad praėjusių metų pabaigoje visos kiniškos markės kartu sudėjus neaprėpė nė 3 proc. rinkos dalies. Europoje ir toliau karaliauja vietiniai gamintojai, savo nišą turi susikūrę japonai, bet sparčiai plečiasi korėjiečiai. Pavyzdžiui, „Hyundai-Kia“ koncernas buvo vienintelis, kurio pardavimas po pandemijos ne krito, o toliau augo. „Kia“ pirmą kartą pateko į populiariausių markių Europoje dešimtuką, įsitvirtino 9-oje vietoje.

Štai „Automotive News“ rašo, kad praėjusių metų pabaigoje visos kiniškos markės kartu sudėjus neaprėpė nė 3 proc. rinkos dalies. Europoje ir toliau karaliauja vietiniai gamintojai, savo nišą turi susikūrę japonai, bet sparčiai plečiasi korėjiečiai. Pavyzdžiui, „Hyundai-Kia“ koncernas buvo vienintelis, kurio pardavimas po pandemijos ne krito, o toliau augo. „Kia“ pirmą kartą pateko į populiariausių markių Europoje dešimtuką, įsitvirtino 9-oje vietoje.

Štai „Automotive News“ rašo, kad praėjusių metų pabaigoje visos kiniškos markės kartu sudėjus neaprėpė nė 3 proc. rinkos dalies. Europoje ir toliau karaliauja vietiniai gamintojai, savo nišą turi susikūrę japonai, bet sparčiai plečiasi korėjiečiai. Pavyzdžiui, „Hyundai-Kia“ koncernas buvo vienintelis, kurio pardavimas po pandemijos ne krito, o toliau augo. „Kia“ pirmą kartą pateko į populiariausių markių Europoje dešimtuką, įsitvirtino 9-oje vietoje.

Štai „Automotive News“ rašo, kad praėjusių metų pabaigoje visos kiniškos markės kartu sudėjus neaprėpė nė 3 proc. rinkos dalies. Europoje ir toliau karaliauja vietiniai gamintojai, savo nišą turi susikūrę japonai, bet sparčiai plečiasi korėjiečiai. Pavyzdžiui, „Hyundai-Kia“ koncernas buvo vienintelis, kurio pardavimas po pandemijos ne krito, o toliau augo. „Kia“ pirmą kartą pateko į populiariausių markių Europoje dešimtuką, įsitvirtino 9-oje vietoje.

Štai „Automotive News“ rašo, kad praėjusių metų pabaigoje visos kiniškos markės kartu sudėjus neaprėpė nė 3 proc. rinkos dalies. Europoje ir toliau karaliauja vietiniai gamintojai, savo nišą turi susikūrę japonai, bet sparčiai plečiasi korėjiečiai. Pavyzdžiui, „Hyundai-Kia“ koncernas buvo vienintelis, kurio pardavimas po pandemijos ne krito, o toliau augo. „Kia“ pirmą kartą pateko į populiariausių markių Europoje dešimtuką, įsitvirtino 9-oje vietoje.

Štai „Automotive News“ rašo, kad praėjusių metų pabaigoje visos kiniškos markės kartu sudėjus neaprėpė nė 3 proc. rinkos dalies. Europoje ir toliau karaliauja vietiniai gamintojai, savo nišą turi susikūrę japonai, bet sparčiai plečiasi korėjiečiai. Pavyzdžiui, „Hyundai-Kia“ koncernas buvo vienintelis, kurio pardavimas po pandemijos ne krito, o toliau augo. „Kia“ pirmą kartą pateko į populiariausių markių Europoje dešimtuką, įsitvirtino 9-oje vietoje.

Štai „Automotive News“ rašo, kad praėjusių metų pabaigoje visos kiniškos markės kartu sudėjus neaprėpė nė 3 proc. rinkos dalies. Europoje ir toliau karaliauja vietiniai gamintojai, savo nišą turi susikūrę japonai, bet sparčiai plečiasi korėjiečiai. Pavyzdžiui, „Hyundai-Kia“ koncernas buvo vienintelis, kurio pardavimas po pandemijos ne krito, o toliau augo. „Kia“ pirmą kartą pateko į populiariausių markių Europoje dešimtuką, įsitvirtino 9-oje vietoje.

Tai yra pranešimas spaudai, o jo turinys nebūtinai atitinka redakcijos nuomonę, požiūrį ar įsitikinimus. Už pranešimo turinį mūsų portalo administracija neatsako.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas