Tačiau „Renault“ jungia dar aukštesnę pavarą ir rinkai netrukus pristatys tikrą komercinio transporto flagmaną – naująjį „Master“.
„Renault Master“ neabejotinai galima pavadinti tikra sėkmės istorija. Nuo 1980-ųjų visame pasaulyje buvo parduota daugiau nei 3 mln. šio modelio vienetų. Neatsitiktinai daugelis įmonių „Master“ renkasi savo verslo partneriu.
Tačiau dabar prancūzai ruošiasi dar vienam svarbiam žingsniui. Jau netrukus dienos šviesą išvys visiškai naujas „Renault Master“. Jo pristatymas planuojamas Lione (Prancūzija) vyksiančioje „Solutrans“ automobilių parodoje, kuri organizuojama lapkričio 21–25 dienomis. O kol kas gamintojas atskleidžia tik keletą užuominų, kaip atrodys būsimasis modelis.
Prancūzijos gamintojas žada, kad tai bus visiškai naujos kartos furgonas. „Renault Master“ bus dar efektyvesnis, patogesnis bei inovatyvesnis. Anot kūrėjų, jis buvo projektuojamas taip, kad juo būtų galima nuvažiuoti dar toliau, išleidžiant mažiau ir prisitaikant prie šiuolaikinių poreikių.
Siekiant šių tikslų, naujasis „Renault Master“ buvo sukurtas pagal „Aerovan“ vardu pavadintą dizaino koncepciją bei aprūpintas pažangia stabdžių sistema. Visa tai leido pilnai elektrinei furgono versijai net 21 proc. sumažinti elektros sąnaudas, tuo metu įprastu vidaus degimo varikliu aprūpintų modelių sąnaudos susitraukė 1,5 l/100 km.
Kaip ir ankstesnės kartos, naujasis „Master“ bus gaminamas Batiji mieste įsikūrusioje gamykloje Prancūzijoje. Minėtos gamyklos įranga taip pat buvo specialiai pertvarkyta, pritaikant ją naujam ir novatoriškam gamybos būdui.
Beje, „Renault“ toliau pirmauja lengvųjų komercinių automobilių rinkoje, o pardavimai auga dviženkliais procentų skaičiais. Per 2023 m. pirmus 9 mėnesius pasauliniai pardavimai pasiekė 281.404 vienetus (+21 proc.), o pardavimai Europoje pakilo 26 proc. iki 214.255 vienetų, rinkai išaugus 14 proc.
Tokius dinamiškus rezultatus Europoje skatino pagrindinių šio prekių ženklo gaminių – „Express“ (+25 proc.), „Kangoo“ (+33 proc.), „Trafic“ (+29 proc.) ir „Master“ (+13 proc.) – sėkmė.