„Renault“ prekių ženklas – jau ant Prancūzijos atvirojo teniso čempionato „Roland-Garros 2023“ kortų tinklo

2022 m. „Renault“ tapo Prancūzijos atvirojo teniso čempionato partnere. Nuo 2023 m. gegužės 22 iki birželio 11 d. vyksiančiame čempionate bus naudojamas šio prekių ženklo stilius ir logotipas.

„Renault“ prekių ženklas – jau ant Prancūzijos atvirojo teniso čempionato „Roland-Garros 2023“ kortų tinklo

Pavyzdžiui, „Renault“ logotipas bus matomas ant penkių pagrindinių kortų (Philippe-Chatrier, Suzanne-Lenglen, Simonne-Mathieu ir 7 bei 14 kortų) tinklų. 2023 m. partnerystė buvo sustiprinta naujomis iniciatyvomis ir yra puiki proga abiem prekių ženklams propaguoti bendrą siekį visame pasaulyje garsinti Prancūziją.

Pavyzdžiui, „Renault“ logotipas bus matomas ant penkių pagrindinių kortų (Philippe-Chatrier, Suzanne-Lenglen, Simonne-Mathieu ir 7 bei 14 kortų) tinklų. 2023 m. partnerystė buvo sustiprinta naujomis iniciatyvomis ir yra puiki proga abiem prekių ženklams propaguoti bendrą siekį visame pasaulyje garsinti Prancūziją.

Pavyzdžiui, „Renault“ logotipas bus matomas ant penkių pagrindinių kortų (Philippe-Chatrier, Suzanne-Lenglen, Simonne-Mathieu ir 7 bei 14 kortų) tinklų. 2023 m. partnerystė buvo sustiprinta naujomis iniciatyvomis ir yra puiki proga abiem prekių ženklams propaguoti bendrą siekį visame pasaulyje garsinti Prancūziją.

Pavyzdžiui, „Renault“ logotipas bus matomas ant penkių pagrindinių kortų (Philippe-Chatrier, Suzanne-Lenglen, Simonne-Mathieu ir 7 bei 14 kortų) tinklų. 2023 m. partnerystė buvo sustiprinta naujomis iniciatyvomis ir yra puiki proga abiem prekių ženklams propaguoti bendrą siekį visame pasaulyje garsinti Prancūziją.

Pavyzdžiui, „Renault“ logotipas bus matomas ant penkių pagrindinių kortų (Philippe-Chatrier, Suzanne-Lenglen, Simonne-Mathieu ir 7 bei 14 kortų) tinklų. 2023 m. partnerystė buvo sustiprinta naujomis iniciatyvomis ir yra puiki proga abiem prekių ženklams propaguoti bendrą siekį visame pasaulyje garsinti Prancūziją.

Pavyzdžiui, „Renault“ logotipas bus matomas ant penkių pagrindinių kortų (Philippe-Chatrier, Suzanne-Lenglen, Simonne-Mathieu ir 7 bei 14 kortų) tinklų. 2023 m. partnerystė buvo sustiprinta naujomis iniciatyvomis ir yra puiki proga abiem prekių ženklams propaguoti bendrą siekį visame pasaulyje garsinti Prancūziją.

Pavyzdžiui, „Renault“ logotipas bus matomas ant penkių pagrindinių kortų (Philippe-Chatrier, Suzanne-Lenglen, Simonne-Mathieu ir 7 bei 14 kortų) tinklų. 2023 m. partnerystė buvo sustiprinta naujomis iniciatyvomis ir yra puiki proga abiem prekių ženklams propaguoti bendrą siekį visame pasaulyje garsinti Prancūziją.

Pavyzdžiui, „Renault“ logotipas bus matomas ant penkių pagrindinių kortų (Philippe-Chatrier, Suzanne-Lenglen, Simonne-Mathieu ir 7 bei 14 kortų) tinklų. 2023 m. partnerystė buvo sustiprinta naujomis iniciatyvomis ir yra puiki proga abiem prekių ženklams propaguoti bendrą siekį visame pasaulyje garsinti Prancūziją.

Pavyzdžiui, „Renault“ logotipas bus matomas ant penkių pagrindinių kortų (Philippe-Chatrier, Suzanne-Lenglen, Simonne-Mathieu ir 7 bei 14 kortų) tinklų. 2023 m. partnerystė buvo sustiprinta naujomis iniciatyvomis ir yra puiki proga abiem prekių ženklams propaguoti bendrą siekį visame pasaulyje garsinti Prancūziją.

Pavyzdžiui, „Renault“ logotipas bus matomas ant penkių pagrindinių kortų (Philippe-Chatrier, Suzanne-Lenglen, Simonne-Mathieu ir 7 bei 14 kortų) tinklų. 2023 m. partnerystė buvo sustiprinta naujomis iniciatyvomis ir yra puiki proga abiem prekių ženklams propaguoti bendrą siekį visame pasaulyje garsinti Prancūziją.

Pavyzdžiui, „Renault“ logotipas bus matomas ant penkių pagrindinių kortų (Philippe-Chatrier, Suzanne-Lenglen, Simonne-Mathieu ir 7 bei 14 kortų) tinklų. 2023 m. partnerystė buvo sustiprinta naujomis iniciatyvomis ir yra puiki proga abiem prekių ženklams propaguoti bendrą siekį visame pasaulyje garsinti Prancūziją.

Pavyzdžiui, „Renault“ logotipas bus matomas ant penkių pagrindinių kortų (Philippe-Chatrier, Suzanne-Lenglen, Simonne-Mathieu ir 7 bei 14 kortų) tinklų. 2023 m. partnerystė buvo sustiprinta naujomis iniciatyvomis ir yra puiki proga abiem prekių ženklams propaguoti bendrą siekį visame pasaulyje garsinti Prancūziją.

Pavyzdžiui, „Renault“ logotipas bus matomas ant penkių pagrindinių kortų (Philippe-Chatrier, Suzanne-Lenglen, Simonne-Mathieu ir 7 bei 14 kortų) tinklų. 2023 m. partnerystė buvo sustiprinta naujomis iniciatyvomis ir yra puiki proga abiem prekių ženklams propaguoti bendrą siekį visame pasaulyje garsinti Prancūziją.

Pavyzdžiui, „Renault“ logotipas bus matomas ant penkių pagrindinių kortų (Philippe-Chatrier, Suzanne-Lenglen, Simonne-Mathieu ir 7 bei 14 kortų) tinklų. 2023 m. partnerystė buvo sustiprinta naujomis iniciatyvomis ir yra puiki proga abiem prekių ženklams propaguoti bendrą siekį visame pasaulyje garsinti Prancūziją.

Pavyzdžiui, „Renault“ logotipas bus matomas ant penkių pagrindinių kortų (Philippe-Chatrier, Suzanne-Lenglen, Simonne-Mathieu ir 7 bei 14 kortų) tinklų. 2023 m. partnerystė buvo sustiprinta naujomis iniciatyvomis ir yra puiki proga abiem prekių ženklams propaguoti bendrą siekį visame pasaulyje garsinti Prancūziją.

Pavyzdžiui, „Renault“ logotipas bus matomas ant penkių pagrindinių kortų (Philippe-Chatrier, Suzanne-Lenglen, Simonne-Mathieu ir 7 bei 14 kortų) tinklų. 2023 m. partnerystė buvo sustiprinta naujomis iniciatyvomis ir yra puiki proga abiem prekių ženklams propaguoti bendrą siekį visame pasaulyje garsinti Prancūziją.

Pavyzdžiui, „Renault“ logotipas bus matomas ant penkių pagrindinių kortų (Philippe-Chatrier, Suzanne-Lenglen, Simonne-Mathieu ir 7 bei 14 kortų) tinklų. 2023 m. partnerystė buvo sustiprinta naujomis iniciatyvomis ir yra puiki proga abiem prekių ženklams propaguoti bendrą siekį visame pasaulyje garsinti Prancūziją.

Pavyzdžiui, „Renault“ logotipas bus matomas ant penkių pagrindinių kortų (Philippe-Chatrier, Suzanne-Lenglen, Simonne-Mathieu ir 7 bei 14 kortų) tinklų. 2023 m. partnerystė buvo sustiprinta naujomis iniciatyvomis ir yra puiki proga abiem prekių ženklams propaguoti bendrą siekį visame pasaulyje garsinti Prancūziją.

Pavyzdžiui, „Renault“ logotipas bus matomas ant penkių pagrindinių kortų (Philippe-Chatrier, Suzanne-Lenglen, Simonne-Mathieu ir 7 bei 14 kortų) tinklų. 2023 m. partnerystė buvo sustiprinta naujomis iniciatyvomis ir yra puiki proga abiem prekių ženklams propaguoti bendrą siekį visame pasaulyje garsinti Prancūziją.

Pavyzdžiui, „Renault“ logotipas bus matomas ant penkių pagrindinių kortų (Philippe-Chatrier, Suzanne-Lenglen, Simonne-Mathieu ir 7 bei 14 kortų) tinklų. 2023 m. partnerystė buvo sustiprinta naujomis iniciatyvomis ir yra puiki proga abiem prekių ženklams propaguoti bendrą siekį visame pasaulyje garsinti Prancūziją.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas