Sugrįžimas į trasą: „Škoda Sport“ varžėsi „Le Mans Classic“ lenktynėse

Ant „Tudor“ platformos pagamintas lenktyninis „Škoda Sport“ modelis 1950-aisiais dalyvavo garsiosiose 24 valandų Le Mano lenktynėse. Praėjus daugiau nei 70 metų, kruopščiai restauruotas originalus modelis grįžo į garsiąją trasą. 2023 metų „Le Mans Classic“ lenktynėse „blynas“ (angl. Pancake) – šį slapyvardį įkvėpė žemas aliuminis korpusas – vėl stojo prie starto linijos su savo originaliu 44 startiniu numeriu.

Sugrįžimas į trasą: „Škoda Sport“ varžėsi „Le Mans Classic“ lenktynėse

Dviviečio „Škoda Sport“ istorija prasideda dar 1949-ųjų rugsėjį, kai automobilis debiutavo Čekoslovakijos „Grand Prix“ lenktynėse Brno mieste. Jis išsiskyrė pasiteisinusia „Tudor“ technologija ir elegantišku, visiškai aliuminiu pontono formos korpusu.

Dviviečio „Škoda Sport“ istorija prasideda dar 1949-ųjų rugsėjį, kai automobilis debiutavo Čekoslovakijos „Grand Prix“ lenktynėse Brno mieste. Jis išsiskyrė pasiteisinusia „Tudor“ technologija ir elegantišku, visiškai aliuminiu pontono formos korpusu.

Dviviečio „Škoda Sport“ istorija prasideda dar 1949-ųjų rugsėjį, kai automobilis debiutavo Čekoslovakijos „Grand Prix“ lenktynėse Brno mieste. Jis išsiskyrė pasiteisinusia „Tudor“ technologija ir elegantišku, visiškai aliuminiu pontono formos korpusu.

Dviviečio „Škoda Sport“ istorija prasideda dar 1949-ųjų rugsėjį, kai automobilis debiutavo Čekoslovakijos „Grand Prix“ lenktynėse Brno mieste. Jis išsiskyrė pasiteisinusia „Tudor“ technologija ir elegantišku, visiškai aliuminiu pontono formos korpusu.

Dviviečio „Škoda Sport“ istorija prasideda dar 1949-ųjų rugsėjį, kai automobilis debiutavo Čekoslovakijos „Grand Prix“ lenktynėse Brno mieste. Jis išsiskyrė pasiteisinusia „Tudor“ technologija ir elegantišku, visiškai aliuminiu pontono formos korpusu.

Dviviečio „Škoda Sport“ istorija prasideda dar 1949-ųjų rugsėjį, kai automobilis debiutavo Čekoslovakijos „Grand Prix“ lenktynėse Brno mieste. Jis išsiskyrė pasiteisinusia „Tudor“ technologija ir elegantišku, visiškai aliuminiu pontono formos korpusu.

Dviviečio „Škoda Sport“ istorija prasideda dar 1949-ųjų rugsėjį, kai automobilis debiutavo Čekoslovakijos „Grand Prix“ lenktynėse Brno mieste. Jis išsiskyrė pasiteisinusia „Tudor“ technologija ir elegantišku, visiškai aliuminiu pontono formos korpusu.

Dviviečio „Škoda Sport“ istorija prasideda dar 1949-ųjų rugsėjį, kai automobilis debiutavo Čekoslovakijos „Grand Prix“ lenktynėse Brno mieste. Jis išsiskyrė pasiteisinusia „Tudor“ technologija ir elegantišku, visiškai aliuminiu pontono formos korpusu.

Dviviečio „Škoda Sport“ istorija prasideda dar 1949-ųjų rugsėjį, kai automobilis debiutavo Čekoslovakijos „Grand Prix“ lenktynėse Brno mieste. Jis išsiskyrė pasiteisinusia „Tudor“ technologija ir elegantišku, visiškai aliuminiu pontono formos korpusu.

Dviviečio „Škoda Sport“ istorija prasideda dar 1949-ųjų rugsėjį, kai automobilis debiutavo Čekoslovakijos „Grand Prix“ lenktynėse Brno mieste. Jis išsiskyrė pasiteisinusia „Tudor“ technologija ir elegantišku, visiškai aliuminiu pontono formos korpusu.

Dviviečio „Škoda Sport“ istorija prasideda dar 1949-ųjų rugsėjį, kai automobilis debiutavo Čekoslovakijos „Grand Prix“ lenktynėse Brno mieste. Jis išsiskyrė pasiteisinusia „Tudor“ technologija ir elegantišku, visiškai aliuminiu pontono formos korpusu.

Dviviečio „Škoda Sport“ istorija prasideda dar 1949-ųjų rugsėjį, kai automobilis debiutavo Čekoslovakijos „Grand Prix“ lenktynėse Brno mieste. Jis išsiskyrė pasiteisinusia „Tudor“ technologija ir elegantišku, visiškai aliuminiu pontono formos korpusu.

Dviviečio „Škoda Sport“ istorija prasideda dar 1949-ųjų rugsėjį, kai automobilis debiutavo Čekoslovakijos „Grand Prix“ lenktynėse Brno mieste. Jis išsiskyrė pasiteisinusia „Tudor“ technologija ir elegantišku, visiškai aliuminiu pontono formos korpusu.

Dviviečio „Škoda Sport“ istorija prasideda dar 1949-ųjų rugsėjį, kai automobilis debiutavo Čekoslovakijos „Grand Prix“ lenktynėse Brno mieste. Jis išsiskyrė pasiteisinusia „Tudor“ technologija ir elegantišku, visiškai aliuminiu pontono formos korpusu.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas