„Ichiban“ japonų kalba reiškia „numeris vienas“. Taip vadinasi ir prestižinis apdovanojimas, kurį „Toyota Motor Europe“ kasmet skiria tik nedidelei grupei mažmeninės prekybos atstovų, parduodančių šios markės automobilius. Šiemet tarp apdovanotųjų – ir bendrovė Lietuvoje „Tokvila“.

Daugiau nei 2500 „Toyota“ prekybos atstovybių Senajame žemyne kasmet varžosi dėl garbės tapti vienu iš 47 „Ichiban“ vardo laimėtojų, demonstruodami unikalų požiūrį ir pastangas tapti geriausiu vietos mažmenininku. Šiais metais šį trokštamą apdovanojimą laimėjo 47 įmonės iš 32 Europos šalių, o tarp jų buvo ir lietuviškas vardas – mūsų šalyje šis apdovanojimas atiteko bendrovei „Tokvila“.

„Aš labai didžiuojuosi „Tokvila“, kuri akivaizdžiai pademonstravo orientaciją į klientus ir darbuotojus, o tai lėmė sėkmingą veiklą Lietuvoje bei ambicijos tapti geriausiu pardavėju įgyvendinimą“, – po apdovanojimų ceremonijos pagyrų nugalėtojams negailėjo „Toyota Baltic AS“ prezidentas Mika Elojärvi.

Apdovanojimų renginys buvo pažymėtas „Schloss Elmau“ – išskirtiniame viešbutyje, įsikūrusiame Vokietijos Alpėse, kur vyksta didžiųjų pasaulio valstybių septyneto G7 viršūnių susitikimai.

Laimėję mažmenininkai renginio metu įsijungė į platesnę diskusiją su „Toyota“ vadovais ir įkvepiančiais kviestiniais pranešėjais. Gamintojai pabrėžė džiaugęsi galėję apdovanoti geriausius Europoje ne tik už pardavimų rezultatus ir klientų patirtį, bet ir už tvarumo, mobilumo paslaugų ir indėlio į visuomenę pasiekimus.

Specialūs kviestiniai pranešėjai su renginio dalyviais pasidalino savo ateities vizijomis. Štai „Energy Observer“ įkūrėjas ir laivybos kapitonas Victorienas Erussard’as atskleidė, kaip jo svajonė apie tvarią ateitį ir perėjimą prie jos virto realybe su pirmuoju vandeniliu varomu nulinės emisijos laivu. Mažmeninės prekybos ekspertė Natalie Berg supažindino auditoriją su mažmeninės prekybos ateities vizija ir klientų elgsenos raida.

„Esate geriausi iš geriausių, sektinas pavyzdys, viršijant klientų lūkesčius, suteikiant jiems įsimintiną patirtį ir greitai pritaikantys savo verslą prie besikeičiančių rinkos sąlygų“, – ceremonijos metu nugalėtojus su jų išskirtiniais pasiekimais sveikino „Toyota Motor Europe“ prezidentas ir generalinis direktorius Mattas Harrisonas.

„Dvejus metus dėl COVID pandemijos galėjome džiaugtis apdovanojimais tik virtualiai, todėl šiemet mums buvo didelė garbė gyvai susitikti ir apdovanoti geriausius Europos mažmenininkus už jų pardavimų rezultatus ir klientų patirtį. Ne mažiau džiaugiamės prekybos atstovų atsparumu ir veržlumu permainingais laikais, jų energija siekiant daugiau, ieškant naujų būdų, kaip nuolat prisitaikyti vyraujant neapibrėžtumui.

Žengti papildomus žingsnius niekada nebuvo lengva, bet visi žinome, kad tai pasiteisina. Tokie pasiekimai lengvai neateina, todėl nugalėtojams – didžiausia pagarba už jų sunkų darbą“, – pažymėjo „Toyota Motor Europe“ pardavimų, rinkodaros ir klientų patirties viceprezidentas Didier Gambart’as.

guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas