Vidaus varikliais varomų automobilių dienos – suskaičiuotos? Ekspertas įvardijo pagrindines jų problemas ir pasakė kokie galimi sprendimai

Nauji automobiliai yra sparčiai elektrifikuojami ne tik dėl ekologinių sumetimų. Taip, gamintojai yra spaudžiami mažinti transporto išskiriamą emisiją, bet yra ir kita bėda – vidaus degimo varikliai jau yra beveik pasiekę savo našumo ribas. Ar dar yra galimybių juos patobulinti, kad šie būtų ne tik galingesni, bet ir efektyvesni, ir ar apskritai verta tą daryti?

Vidaus varikliais varomų automobilių dienos – suskaičiuotos? Ekspertas įvardijo pagrindines jų problemas ir pasakė kokie galimi sprendimai

Vidaus degimo varikliai nėra našūs. Šiuolaikinių modernių agregatų terminis efektyvumas siekia tik apie 30–40 proc. Didžioji dalis energijos, gaunamos sudeginus degalus, virsta iššvaistoma šiluma, o ne ratus sukančia jėga.

Vidaus degimo varikliai nėra našūs. Šiuolaikinių modernių agregatų terminis efektyvumas siekia tik apie 30–40 proc. Didžioji dalis energijos, gaunamos sudeginus degalus, virsta iššvaistoma šiluma, o ne ratus sukančia jėga.

Vidaus degimo varikliai nėra našūs. Šiuolaikinių modernių agregatų terminis efektyvumas siekia tik apie 30–40 proc. Didžioji dalis energijos, gaunamos sudeginus degalus, virsta iššvaistoma šiluma, o ne ratus sukančia jėga.

Vidaus degimo varikliai nėra našūs. Šiuolaikinių modernių agregatų terminis efektyvumas siekia tik apie 30–40 proc. Didžioji dalis energijos, gaunamos sudeginus degalus, virsta iššvaistoma šiluma, o ne ratus sukančia jėga.

Vidaus degimo varikliai nėra našūs. Šiuolaikinių modernių agregatų terminis efektyvumas siekia tik apie 30–40 proc. Didžioji dalis energijos, gaunamos sudeginus degalus, virsta iššvaistoma šiluma, o ne ratus sukančia jėga.

Vidaus degimo varikliai nėra našūs. Šiuolaikinių modernių agregatų terminis efektyvumas siekia tik apie 30–40 proc. Didžioji dalis energijos, gaunamos sudeginus degalus, virsta iššvaistoma šiluma, o ne ratus sukančia jėga.

Vidaus degimo varikliai nėra našūs. Šiuolaikinių modernių agregatų terminis efektyvumas siekia tik apie 30–40 proc. Didžioji dalis energijos, gaunamos sudeginus degalus, virsta iššvaistoma šiluma, o ne ratus sukančia jėga.

Vidaus degimo varikliai nėra našūs. Šiuolaikinių modernių agregatų terminis efektyvumas siekia tik apie 30–40 proc. Didžioji dalis energijos, gaunamos sudeginus degalus, virsta iššvaistoma šiluma, o ne ratus sukančia jėga.

Vidaus degimo varikliai nėra našūs. Šiuolaikinių modernių agregatų terminis efektyvumas siekia tik apie 30–40 proc. Didžioji dalis energijos, gaunamos sudeginus degalus, virsta iššvaistoma šiluma, o ne ratus sukančia jėga.

Vidaus degimo varikliai nėra našūs. Šiuolaikinių modernių agregatų terminis efektyvumas siekia tik apie 30–40 proc. Didžioji dalis energijos, gaunamos sudeginus degalus, virsta iššvaistoma šiluma, o ne ratus sukančia jėga.

Vidaus degimo varikliai nėra našūs. Šiuolaikinių modernių agregatų terminis efektyvumas siekia tik apie 30–40 proc. Didžioji dalis energijos, gaunamos sudeginus degalus, virsta iššvaistoma šiluma, o ne ratus sukančia jėga.

Vidaus degimo varikliai nėra našūs. Šiuolaikinių modernių agregatų terminis efektyvumas siekia tik apie 30–40 proc. Didžioji dalis energijos, gaunamos sudeginus degalus, virsta iššvaistoma šiluma, o ne ratus sukančia jėga.

Vidaus degimo varikliai nėra našūs. Šiuolaikinių modernių agregatų terminis efektyvumas siekia tik apie 30–40 proc. Didžioji dalis energijos, gaunamos sudeginus degalus, virsta iššvaistoma šiluma, o ne ratus sukančia jėga.

Vidaus degimo varikliai nėra našūs. Šiuolaikinių modernių agregatų terminis efektyvumas siekia tik apie 30–40 proc. Didžioji dalis energijos, gaunamos sudeginus degalus, virsta iššvaistoma šiluma, o ne ratus sukančia jėga.

Vidaus degimo varikliai nėra našūs. Šiuolaikinių modernių agregatų terminis efektyvumas siekia tik apie 30–40 proc. Didžioji dalis energijos, gaunamos sudeginus degalus, virsta iššvaistoma šiluma, o ne ratus sukančia jėga.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas