Vokietijos automobilių milžinė „Volkswagen“ tikslas išstumti „Tesla“ iš lyderių sąrašo – neišdegė. Paskelbus pirmosios metų pusės pardavimų rezultatus, paaiškėjo, kad „VW ID.3“ pardavimai nebuvo tokie geri, jog sugebėtų mesti rimtesnį iššūkį Elono Musko vadovaujamai kompanijai.
Praėjusių metų rugsėjį pristatytas „Volkswagen“ hečbekas buvo parduotas 30 292 kartus, o tai yra daugiau nei dvigubai mažiau nei „Tesla Model 3“. Pastarasis elektromobilis tapo populiariausiu Europoje, žvelgiant į pirmosios metų pusės pardavimus. Pranešama, kad „Tesla“ modelio pardavimai perkopė 65 tūkst. ribą, o tokie skaičiai neįkandami jokiam kitam gamintojui.
Elektromobilio modelis | Pardavimai |
---|
1. Tesla Model 3 | 65,976 |
---|
2. VW ID3 | 30,292 |
---|
3. Renault Zoe | 30,126 |
---|
4. VW ID4 | 24,204 |
---|
5. Hyundai Kona | 22,234 |
---|
6. Kia Niro | 20,941 |
---|
7. Peugeot 208 | 20,194 |
---|
8. Fiat New 500 | 18,828 |
---|
9. VW e-Up | 17,838 |
---|
10. Nissan Leaf | 15,640 |
---|
Trečioje pozicijoje galime matyti „Renault“ sukurtą „Zoe“ elektromobilį, kuris labai nežymiai atsiliko nuo „Volkswagen“. Gamintojas per pirmąją 2021 metų pusę pardavę 30 126 šio automobilio modelių. Ketvirtoje vietoje – dar vienas VW produktas ir tai – „VW ID.4“, kurį įsigijo 24 204 pirkėjai. Verta paminėti ir tai, jog tarp dešimties populiariausių elektromobilių Europoje rasime ir dar vieną „Volkswagen“ transporto priemonę – tai devintoje vietoje esantis „e-Up“ modelis.
Penktoje vietoje randame „Hyundai Kona“, laipteliu žemiau – „Kia Niro“, o septintoje vietoje – „Peugeot 208“. Lentelės apačioje puikuojasi ir „Fiat“ sukurtas „New 500“ bei „Nissan Leaf“. Pranešama, kad pirmoje metų pusėje Europoje buvo parduota daugiau nei 483 tūkst. elektromobilių, kas yra 124 proc. daugiau nei praėjusiais metais.
Įdomu ir tai, jog „Volkswagen“ planas aplenkti „Tesla“ tapo visišku fiasko. Net ir sudėjus naujųjų „ID.3“ ir „ID.4“ modelių pardavimus, vokiečių bendrovė negalėtų aplenkti E.Musko valdomos bendrovės. Niekam ne paslaptis, jog „Tesla“ naudojo itin agresyvią pardavimų strategiją antrajam metų ketvirčiui artėjant link pabaigos, o tai puikiai atsispindi ir aukščiau pateiktoje lentelėje.