Lietuviai taip pat vertina „Toyota“ patikimumo, o ši bendrovė išskirtinė dar ir tuo, kad nė vienas automobilio modelis neiškreipia vidurkio, nes yra visi jie yra itin patikimi. Beveik kiekvienas „Toyota“ gaminamas automobilis yra atsparus gedimams.
Dauguma „Toyota“ sukurtų transporto priemonių patenka į geriausiųjų penketuką savo kategorijose ir beveik nė viena iš jų nepatenka į žemiausią 50-ąjį procentilį. Be to, japonai automobilius gamina jau seniai ir yra išsprendusi daugybę klaidų.
Garsusis „Toyota Prius“ buvo vienas pirmųjų populiarių hibridinių automobilių, o nuo to laiko „Toyota“ hibridinės sistemos tik tobulėjo. Be to, yra daug naudotų kompanijos automobilių, kurie gerai išlaikė savo vertę ir važinėja iki šiol.
Dėl nuoseklumo visoje gamoje ir pažangių technologijų, kurios naudojamos hibridiniuose automobiliuose, „Toyota“ užsitarnavo vieno patikimiausių automobilių gamintojų pripažinimą. Bilis.lt šiandien siūlo pažvelgti į penkis japonų šedevrus, kurie išsiskiria savo patikimumu.
2013 Toyota RAV4
„Toyota RAV4“ visada buvo patikima transporto priemonė. Ypač išsiskiria 2008, 2010 ir 2013 metų modeliai, kurie yra šiek tiek patikimesni už kitų metų modelius.
Be įprastų aukštų patikimumo balų, 2013 metų varianto automobilio priežiūra vidutiniškai kainuoja ne daugiau kaip 450 eurų per metus. Tai yra mažiau nei daugelio transporto priemonių, įskaitant kai kurias kitas šiame sąraše esančias „Toyota“.
Galbūt dar įspūdingiau yra tai, kad šis 11 metų senumo automobilis vis dar surenka kiek daugiau nei 50 proc. savo pradinės vertės. Žmonės mėgsta RAV4, ir tai yra akivaizdu.
2016 Toyota Corolla
2016 metais pagaminta „Toyota Corolla“ yra vienas patikimiausių kada nors sukurtų automobilių. Jis plaukia per patikimumo rodiklius.
Jos metinės remonto išlaidos yra vienos mažiausių iš visų šiame sąraše esančių „Toyota“ – 370 eurų per metus. Be to, „Corolla“ paprastai gana gerai išlaiko savo vertę – 10 metų senumo modeliai daugeliu atvejų išlaiko daugiau nei pusę savo pradinės vertės, net kai jų riba gerokai viršija 100 tūkst.
Trumpai tariant, šie automobiliai gyvuoja ilgai, o jų išlaidos ir perpardavimo vertė tai atspindi
2008 Toyota Prius
Automobilis, kuris Lietuvos keliuose sutinkamas itin dažnai. 2008 metų „Toyota Prius“ yra stebėtinai patikima transporto priemonė, ypač turint omenyje, kad ji turi hibridinę pavarą, kai ji dar nebuvo labai paplitusi.
„JD Power“ ir kiti vertintojai suteikė jam aukštą įvertinimą, o „RepairPal“ rodo, kad vidutinės metinės 2008 metais išleisto „Prius“ išlaidos buvo apie 370 eurų. Net ir žvelgiant į pastarojo meto remonto istoriją, didelių remontų nėra daug.
Šis mažylis tiesiog puikiai važiuoja. Nėra įprasta, kad kuris nors automobilis įveiktų 400 tūkst. kilometrų, tačiau „Prius“, atrodo, tai pavyksta dažniau nei daugeliui kitų.
2014 Toyota Camry Hybrid
„Toyota Camry Hybrid“ buvo puiki transporto priemonė savo klestėjimo laikais. „JD Power“ jam skyrė vieną aukščiausių patikimumo balų iš visų bet kurių metų „Toyota“ modelių.
Jį labai gerai įvertino ir kitos institucijos. „RepairPal“ teigia, kad 2014 metų „Camry Hybrid“ priežiūra kainuoja mažiau nei 400 eurų per metus, o tai taip pat yra puikus rezultatas tokio senumo automobiliui. Jis puikiai konkuravo su „Prius“, ypač senesniais modeliais.
2014 Toyota Camry
Įsivaizduokite visus 2014 metų „Camry Hybrid“ privalumus ir aukštą patikimumą, bet išbraukite sudėtingas hibridinės transmisijos dalis.
Lieka vienas patikimiausių kada nors sukurtų automobilių – įprastas 2014 metų „Camry“. Pagal prognozuojamą patikimumą „JD Power“ jį vertina 92 balais iš 100, o tai yra puikus rezultatas. „RepairPal“ patvirtina tai, kad metinės remonto sąnaudos yra palyginti nedidelės, o dar labiau tai patvirtina aukštas „Consumer Reports“ įvertinimas.
Akivaizdu, kad automobilis vis dar genda, tačiau jis tiesiog negenda taip dažnai kaip kiti automobiliai.
Thank you for your sharing. I am worried that I lack creative ideas. It is your article that makes me full of hope. Thank you. But, I have a question, can you help me?