Pirmasis „Huawei” automobilis į gatves išriedės jau balandį

Pirmasis „Huawei” automobilis į gatves išriedės jau balandį

Pastaruoju metu išmaniuosius telefonus, kaip didžiausią technologijų entuziastų susidomėjimo objektą, keičia elektriniai automobiliai. Į kosmosą, kaip Elono Musko raketos, šovusios „Tesla” akcijos, „Audi” paskelbimas apie ketinimą iki 2030 metų nutraukti automobilių su vidaus degimo varikliais gamybą (plačiau) bei „Apple” bandymai užmegzti kontaktus su įvairiais garsiais automobilių gamintojais tai tik patvirtina. Tačiau į šį traukinį suspėti skuba ir „Huawei”, kurios pirmasis jos automobilis į gatves turėtų išriedėti jau balandį.

Akivaizdu, jog tokio produkto Kinijos technologijų milžinė viena pati taip greitai negalėtų išleisti - jai talkina viena Kinijos valstybinių automobilių gamybos kompanijų „BAIC BluePark”. Nepaisant to, kad ši bendrovė daugeliui lietuvių nėra gerai žinoma, automobilių pasaulyje ji jau spėjo pagarsėti - daugiau nei prieš dešimtmetį iš „GM” perėmė dabar jau nebeegzistuojančios „Saab” markės technologijas. Įmonė taip pat kartu su „Mercedes-Benz” valdančia „Daimler” ir „Hyundai” valdo kelis fabrikus, kurie Kinijoje gamina šių markių automobilius.

Tiesą sakant, „Huawei” teigia, kad naujasis abiejų kompanijų kūrinys netgi nebus ženklinamas „Huawei” logotipu - tai iš esmės bus praėjusių metų pabaigoje debiutavusio „BAIC ARCFOX αS” elektromobilio speciali versija, paženklinta HBT raidėmis. Ką šis sutrumpinimas reiškia? Greičiausiai „Huawei BluePark together” (liet. „Huawei BluePark kartu”).

Pagrindinis naujojo „ARCFOX αS HBT” varianto skirtumas nuo standartinio modelio bus „Huawei” gamybos lazerinis radaras (LiDar). Tiesą sakant, jų bus net 3. Jie leis iš didelio atstumo aptikti kelyje pasitaikančias kliūtis bei kitus eismo dalyvius ir taip padės saugiai automobilį sustabdyti ar keisti važiavimo kryptį. Papildomai šis ratuotis dar bus aprūpintas 6 milimetrų ilgio bangų radaru, 12 kamerų, 13 ultragarsinių jutiklių bei visų šių sensorių surinktą informaciją apdorojančiu kompiuteriu, kurio galia sieks net 352Tops. Kaip ir galima spėti, visas šis arsenalas bus naudojamas autonominiam vairavimui - „HBT” paženklinto modelio vairuotojui beliks tik patogiai įsitaisyti sėdynėje ir sulaukti, kol jis bus pristatytas į kelionės tikslą, praktiškai neįdedant jokių pastangų.

„ARCFOX αS HBT” turėtų būti pristatytas balandį vyksiančioje Šanchajaus automobilių parodoje, o netrukus po to turėtų išriedėti ir į gatves. Praktiškai neabejojama, kad ši transporto priemonė bus pardavinėjama tik Kinijos rinkoje, tačiau dėl to jaudintis neverta. „Huawei” užsiminė, kad ji turi tikslą ne pati gaminti automobilius, o padėti jų gamintojams (ne tik „BAIC”) diegti geresnes savavaldžio vairavimo technologijas. Vienu iš svarbiausių tikslų laikomas LiDar radaro gamybos kainos sumažinimas nuo 200 iki 100 JAV dolerių. Tai leistų šią, vieną pagrindinių autonominio vairavimo technologijų, išvysti net ir pigiausiuose automobiliuose.

Ar patiko šis įrašas? Prisidėkite prie šio ir panašių įrašų kūrimo, tapkite mūsų rėmėjais! Tai padaryti galite paspaudę čia.

Komentarai

Kol kas komentarų nėra.

Daugiau naujienų