Klientų lojalumas yra viena svarbiausių įmonių siekiamybių. Jos dažnai verčiasi per galvą, kad tik išlaikytų klientus - vieniems tai sekasi puikiai, kitiems nelabai. Puikus to pavyzdys - „Apple“, kurios klientai yra vieni ištikimiausių pasaulyje.
Neseniai buvo atlikta apklausa, siekiant išsiaiškinti klientų lojalumą prekės ženklui. Apklausus respondentus paaiškėjo, kad „Apple“ klientų lojalumas pasiekė neregėtas aukštumas, o štai „Android“ išmaniųjų telefonų naudotojų - pastebimai sumenko. Apklausoje dalyvavo 5000 amerikiečių.

Pačią apklausą vykdė „SellCell“ kompanija, pasinaudodama „AndroidAuthority“ portalu. Ji nustatė, kad net 91,9% apklausos dalyvių vėl rinktųsi „iPhone“ išmanųjį telefoną, jei būtų priversti pirkti kitą įrenginį. Kol kas tai pats didžiausias „iPhone“ klientų lojalumas, koks tik buvo fiksuotas. Iš priešininkų stovyklos neblogu klientų lojalumu gali pasigirti nebent „Samsung“. Tiesa, Pietų Korėjos milžinės klientų lojalumas smuko nuo 86,7% 2019 metais iki 74% šiais metais.
Tai galima paaiškinti ir tuo kad, „Apple“ vienintelė gamina „iPhone“ telefonus, todėl žmonėms, kuriem nori likti „Apple” arba jiems patinka „iOS” operacinė sistema, paprasčiausiai neturi alternatyvos. Dažnu atveju, kai svarstoma atsinaujinti „iPhone“ telefoną būna tik du pasirinkimai - pirkti šių ar praėjusių metų flagmaną. Na, o štai „Android“ ekosistemoje verda nuožmi konkurencija - jei nepatinka kuria linkme eina, tarkime, „LG“, galima pirkti „Samsung“ ar kito gamintojo telefoną ir per daug nesukti galvos.

Kalbant apie kitų gamintojų išmaniųjų telefonų pirkėjus, situacija dar prastesnė. Klientų lojalumas dar žemesnis nei „Samsung“ ir net nesiekia 50%. Štai „Google“ išmaniųjų telefonų pirkėjų lojalumas siekia 65,2%, o štai „LG“ ar „Motorola“ - atitinkamai vos 37,4% ir 29%. Tai reiškia, kad pirkėjai vieną kartą nusipirkę šių gamintojų produkcijos po to jos atsisako ir gali būti, kad niekada ir negrįžta. Manoma, kad „Apple“ populiarumas smarkiai išaugo po pranešimo apie sugriežtinamą privatumo politiką, maždaug 52,9% pirkėjų, kurie nusisuko nuo „Samsung“, manoma, gali pasirinkti „iPhone“ telefonus dėl geresnės asmens duomenų apsaugos ir kitų „Apple” pranašumų.

„Apple“ visada skyrė didelį dėmesį klientams, tad nenuostabu, kad jie ir yra tokie lojalūs, ypač kai „Android“ ekosistemą krečia skandalai, susiję su šnipinėjimu ir duomenų vagystėmis. Didelė dalis apklaustųjų (31,5%) nurodė, kad perėjimą į kito gamintojo stovyklą lemia, kaip įmonė tvarko privačius duomenis ir ar seka savo vartotojus. Klientai linkę būti lojalūs tiems prekės ženklams, kurie sugeba užtikrinti asmens duomenų saugumą ir privatumą.
0 komentarų
Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.