„Volkswagen” apsisprendė: greičiausių automobilių gamintoją „Bugatti” iškeitė į elektromobilius

„Volkswagen” apsisprendė: greičiausių automobilių gamintoją „Bugatti” iškeitė į elektromobilius

Kaip praneša „Bloomberg“, vienas žymiausių vokiečių sportinių automobilių gamintojas „Porsche“, priklausantis „Volkswagen Group” koncernui, oficialiai padidino savo akcijų dalį Kroatijos startuolyje „Rimac“ iki 24 procentų.

„Porsche“ direktorių taryba patvirtino, kad jų valdoma Kroatijos elektrinių automobilių startuolio „Rimac“ akcijų dalis padidėjo nuo 15% iki 24%. Tiesa, pranešime atskirai pabrėžiama, kad „Porsche“ neįgaus „Rimac“ gamybos ir dizaino kontrolės, dėl kurios anksčiau nerimavo startuolio įkūrėjas Mate'as Rimacas.

Šioje operacijoje yra du įdomūs dalykai. Pirma, naujų investicijų suma siekia vos 70 milijonų eurų, kuri, analitikų teigimu, yra akivaizdžiai mažesnė, nei verti papildomai įgyti 9% „Rimac“ akcijų. Antras į akis krintantis dalykas - paties Rimaco migloti komentarai po jo įrašu „Facebook“, kur jis patvirtino, kad 70 milijonų yra „Porsche“ investicija, o ne sandorio suma ir tikrai ne žymeklis vertinant jo įmonės vertę. Be to, jis tiesiogiai rašė, kad abi šalys derasi dėl kitų sandorių, kuriuos galima vertinti kaip netiesioginį gandų apie... brangiausių ir greičiausių serijinių automobilių gamintojo „Bugatti“ perdavimo patvirtinimą.

Prisiminkime, kad, remiantis gandais, „Volkswagen“ koncernas, kuriam priklauso „Porsche“ ir „Bugatti“, planuoja mainais į „Rimac“ akcijas, kroatams atiduoti „Bugatti“ kontrolę. Sandorio esmė ta, kad jis išspręs pagrindines „Bugatti“ problemas. Virš šios markės kaupiasi tamsus debesis dėl to, kad jos milžiniško darbinio tūrio benzininiai modeliai netrukus gali būti uždrausti pardavinėti Europoje dėl kasmet didėjančių aplinkosaugos reikalavimų. Savo ruožtu „Rimac“ ruošiasi išleisti elektrinį „C_Two“ automobilį, kuris netgi bus greitesnis už „Bugatti“ ir neturės problemų su aplinkosaugininkais.

Dėl to planuojamas abipusiai naudingas sandoris, pagal kurį „Rimac“ bus perduotos teisės į „Bugatti“ prekės ženklą, po kurio kroatai įgaus galimybę senais kolekcionierių pamėgtais „Bugatti” legendiniais pavadinimais gaminti naujus elektrinius hiperautomobilius, mainais už tai atiduodami nemenką akcijų dalį „Porsche“.

Ar patiko šis įrašas? Prisidėkite prie šio ir panašių įrašų kūrimo, tapkite mūsų rėmėjais! Tai padaryti galite paspaudę čia.
Temos: Volkswagen

Komentarai

Kol kas komentarų nėra.

Daugiau naujienų