„Volkswagen“ oficialiai taria sudie: nebekurs naujų vidaus degimo variklių

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Repudiandae velit quae consequuntur vitae, nisi suscipit, est beatae?

„Volkswagen“ oficialiai taria sudie: nebekurs naujų vidaus degimo variklių Photo caption

Automobilių gamintojų naujienos apie vidaus degimo variklių gamybos nutraukimą virsta kasdienybe - link to juda ir vienas didžiausių pasaulyje autokoncernų „Volkswagen“. Kompanija pranešė vokiečių portalui „Automobilwoche“, jog nebeturi planų kurti naujų vidaus degimo motorų. Generalinis „VW“ direktorius Ralf Brandstaetter minėjo, jog vietoje to dėmesys bus skiriamas esamų jėgainių tobulinimui, siekiant prisitaikyti prie vis griežtėjančių Europos Sąjungos emisijų standartų. Neabejojama, kad laikui bėgant kompanija pereis prie šimtaprocentinio susitelkimo ties elektromobilių gamyba.

Akivaizdu, kad artėja vidaus degimo variklių paskutinioji, tačiau viskas nepasikeis pernakt - anksčiau šį mėnesį „Volkswagen“ pranešė, kad iki 2030-ųjų siekia padvigubinti savo parduodamų elektromobilių skaičius. Taip pat numatoma kuriam laikui palikti esminius benzininius modelius - „Golf“, „Passat“, „T-Roc“ ir „Tiguan“, tačiau ir čia nebus apsieita be rimtų pokyčių. Kitos kartos šių automobilių modeliai bus sukurti taip, kad būtų kiek įmanoma efektyvesni, o tai reiškia plug-in hibridines technologijas, įgalinančias važiavimą tiek benzinu, tiek elektra.

Taip pat Ralf Brandstaetter atskleidė ir finansinius planus - kompanija žada iš benzininių ir dyzelinių automobilių prekybos gautą pelną investuoti į elektromobilių kūrimą ir gamybą. „Volkswagen“ tikisi, jog iki 2030-ųjų 70% kompanijos parduotų automobilių Europoje bus elektriniai. Šie lūkesčiai kiek žemesni Azijos ir JAV regionuose - čia tikimasi, kad bent 50% parduodamų naujų transporto priemonių bus elektrinės.

„VW“ pranešimas apie naujų motorų kūrimo nutraukimą buvo paviešintas vos keliomis dienomis vėliau, nei labai panašūs „Audi“ vadovo Makus Duesmann planai. Tikėtina, kad visos „Volkswagen Group“ priklausančios dukterinės kompanijos seks šiuo pavyzdžiu - jau pernai „Audi“ buvo viešai paskelbta kaip pagrindinė grandis „VW Group“ tyrimų ir plėtros skyriuje.

„Volkswagen“ nėra vienintelis automobilių gamintojas, atskleidęs planus atsisakyti iškastinio kuro jėgainių. Švedų „Volvo“ žada būti vien elektromobilių gamintoja iki 2030-ųjų, „General Motors“ persikvalifikuos iki 2035-ųjų, o „Ford“ Europos rinkoje siūlys tik elektrinius modelius nuo 2030-ųjų metų. Tačiau ne visi gamintojai skuba priimti tokius sprendimus - „VW Group“ priklausanti „Porsche“ atskleidė tik tiek, kad iki 2030-ųjų nežada elektrifikuoti savo 911 sportinio automobilio, tačiau kas bus po to galime tik spėlioti.

Error occurred