„Ferrari“ komandai atstovaujantis Charlesas Leclercas finišavo penktoje pozicijoje, o Carlosas Sainzas liko septintas. Dar prieš sezoną, italų ekipa neslėpė didelių ambicijų, kurias dar labiau kurstė atnaujintas SF-23 bolidas. Buvo tikimasi, kad automobilis išspręs daugumą problemų, su kuriomis komanda susidūrė 2022 metais.
Didžiulės legendinės F1 komandos ambicijos dužo į šipulius, kuomet paaiškėjo, jog bolidas yra nenuspėjamas vairuotojams važiuojant dideliu greičiu ir sunkiai valdomas lenktynėse. Ch.Leclercas 2023 metų „Formulės 1“ sezoną įvertino kaip nuviliančiu.
„Tiesą sakant, tai buvo nuviliantis sezonas. Po praėjusių metų tikėjomės ateiti į šį sezoną ir bandyti kovoti dėl čempiono titulo. Jau po pirmųjų lenktynių supratome kaip tai bus sunku. „Red Bull“ žengė didžiulį žingsnį į priekį, ypač žvelgiant į jų lenktynių tempą. Mes tokio pat žingsnio nepadarėme. Taigi nuo tos akimirkos buvo šiek tiek apmaudu“, – pripažino „Ferrari“ lenktynininkas.
Monakietis yra įsitikinęs, jog norint grįžti į kovą dėl pirmųjų pozicijų, komanda privalo „užpildyti didžiules spragas“. „Ferrari“ ne tik neprilygo konstruktorių taurę iškovojusiai „Red Bull“ ekipai, bet galiausiai nusileido ir „Mercedes“, kurie čempionatą užbaigė būdami antroje pozicijoje.
„Kitą vertus, jeigu žiūrėsime tik į šį sezoną, manau, kad per visą sezoną žengėme kelis žingsnius į priekį. Tai, žinoma, nuteikia teigiamai ir suteikia pasitikėjimo, žvelgiant į ateitį“, – sakė Ch.Leclercas.
„Ferrari“ lenktynininkas įsitikinęs, jog jo atstovaujama komanda privalo užpildyti esamas spragas, kas leistų grįžti į kovą su „Red Bull“. Ch.Leclercas akcentavo sunkų darbą, kurį privalo atlikti žiemos pertraukos metu bei neslėpė lūkesčių, jog 2024 metų sezoną komanda galės pasitikti būdama stipresnė.