„Mercedes“ ir „Ferrari“ lenktynininkai tuomet buvo diskvalifikuoti, nes „Formulės 1“ automobilių apačioje montuojama speciali lenta buvo nusidėvėjusi daugiau nei leidžiama, ką veikiausiai nulėmė skirtingų veiksnių derinys, įskaitant ir sprintą. Galima problema dėl nelygios dangos buvo pastebėta tik po kvalifikacijos, kai visi automobiliai įvažiavo į Parc Fermé.
Kadangi L.Hamiltonui ir Ch.Leclercui būti reikėję keisti nustatymus, kad kompensuotų trasos nelygumus, pora nusprendė rizikuoti lenktynėse, o ne startuoti iš boksų juostos. M.Verstappenas mano, kad šią taisyklę reikėtų peržiūrėti dar kartą ir turėtų būti daugiau atsižvelgiama į aplinkybes.
„Jei per FP1 važiuoji nors truputį ne taip, kaip reikia, su tokia sąranka lieki visą likusį sprinto savaitgalį. Tai išties nemalonu. Šiemet turėjome keletą tikrai gerų sprinto savaitgalių, tačiau nebuvau visiškai patenkintas. Paimkime važiavimo aukštį Austine. „Mercedes“ ir „Ferrari“ tyčia nenustatė savo automobilių per žemai, tačiau kartą pasukus neteisingu keliu (nustatymų atžvilgiu – red.past.), kelio atgal nebėra”, – kalbėjo triskart F1 čempionas.
„Red Bull“ pilotas pasiūlė pakoreguoti sprinto lenktynių savaitgalio formatą ir pritarė idėjai įvesti dvi skirtingas Parc Fermé lenktynes. Tiesa, paklaustas ar reikėtų sprinto lenktynėms naudoti vieno rato kvalifikaciją, jis tam nepritarė. M.Verstappenas įsitikinęs, kad tai būtų pernelyg rizikinga.