Ar kada nors esate susimąstėte, kiek kilometrų kasmet nuvažiuojama „Formulės 1“ trasose? Oficialus čempionato padangų gamintojas „Pirelli“ pateikė jums atsakymą. Praėjus kiek daugiau nei mėnesiui nuo 2023 metų sezono pabaigos, padangų gamintojo atstovai atskleidė metinius duomenis.
Tikriausiai nieko nenustebins, jog didžioji dauguma ratų buvo įveikta naudojant slick padangas, o tarpinės ir lietaus padangos buvo panaudotos įveikiant tik 6,31 proc. visos distancijos. Naudojant C3 padangas buvo įveikti 105 499 kilometrai, kas sudaro 36,57 proc. C4 mišinys buvo panaudotas 27,43 proc., C2 – 15,41 proc., o C5 – 13,55 proc. distancijos įveikti. Mažai naudojamos buvo kiečiausios „Pirelli“ padangos – C1 mišiniui atiteko 5,73 proc.
Tikriausiai nieko nenustebins, jog didžioji dauguma ratų buvo įveikta naudojant slick padangas, o tarpinės ir lietaus padangos buvo panaudotos įveikiant tik 6,31 proc. visos distancijos. Naudojant C3 padangas buvo įveikti 105 499 kilometrai, kas sudaro 36,57 proc. C4 mišinys buvo panaudotas 27,43 proc., C2 – 15,41 proc., o C5 – 13,55 proc. distancijos įveikti. Mažai naudojamos buvo kiečiausios „Pirelli“ padangos – C1 mišiniui atiteko 5,73 proc.
Tikriausiai nieko nenustebins, jog didžioji dauguma ratų buvo įveikta naudojant slick padangas, o tarpinės ir lietaus padangos buvo panaudotos įveikiant tik 6,31 proc. visos distancijos. Naudojant C3 padangas buvo įveikti 105 499 kilometrai, kas sudaro 36,57 proc. C4 mišinys buvo panaudotas 27,43 proc., C2 – 15,41 proc., o C5 – 13,55 proc. distancijos įveikti. Mažai naudojamos buvo kiečiausios „Pirelli“ padangos – C1 mišiniui atiteko 5,73 proc.
Tikriausiai nieko nenustebins, jog didžioji dauguma ratų buvo įveikta naudojant slick padangas, o tarpinės ir lietaus padangos buvo panaudotos įveikiant tik 6,31 proc. visos distancijos. Naudojant C3 padangas buvo įveikti 105 499 kilometrai, kas sudaro 36,57 proc. C4 mišinys buvo panaudotas 27,43 proc., C2 – 15,41 proc., o C5 – 13,55 proc. distancijos įveikti. Mažai naudojamos buvo kiečiausios „Pirelli“ padangos – C1 mišiniui atiteko 5,73 proc.
Tikriausiai nieko nenustebins, jog didžioji dauguma ratų buvo įveikta naudojant slick padangas, o tarpinės ir lietaus padangos buvo panaudotos įveikiant tik 6,31 proc. visos distancijos. Naudojant C3 padangas buvo įveikti 105 499 kilometrai, kas sudaro 36,57 proc. C4 mišinys buvo panaudotas 27,43 proc., C2 – 15,41 proc., o C5 – 13,55 proc. distancijos įveikti. Mažai naudojamos buvo kiečiausios „Pirelli“ padangos – C1 mišiniui atiteko 5,73 proc.
Tikriausiai nieko nenustebins, jog didžioji dauguma ratų buvo įveikta naudojant slick padangas, o tarpinės ir lietaus padangos buvo panaudotos įveikiant tik 6,31 proc. visos distancijos. Naudojant C3 padangas buvo įveikti 105 499 kilometrai, kas sudaro 36,57 proc. C4 mišinys buvo panaudotas 27,43 proc., C2 – 15,41 proc., o C5 – 13,55 proc. distancijos įveikti. Mažai naudojamos buvo kiečiausios „Pirelli“ padangos – C1 mišiniui atiteko 5,73 proc.
Tikriausiai nieko nenustebins, jog didžioji dauguma ratų buvo įveikta naudojant slick padangas, o tarpinės ir lietaus padangos buvo panaudotos įveikiant tik 6,31 proc. visos distancijos. Naudojant C3 padangas buvo įveikti 105 499 kilometrai, kas sudaro 36,57 proc. C4 mišinys buvo panaudotas 27,43 proc., C2 – 15,41 proc., o C5 – 13,55 proc. distancijos įveikti. Mažai naudojamos buvo kiečiausios „Pirelli“ padangos – C1 mišiniui atiteko 5,73 proc.
Tikriausiai nieko nenustebins, jog didžioji dauguma ratų buvo įveikta naudojant slick padangas, o tarpinės ir lietaus padangos buvo panaudotos įveikiant tik 6,31 proc. visos distancijos. Naudojant C3 padangas buvo įveikti 105 499 kilometrai, kas sudaro 36,57 proc. C4 mišinys buvo panaudotas 27,43 proc., C2 – 15,41 proc., o C5 – 13,55 proc. distancijos įveikti. Mažai naudojamos buvo kiečiausios „Pirelli“ padangos – C1 mišiniui atiteko 5,73 proc.
0 komentarų
Taip pat skaitykite