Prisijunkite
Prisijunkite
Šiandienos rytą dalis Lietuvos gyventojų susidūrė su netikėtais nesklandumais naudodamiesi „Swedbank“ paslaugomis. Klientai pastebi, kad stringa internetinės bankininkystės veikimas, o kai kurie veiksmai, tokie kaip mokėjimų patvirtinimas ar prisijungimas per „Smart-ID“, tampa neįmanomi.
Dėl šių trikdžių sutriko ir kitos su banko sistemomis susijusios paslaugos, kas sukėlė ne vienam žmogui rūpesčių atliekant svarbius kasdienius veiksmus.
Gegužės 9 dienos rytą kai kurie „Swedbank“ klientai susidūrė su problemomis jungiantis prie interneto banko ir atliekant mokėjimus. Vartotojai praneša apie lėtai veikiančią programėlę bei nepavykstančius pasirašymus „Smart-ID“ priemone.
Banko atstovas patvirtino, kad šiuo metu daliai klientų iš tiesų fiksuojami techniniai nesklandumai, gali būti problemų atliekant mokėjimus bei pasirašant sutartis skaitmeniniu būdu.
„Šiuo metu galimi techniniai mokėjimų ir sutarčių pasirašymo sutrikimai. Dedame pastangas kuo greičiau pašalinti nesklandumus ir atsiprašome už galimus nepatogumus“, - teigiama „Swedbank“ internetinėje svetainėje.
Pagrindinis patarimas klientams – stebėti oficialią „Swedbank“ svetainę ir, jei įmanoma, neskubėti atlikti svarbių mokėjimų ar dokumentų pasirašymo veiksmų tol, kol sutrikimai bus išspręsti. Atsiprašoma už galimus nepatogumus ir tikimasi, kad problemos bus pašalintos kuo greičiau.
Su nepatogumais susidūrę banko klientai neslepia pykčio. „Tvarkykite savo sutrikimus! Kiek jau galima! Per paskutinius pora menesių jau ketvirtas kartas kaip pas jūs fiksuojami sutrikimai“, - komentuoja viena iš banko klienčių.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti