Išaugo „Audi“ elektromobilių populiarumas: užsakymai Vakarų Europoje sprogo, bet Kinijoje – šaltas dušas

Viktoras Baliulis , 2025-05-07, 19:55
0
Išaugo „Audi“ elektromobilių populiarumas: užsakymai Vakarų Europoje sprogo, bet Kinijoje – šaltas dušas

„Audi“ pirmąjį 2025 metų ketvirtį pradėjo permainingai. Nors bendrai parduotų automobilių skaičius šiek tiek sumažėjo, elektriniai modeliai išgyvena tikrą pakilimą. Elektromobilių pardavimai šoktelėjo net 30 proc., lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai.

Per pirmus tris šių metų mėnesius „Audi“ pasaulyje pristatė 46 371 elektrinį automobilį. Įspūdingiausias augimas užfiksuotas Prancūzijoje, kur elektromobilių pristatymai šoktelėjo net 169 proc. Šveicarijoje augimas siekė 120 proc., Nyderlanduose – 87 proc., Norvegijoje – 64 proc., o Vokietijoje – 59 proc. T

oks šuolis padėjo sušvelninti bendrą visų modelių pardavimų sumažėjimą. Pranešama, jog „Audi“ iš viso pristatė 383 401 transporto priemonė, o tai 3,4 proc. mažiau nei pernai tuo pačiu metu.

Tiesa, Vakarų Europos šalyse, išskyrus Vokietiją, bendras pristatymų skaičius sumažino 3 proc., tačiau čia elektromobiliai tapo tikra sėkmės istorija. Skelbiama, kad tokių automobilių pristatymai šoktelėjo 50,4 proc. ir siekė daugiau nei 25 tūkst. vienetų. Vokietijoje bendras automobilių kiekis išaugo 4,8 proc., iki 48 447 vienetų, iš kurių 8 640 buvo elektromobiliai.

„Audi“ džiaugiasi, kad 2025 metai prasidėjo itin sėkmingai, ypatingai tokiose rinkose kaip Lenkija, Austrija ir Kroatija. Šiose šalyse buvo fiksuojami geriausi pirmojo ketvirčio rezultatai. Dar viena svarbi tendencija – stiprėjantis klientų susidomėjimas. 

Užsakymai Vakarų Europoje elektriniams modeliams išaugo net 86 proc. Palyginus visų tipų automobilių užsakymus, augimas siekė 22 proc. „Audi“ generalinis direktorius Gernot Döllner teigia, kad šie skaičiai įrodo, kad naujausių modelių linija jau duoda realius rezultatus.

Tiesa, visame pasaulyje „Audi“ rezultatai nebuvo vienodai pozityvūs. Šiaurės Amerikoje, neskaičiuojant Meksikos, pristatyta 48 599 automobiliai, o tai yra 2,1 proc. mažiau nei prieš metus. Šį pokytį lėmė modelių kaitos procesai.

Kinija pasirodė kaip viena sudėtingiausių rinkų šiam Vokietijos gamintojui. Skelbiama, kad čia „Audi“ pristatymai smuko 7 proc., iki 144 471 automobilio. Pagrindine priežastimi įvardijama įtempta vietinė konkurencija. 

„Audi“ siekia čia stiprinti savo elektrinių modelių pasiūlą – kuriami specifiniai modeliai Kinijos rinkai, plečiami bendradarbiavimai su vietiniais partneriais. Vienas ryškesnių pastarojo meto įvykių - Šanchajuje pristatytas „A6L e-tron“ modelis bei visiškai naujas „AUDI E5 Sportback“, pirmasis gaminys iš naujo prekės ženklo, orientuoto tik į elektromobilius.

Nepaisant sumažėjusių pristatymų kai kuriose rinkose, „Audi Group“ finansiniai rodikliai pirmąjį 2025 metų ketvirtį gerokai pagerėjo. Grupės pajamos išaugo 12,4 proc. iki 15,431 milijardo eurų. Veiklos pelnas siekė 537 milijonus eurų, o veiklos pelningumas – 3,5 proc. 

Nors grynasis pinigų srautas vis dar neigiamas – minus 61 milijonas eurų, tai visgi reikšmingai geresnis rezultatas nei pernai tuo pačiu metu.

„Audi“ strategija, orientuota į elektromobilių plėtrą, jau rodo apčiuopiamus rezultatus. Augant klientų užsakymams ir plečiantis tvaraus mobilumo sprendimams, gamintojas toliau stiprina savo pozicijas Europoje ir siekia atsigauti globaliose rinkose. Ir nors kelias ne visur lygus, aišku viena – elektros kryptis kol kas juda teisinga linkme.

Ar patiko šis įrašas?
 

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas