Prisijunkite
Prisijunkite
Technologijų kompanija „Xiaomi“ dar balandžio mėnesį pažymėjo 15 metų veiklos jubiliejų, o internete jau kuris laikas kalbama apie naują pristatymo renginį. Šią savaitę gamintojas pristatė nemažai naujų produktų.
Bene daugiausiai dėmesio sulaukė „Xiaomi“ planai sukurti savo mikroschemų rinkinį, o vakar pristatytas ir pirmasis išmanusis telefonas, kuris naudos „Xring 01“ lustą. Gamintojas oficialiai paskelbė apie naująjį „Xiaomi 15S Pro“ modelį.
Tačiau tai ne vienintelė naujiena. Internete jau kuris laikas buvo kalbama apie antrąjį bendrovės elektrinį automobilį. Kaip ir tikėtasi, vakar gamintojas oficialiai pristatė vidutinio dydžio elektrinį „Xiaomi YU7“ visureigį.
Naujasis „Xiaomi“ elektromobilis yra įspūdingas modelis tiek matmenimis, tiek ir techninėmis savybėmis. Jo ilgis siekia 4999 mm, plotis 1996 mm, aukštis 1608 mm, o ratų bazė – net 3000 mm. Šie skaičiai aiškiai rodo, kad siūlomas erdvesnis automobilis nei pagrindinis konkurentas iš „Tesla“.
„Xiaomi YU7“ bus siūlomas net devynių skirtingų spalvų, tarp kurių išsiskiria smaragdinė žalia, įkvėpta Kolumbijos brangakmenių, taip pat oranžinė ir titano metalo atspalviai. Pirkėjai gali rinktis 19 arba 20 colių ratlankius, o automobilio svoris, priklausomai nuo komplektacijos, svyruoja nuo 2 140 iki 2 460 kg.
Automobilis turi elektrines, į vidų įsitraukiančius, durų rankenėles su aplinkos apšvietimu ir „Ultra-Wideband“ (UWB) technologiją, kuri leidžia atrakinti automobilį ir bagažinę tiesiog naudojant išmanųjį telefoną.
Naujasis „Xiaomi“ elektromobilis bus prieinamas trijų skirtingų konfigūracijų, o galingiausia jų pasiūlys įsibėgėjimą nuo 0 iki 100 km/h vos per 3,2 sekundės. „Xiaomi YU7“ bus prieinamas su tokiomis opcijomis:
Visos „YU7“ elektromobilio versijos sukurtos ant 800 V aukštos įtampos platformos, leidžiančios įkrauti net 5,2C greičiu. Tai reiškia, kad vos per 15 minučių galima papildyti iki 620 km nuvažiuojamą atstumą.
„Xiaomi YU7“ aprūpintas ir „Nvidia Drive AGX Thor“ lustu su 700 TOPS skaičiavimo galia pagalbinėms vairavimo sistemoms. Jis taip pat turi oro pagalves, oro pakabą ir „šarvų narvą“ – aliuminio ir plieno mišinio kėbulą, integruotą 2200 MPa tvirtumo rėmą, o baterijų paketas padengtas net kulkai atsparia medžiaga.
Čia standartiškai montuojami LiDAR, „4D mmWave“ radarai ir antibliko kameros, palaikančios „Xiaomi“ sukurtą autonominio vairavimo sistemą. Verta paminėti ir tai, kad šio modelio debiutas buvo atidėtas dėl papildomo saugumo patikrinimo po incidento su autonominiu bandymu.
Žvelgiant į šio elektromobilio vidų, akivaizdu, kad jis orientuotas į aukščiausią klasę ir prabangą. Salonas pilnai dengtas oda, čia naudojamos priekinės „Nappa“ odos sėdynės su „nulinės gravitacijos“ funkcija atsilošia iki 123 laipsnių, turi 10 taškų masažo funkciją, o galinės sėdynės reguliuojamos elektriniu būdu iki 135 laipsnių kampo.
Centrinėje konsolėje rasime 1,1 metro pločio „HyperVision“ ekraną, sudarytą iš trijų „Mini LED“ panelių. Jis rodo vairavimo informaciją, multimediją, aklųjų zonų stebėjimą bei leidžia personalizuoti valdiklius. Visa tai veikia su „Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3“ lustu.
Skelbiama, kad automobilio sistema įsijungia vos per 1,35 sek., o programinės įrangos atnaujinimai belaidžiu būdu įdiegiami vos per 15 minučių.
„Xiaomi“ kol kas dar nepaskelbė šio elektromobilio kainos, o tokia informacija turėtų paaiškėti liepos mėnesį, kuomet prasidės oficiali prekybą. Tiesa, bendrovės vadovas Lei Junas neseniai paneigė gandus, kad „YU7“ modelis kainuos nuo 24,9 tūkst. eurų.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti