„Xiaomi“ elektrinių automobilių populiarumas neblėsta, paskelbti naujausi pardavimų duomenys

Viktoras Baliulis , 2025-05-01, 16:35
0
„Xiaomi“ elektrinių automobilių populiarumas neblėsta, paskelbti naujausi pardavimų duomenys

Kinijos milžinė „Xiaomi“ yra puikiai žinoma dėl savo kuriamų išmaniųjų telefonų ar kitų smulkios elektronikos produktų, kurie yra populiarūs visame pasaulyje. Bendrovė dar ne taip seniai žengė ir į elektrinių automobilių rinką.

Technologijų gigantės automobilių padalinys „Xiaomi EV“ paskelbė, kad šių metų balandį klientams pristatė daugiau nei 28 tūkst. automobilių. Nors šis skaičius šiek tiek mažesnis nei kovą fiksuoti rezultai, tai jau septintas mėnuo iš eilės, kai pristatymai viršija 20 tūkst. 

Panašu, kad „Xiaomi“ elektromobiliai sulaukia stabilios paklausos ir tai padeda bendrovei išlaikyti aukštą pardavimų tempą. „Xiaomi SU7“ modelis oficialiai pristatytas dar 2024 metų kovo 28 dieną, iškart įsitvirtino kaip rimtas „Tesla Model 3“ konkurentas, nors dydžiu prilygsta didesniajam „Model S“. 

Pirmasis bendrovės modelis siūlomas trimis versijomis - tai „Standard“, „Pro“ ir „Max“. Pigiausia versija šiuo metu kainuoja maždaug 26,8 tūkst. eurų. Verta pastebėti, jog elektriniai automobiliai yra parduodami tik Kinijos rinkoje.

Be pagrindinio modelio „Xiaomi SU7“, gamintojas šiemet pademonstravo ir galingesnę „SU7 Ultra“ versiją. Tai – sportinė elektrinė versija, turinti net 1 548 arklio galias. Šis automobilis sukurtas naudojant standartinio „SU7“ modelio pagrindą, tačiau siūlo itin aukštą našumą. 

Jo kaina prasideda nuo 65 700 eurų, o pirmieji automobiliai pirkėjams buvo pristatyti dar kovo mėnesį. „Xiaomi EV“ taip pat ruošiasi dar labiau išplėsti savo elektrinių automobilių pasiūlą. Vasarą rinkoje turėtų pasirodyti elektrinis SUV, kurio pasirodymas planuojamas birželį arba liepą.

Tačiau nepaisant milžiniškos paklausos, bendrovė susiduria su rimtais gamybos iššūkiais. Portalas „CnEVPost“ skelbia, kad dabartiniams pirkėjams tenka laukti iki 40 savaičių, gerokai ilgiau nei pradinės, maždaug 30 savaičių, laukimo trukmės. Tokie skaičiai rodo, kad užsakymų eilė tik ilgėja, o gamybos pajėgumai kol kas nespėja su paklausa.

Nuo pat pristatymo „Xiaomi SU7“ pelnė vartotojų simpatijas dėl savo konkurencingos kainos, pažangios technologijos ir šiuolaikiško dizaino. Tai labai stiprus derinys vis konkurencingesnėje elektromobilių rinkoje. 

Vis dėlto, ilgos pristatymo eilės atskleidžia, su kokiais iššūkiais susiduria nauji rinkos žaidėjai, bandydami greitai išplėsti gamybą. Norėdama išlaikyti augimo tempą, „Xiaomi EV“ turės spręsti gamybos grandinės problemas ir pasirūpinti, kad didžiulė paklausa būtų patenkinta laiku.

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas