Prisijunkite prie Bilis.lt ir mėgaukitės išskirtinėmis galimybėmis. Registruoti vartotojai mato mažiau reklamų, gali rašyti komentarus bei dalyvauti įvairiuose konkursuose!
Tęsdami prisijungimą soc. tinklais jūs automatiškai sutinkate su privatumo politika ir naudojimosi taisyklėmis, kurias rasite paspaudę čia.
Siurblių gamintojas žengs į elektromobilių rinką: pamatykite, kaip atrodys itin galingas pirmasis modelis
Technologijų bendrovė „Dreame Technology“, geriausiai žinoma dėl savo robotų siurblių ir plaukų džiovintuvų, oficialiai žengia į elektromobilių pasaulį. Įkvėpta tokių gamintojų kaip „Xiaomi“, kompanija paskelbė apie savo ambicingą tikslą, tai sukurti ne tik prabangius, bet ir itin galingus elektrinius automobilius.
Pirmieji vizualiniai atvaizdai jau pristatyti viešai ir rodo, kad „Dreame“ siekia konkuruoti su pačiais garsiausiais vardais automobilių rinkoje. Naujoji transporto priemonė, kurios dizainas primena „Bugatti Veyron“, planuojama rinkai pristatyti 2027 metais.
Tai ženklas, kad bendrovė nori iškart įsitvirtinti aukščiausioje automobilių kategorijoje. Įdomu tai, kad „Dreame“ iškart kuria du skirtingus prekės ženklus. Vienas orientuotas į itin prabangius superautomobilius, kitas į prabangių, bet labiau prieinamų elektromobilių segmentą. Tokia strategija rodo, kad įmonė nori užkariauti tiek elitinę, tiek platesnę rinką.
Superautomobilis „Dreame Auto“ vardu
Pagrindinis kompanijos projektas yra „Dreame Auto“, skirtas sukurti tikrą elektrinį superautomobilį. Vizualizacijos rodo žemą, aerodinamišką kėbulą, kurio linijos akivaizdžiai įkvėptos vienų brangiausių pasaulyje automobilių.
Bendrovė atskleidė, kad kėbulo standumas viršys 45 000 Nm laipsniui, kas reiškia išskirtinį rėmo atsparumą sukimuisi. Tam bus naudojamas 2 000 MPa stiprumo plienas, naudojamas aviacijos pramonėje. Automobilis turės paslėptą centrinį statramstį bei specialias duris, dėl kurių užregistruoti net septyni patentai.
Šio projekto fizinis prototipas turėtų būti atskleistas artėjančioje CES parodoje JAV. Tokiu būdu „Dreame“ siekia parodyti, kad jos planai nėra vien teorija, o realūs žingsniai į prabangiausių elektromobilių rinką.
„Star Auto“ platesnei rinkai
Kol vienas prekės ženklas taikosi į superautomobilių viršūnę, kitas „Star Auto“ orientuotas į prabangesnį, bet platesniam pirkėjų ratui prieinamą segmentą. Čia konkurentais laikomi tokie vardai kaip „Rolls-Royce“ ir „Bentley“.
Pirmasis šio prekės ženklo modelis bus visureigis „D9“, kuris turės net keturias versijas, tai „Standard“, „Pro“, „Max“ ir „Ultra“. Kainos svyruos nuo maždaug 32 400 iki 70 800 eurų, todėl šis automobilis taps rimtu konkurentu prabangos rinkoje.
Tokiu būdu „Dreame“ siekia užtikrinti, kad galėtų pasiūlyti ne tik itin brangų superautomobilį, bet ir prabangesnius, tačiau labiau prieinamus elektromobilius.
Gamybos strategija
Bendrovė pasirinko globalią formulę, tai „Kinija – tyrimai, Vokietija – gamyba, pasaulis – pardavimai“. Pirmoji investicijų banga jau užsitikrinta, o įkūrėjas Yu Hao su komanda lankėsi Vokietijoje ieškodami vietos naujai gamyklai.
Numatoma statyti gamyklą Brandenburge, visai šalia „Tesla“ Gigafactory. Dar daugiau, tai „Dreame“ planuoja, kad jos gamykla bus net 1,2 karto didesnė nei „Teslos“. Tai ne tik ambicingas, bet ir drąsus pareiškimas apie kompanijos siekius. Pasitelkus jau egzistuojančią Vokietijos tiekimo grandinę, „Dreame“ tikisi greičiau ir efektyviau įsitvirtinti pasaulinėje automobilių pramonėje.
Iššūkiai ir perspektyvos
Įmonė, įkurta 2017 metais, vos per keletą metų tapo žinoma daugiau nei 120 šalių dėl buitinės technikos gaminių. Tačiau automobilio gamyba yra kur kas sudėtingesnis procesas nei dulkių siurblio ar plaukų džiovintuvo kūrimas.
Vis dėlto, pavyzdys jau yra „Xiaomi“ sėkmingai įžengė į automobilių rinką, todėl „Dreame“ tiki, kad gali pakartoti šį kelią. Ambicija sukurti konkurentą „Bugatti“ superautomobiliams yra itin drąsi, bet jei pavyks, „Dreame“ iš karto taps svarbia figūra elektromobilių pasaulyje.
Nepriklausomai nuo galutinio rezultato, ši istorija bus viena įdomiausių per artimiausius metus. Jei projektas pasiseks, pasaulis išvys visiškai naują žaidėją aukščiausios klasės elektromobilių segmente. Jei ne, tai taps pamoka, kiek sunku naujam žaidėjui įsitvirtinti automobilių industrijos viršūnėje.
Mane žavi mokslas ir technologijos – tai sritys, kuriose nuolat gimsta ateitis. Rašydamas apie naujausius atradimus, inovacijas ir technologijų poveikį mūsų gyvenimui, siekiu sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai, bet ne paviršutiniškai.
0 komentarų
Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“
privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.
0 komentarų
Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.